Espen og Karim klare for 2 nye år (var:Gi Espen og Karim nye kontrakter NÅ.)

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Emil B
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2006
    • 5921

Opprinnelig skrevet av ragnarrock
    Bedrevitere av vårt kjære KFL forum.. hva tror dere anngående varighet av kontrakt?
    En 3-års kontrakt.

Kommentar

• Leif A
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 3962

Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
      Dersom TIL kommer med et høyt lønnstilbud til Karim etter dette, så er de rimelig uansvarlige...og risikerer altså å miste tippeligalisensen
      http://www.dagbladet.no/2009/11/17/s...isens/9079351/
      Eller for å snu på flisa: dersom Karim velger å gå til Tromsø når de er i den situasjonen de er, så er han rimelig uansvarlig selv også.
      Knurr...

Kommentar

• GIFKanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2009
        • 8243

Hvis sjela til LSK ligger i hendene på Søgård, som noen her antyder, så er jammen klubben i en patetisk situasjon. Skjønner godt at han drøyer med å bestemme seg, det er snakk om et dramatsik lønnskutt, men han utgjør uansett ikke en del av fremtiden. All ære til ham for at han har klart å holde seg såpass ofte i førsteelleveren i alle disse åra, men jeg tør påstå at det i nesten like stor grad skyldes LSKs manglende evne til å finne de riktige spillerne og den håpløse formen på den heldigvis forhenværende sportslige satsinga.

Og Søgård får minst like mye igjen som det han gir til klubben i form av sin posisjon. Han drar fordeler få, om noen, andre LSK-spillere kan. Mannen har tross alt ikke blitt linket til en eneste annen klubb i tida som bosman, da er det helt absurd å kreve at man skal hive en kontrakt etter ham. En under middels god spiller med en kolossal vilje og tæl. Fotball er følelser og forankring, men pokker meg ambisjoner også.

Kommentar

• Playboy1
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 2192

Veldig enig med GIFKanari her.

"Take it or leave it " sier bare jeg.
          Espen og karim er langt fra uerstattelige i disse tider.
          Om de evt tror de kan dra ut prosessen,og tro på at de skal få bedre tilbud ? Mener jeg klubben skal bare vinke farvel til dem.

Kommentar

• Totti21
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2004
            • 3501

Opprinnelig skrevet av Playboy1
            Veldig enig med GIFKanari her.

"Take it or leave it " sier bare jeg.
            Espen og karim er langt fra uerstattelige i disse tider.
            Om de evt tror de kan dra ut prosessen,og tro på at de skal få bedre tilbud ? Mener jeg klubben skal bare vinke farvel til dem.
            Blir nok en del spillere som signerer for ulike klubber rett før eller rett etter seriestart neste sesong. Er sikkert en del Norske spillere som overvurderer sine egne evner, og tror de kan beholde de høye lønningene selvom samtlige klubber sliter med underskudd, også innser de plutselig at de ikke er så sumt å spille fotball for 500.000-800.000 alikevell når seriestarten kommer. Karim og Espen bli nok i LSK da de sikkert ikke blir overlesset med gode tilbud om dagen, i tillegg til at de begge har fått en solid posisjon i LSK.

Kommentar

• Percy Nilegård
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 5146

Da var endelig Karim klar(nyhetstråden).
              "Alltid blodsprengt"!
              Fong/Macho

Even Nordlien

Kommentar

• kimmern
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jun 2005
                • 1174

takk karim for at du vil gi noe tilbake til lsk etter den kjempehøsten du har hatt!

Kommentar

• RSP
                  Moderator
                  • Aug 2004
                  • 10498

Gode nyheter! Fortsetter Karim utviklingen vil han bli en nøkkelspiller for oss de kommende sesongene.

Kommentar

• El Caco
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2009
                    • 2286

Jaaaaa!!!!
                    Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

Kommentar

• Emil B
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2006
                      • 5921

Er ikke noe å rope veldig hurra for! Håper bare at Søgård også tar til vettet å skriver under på en ny kontrakt.

Kommentar

• Playboy1
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2003
                        • 2192

Opprinnelig skrevet av kimmern
                        takk karim for at du vil gi noe tilbake til lsk etter den kjempehøsten du har hatt!

Kjempehøst ?? Det er vel litt å ta i vel ??
                        Selv om han har vært en av våre beste spillere ihøst,så trenger ikke det å si så mye da :-))

Kommentar

• tullebukk
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2006
                          • 5446

Bra Karim. Ned i lønn,bedre tilbud andre steder men velger og bli i Lsk. Jeg og Kona trives i Lillestrøm osv osv det er slike ting som vi supportere setter stor pris på.Skryter Du litt av Kfl også nå ,så blir det bra.

Kommentar

• xeR
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Jan 2004
                            • 11206

Opprinnelig skrevet av tullebukk
                            Bra Karim. Ned i lønn,bedre tilbud andre steder men velger og bli i Lsk. Jeg og Kona trives i Lillestrøm osv osv det er slike ting som vi suportere setter stor pris på.
                            Høres bra ut, men vet vi at han har gått ned i lønn?
                            Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• tullebukk
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2006
                              • 5446

Opprinnelig skrevet av xeR
                              Høres bra ut, men vet vi at han har gått ned i lønn?
                              Les her http://www.rb.no/lsk-magasinet/article4714262.ece

Kommentar

• xeR
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Jan 2004
                                • 11206

Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                Takk! Beundringsverdig av Karim isåfall!
                                Sånt setter fansen pris på!
                                Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• Kjølnerdomen
                                  Seniormedlem
                                  Forumsadist
                                  • Jun 2008
                                  • 148

Selv om han har vært en av våre beste spillere ihøst,så trenger ikke det å si så mye da :-))
                                  Har han vært en av de beste, så har en vært en av de beste - punktum! Vi har ikke bedre stall pt, og da jeg syns det er bra Karim har signert! Også beundringsverdig at han ikke fulgte penga... Er dette vireklig samme mann som var ute å klaget i media for noen år side!!?!

Kommentar

• kimmern
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jun 2005
                                    • 1174

Mtp tiden hans i lsk, så har det virkelig løsnet for han denne høsten og i mine øyne har han hatt en kjempehøst ja. Plutselig begynnte han å slå fine dødballer, så begynnte selvtilliten hans og vokse, noe som resulterte i at han begynnte å utfordre og komme seg forbi motspilleren sin. Han er blitt en veldig viktig spiller for oss.

Kommentar

• Hamburg & Kanari
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2005
                                      • 3006

Karim Essediri har gjort et godt og fornuftig valg.

Tror vi har en av landets beste høyre backer under kontrakt her nå uten at det koster skjorta. Og Karim vil trolig få mye tillit og utvikle sitt spill videre dersom også LSK forsetter utviklingen som nå er påbegynt.

Gjør Karim sine saker så bra som jeg tror han vil gjøre, bør han også være aktuell for et tunesisk landslag de kommende årene. Han kan bli en såpass god back. Og han bør spille på et LSK som igjen kjemper i toppen.

Og det bør være en hel del bedre enn å slite i iskavet for et TIL som ikke engang er sikret spillelisens grunnet svak økonomi, et TIL som normalt skal ligge endel lavere enn LSK på tabellen uansett.

Mangler nå bare en resigning av Søgård på moderat lønn, muligens en forsterkning i hver lagdel (en ung forsvarer, en offensiv/kreativ midtbanespiller med skuddfot og en venstre ving) pluss videre individuell sportslig utvikling på de som er her, pluss utvikling av lagspillet offensivt og defensivt.
                                      LSK Norges beste lag

Kommentar

• forzakanaris
                                        Medlem
                                        Møteplager
                                        • Feb 2007
                                        • 92

Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                                        Tror vi har en av landets beste høyre backer under kontrakt her nå uten at det koster skjorta.
                                        Det er vel litt å ta i at han er en av landets beste hø. backer! Så mye har han ikke klart å overbevise i mine øyne

Men, for all del, ønsker enhver spiller som viser et snev av klubbhjerte alt hell og lykke på banen i fremtiden!!
                                        -= I döda vinkeln ser jag allt du gjör =-

Kommentar

• merch
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • May 2007
                                          • 938

Etter spilleprestasjoner i 2009 så er det bare å være gla for at ihvertfall Karim blir med videre. Han har prestert bedre enn både Søgård og Mykle så fullt fortjent med ny tillit og gledelig at han godtok tilbudet

Når det gjelder skryting av fansen så er det en spiller som er best til det og det er uten tvil Steinar Pedersen
                                          lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
                                          sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....

Kommentar

Working...