drar han til tromsø drar han etter pengene, lsk strammer jo inn
Espen og Karim klare for 2 nye år (var:Gi Espen og Karim nye kontrakter NÅ.)
Collapse
X
-
Dersom Tromsø nå byr mer i lønn (og kanskje sign on-fee i tillegg) så handler det ikke om at LSK "lar ham gå".
Da handler det om å bruke hue!Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Kommentar
-
Om vi skulle ha en bedre situasjon en TIL økonomisk sett vil det jo ikke si at vi automatisk er villig til å betale mere. LSK kommer til å stramme inn grepet, noe jeg også tror alle de fleste klubbene vil gjøre. Vi bør være litt forut vår tid når det gjelder økonomi, og sørge for at vi ikke gjør som enkelte andre gjør og havner helt nede i gjørma. Jeg håper han blir i LSK, men til en overkommelig avtale!Kommentar
-
Karim ser vel sitt snitt i presse lønnen litt.
Han har hatt en grei sesong.
Men la han dra om han vil flytte til Tromsø igjen.
Kan da umulig være vanskelig og finne en erstatter for ham.
Har hatt sansen for mannen i år. Men det er mye som kunne hvert bedre der også.Kommentar
-
Karim har jo vært nøkkelen til mye av det offensive spillet denne sesongen. Forsvinner han, ser i alle fall ikke jeg noen erstatter i dagens stall. Samtidig er det jo klart at lønningene vil gå ned, både her på berget og i andre klubber. Regner med at dette er et forhandlingsutspill, og at han går dit han får det beste kontraktstilbudet. Om det blir her eller i Tromsø, får tiden vise.En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.
Endelig er mørketida over.Kommentar
-
Ekte fugl eller ikke. Fetsund-råner`n fikk tilbud om ny kontrakt ifjor til 1.2 mill i året, mot 800.000 som han har pr nå. Han ble grisk og takket nei.Nå fikk han et mye dårligere tilbud, 500.000. Sånn er livet, noen ganger vinner man, andre ganger taper man. Han kunne vunnet 400.000, men isteden taper han 300.000. Sånn jeg ser det er 500.000 en ganske riktig lønn for en spiller av hans kvalitet.VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Kommentar
-
Interessant å diskutere hvor mye spillerne skal bli tilbudt i lønn. Jeg syns i utgangspunktet at 500 til Espen og 700-800 til Karim høres ut som gode forslag, i alle fall i forhold til den innbyrdes rangeringen. En annen problematikk i forbindelse med at lønnskostnadene skal senkes, er jo at det finnes andre spillere i klubben med vesentlig høyere lønn, som ikke lenger kan forsvares (her kunne jeg f.eks. nevnt Marius Johnsen). For store forskjeller i lønn, kan jo også ha negative konsekvenser for spillergruppa som helhet.
Lønnskostnadene skal ned uansett, både her og i andre klubber. Jeg regner derfor med at man tilbyr en lav grunnlønn, med bonuskomponenter. Men i forbindelse med kontrakter til våre bosmannspillere, er det viktig å ta stilling til noen spørsmål:
- Hva er et fornuftig lønnsnivå for disse spillerne?
- Hvordan er lønnsnivået på de andrespillerne i klubben (og kanskje spesielt de nyeste spillerne, som sannsynligvis har mer "realistiske" betingelser?En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.
Endelig er mørketida over.Kommentar
-
Det er ikke så mye hokkus pokkus... Lønningene MÅ ned, eneste klubben kan forandre lønna til er spillere uten kontrakt og nye spillere... Så får det så heller være at enkelte tjener for godt en stund til, det er hvertfall bedre enn at alle tjener for mye!!!!Kommentar
-
Fra Aftenposten:
Essediri selv utelukker ikke en retur til Tromsø. Men har allerede fått et nytt tilbud fra Lillestrøm å tenke på.
– Alle klubber er aktuelle. Det som er viktig for meg er spilletid. Mange tror at som Bosman-spiller er økonomi avgjørende, men jeg skjønner at det er vanskelige tider for klubbene. Selvfølgelig betyr kontrakten litt, men det viktigste er spilletid, uttaler Essediri.
– Når regner du med å ta en avgjørelse?
– Jeg reiser på ferie lørdag. Torsdag fikk jeg et tilbud fra Lillestrøm, og jeg skal bruke ferien til å tenke litt. Jeg vil ha en rask avklaring om min egen fremtid, så det vil ikke ta så lang tid, sier 30-åringen.
– Men TIL må selv få bestemme hva de vil eller ikke. Det legger ikke jeg meg borti, legger Essediri til.
Kommentar
-
Fra Aftenposten:
Essediri selv utelukker ikke en retur til Tromsø. Men har allerede fått et nytt tilbud fra Lillestrøm å tenke på.
– Alle klubber er aktuelle. Det som er viktig for meg er spilletid. Mange tror at som Bosman-spiller er økonomi avgjørende, men jeg skjønner at det er vanskelige tider for klubbene. Selvfølgelig betyr kontrakten litt, men det viktigste er spilletid, uttaler Essediri.
– Når regner du med å ta en avgjørelse?
– Jeg reiser på ferie lørdag. Torsdag fikk jeg et tilbud fra Lillestrøm, og jeg skal bruke ferien til å tenke litt. Jeg vil ha en rask avklaring om min egen fremtid, så det vil ikke ta så lang tid, sier 30-åringen.
– Men TIL må selv få bestemme hva de vil eller ikke. Det legger ikke jeg meg borti, legger Essediri til.
http://fotball.aftenposten.no/elites...icle155002.eceSkal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339Kommentar
-
Vi kan skyte oss kraftig i leggen uten en giftig dødballfot neste sesong. Dette må prioriteres, og her har Esset gode forhandlingskort. Han tilogmed nærmet seg å skyte inn direkte frisparkmål. Uten ham så må noen andre stå fram, men hvem?
Som ryddegutt på midten er også Søgård god å ha i bakhånd. Gir en viss trygghet, på en viktig plass. Synes forslaget om å leie ut Dosso til en 1.div-klubb (vårsesongen) kunne være en god idé. Han er jo ikke i nærheten av å inngi tillit sentralt pr idag.
I tillegg til disse to er vi nødt til å forsterke med to midtbanespillere til, fortrinnsvis en kant på hver side.Kommentar
-
Vi kan skyte oss kraftig i leggen uten en giftig dødballfot neste sesong. Dette må prioriteres, og her har Esset gode forhandlingskort. Han tilogmed nærmet seg å skyte inn direkte frisparkmål. Uten ham så må noen andre stå fram, men hvem?
Som ryddegutt på midten er også Søgård god å ha i bakhånd. Gir en viss trygghet, på en viktig plass. Synes forslaget om å leie ut Dosso til en 1.div-klubb (vårsesongen) kunne være en god idé. Han er jo ikke i nærheten av å inngi tillit sentralt pr idag.
I tillegg til disse to er vi nødt til å forsterke med to midtbanespillere til, fortrinnsvis en kant på hver side.
Hvor lenge har vi ventet paa en som kan true andre lag paa den venstre siden??? Paal Strand var temmelig daarlig i hans to siste aar her i LSK. Og det er nesten to aar siden har meldte overgang til HamKam.Nå bosatt på Rasta !!!!!
Alltid Celtic og LSKKommentar
-
Den VENSTRE SIDEN av midtbanen maa prioriteres i hvertfall.
Hvor lenge har vi ventet paa en som kan true andre lag paa den venstre siden??? Paal Strand var temmelig daarlig i hans to siste aar her i LSK. Og det er nesten to aar siden har meldte overgang til HamKam.I år så tar vi altKommentar
-
Hvor lenge skal vi dvele ved dette? Påsan fikk vel knapt spille på et Hamkam som til neste år skal spille i 2.divisjon. Jeg savner Ulf Borgan på venstrekanten.Kommentar
Kommentar