Espen og Karim klare for 2 nye år (var:Gi Espen og Karim nye kontrakter NÅ.)
Collapse
X
-
Dersom TIL kommer med et høyt lønnstilbud til Karim etter dette, så er de rimelig uansvarlige...og risikerer altså å miste tippeligalisensen
http://www.dagbladet.no/2009/11/17/s...isens/9079351/Knurr...Kommentar
-
Hvis sjela til LSK ligger i hendene på Søgård, som noen her antyder, så er jammen klubben i en patetisk situasjon. Skjønner godt at han drøyer med å bestemme seg, det er snakk om et dramatsik lønnskutt, men han utgjør uansett ikke en del av fremtiden. All ære til ham for at han har klart å holde seg såpass ofte i førsteelleveren i alle disse åra, men jeg tør påstå at det i nesten like stor grad skyldes LSKs manglende evne til å finne de riktige spillerne og den håpløse formen på den heldigvis forhenværende sportslige satsinga.
Og Søgård får minst like mye igjen som det han gir til klubben i form av sin posisjon. Han drar fordeler få, om noen, andre LSK-spillere kan. Mannen har tross alt ikke blitt linket til en eneste annen klubb i tida som bosman, da er det helt absurd å kreve at man skal hive en kontrakt etter ham. En under middels god spiller med en kolossal vilje og tæl. Fotball er følelser og forankring, men pokker meg ambisjoner også.Kommentar
-
Veldig enig med GIFKanari her.
"Take it or leave it " sier bare jeg.
Espen og karim er langt fra uerstattelige i disse tider.
Om de evt tror de kan dra ut prosessen,og tro på at de skal få bedre tilbud ? Mener jeg klubben skal bare vinke farvel til dem.Kommentar
-
Blir nok en del spillere som signerer for ulike klubber rett før eller rett etter seriestart neste sesong. Er sikkert en del Norske spillere som overvurderer sine egne evner, og tror de kan beholde de høye lønningene selvom samtlige klubber sliter med underskudd, også innser de plutselig at de ikke er så sumt å spille fotball for 500.000-800.000 alikevell når seriestarten kommer. Karim og Espen bli nok i LSK da de sikkert ikke blir overlesset med gode tilbud om dagen, i tillegg til at de begge har fått en solid posisjon i LSK.Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Bra Karim. Ned i lønn,bedre tilbud andre steder men velger og bli i Lsk. Jeg og Kona trives i Lillestrøm osv osv det er slike ting som vi supportere setter stor pris på.Skryter Du litt av Kfl også nå ,så blir det bra.Kommentar
-
Kommentar
-
-
Sånt setter fansen pris på!Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Har han vært en av de beste, så har en vært en av de beste - punktum! Vi har ikke bedre stall pt, og da jeg syns det er bra Karim har signert! Også beundringsverdig at han ikke fulgte penga... Er dette vireklig samme mann som var ute å klaget i media for noen år side!!?!Kommentar
-
Mtp tiden hans i lsk, så har det virkelig løsnet for han denne høsten og i mine øyne har han hatt en kjempehøst ja. Plutselig begynnte han å slå fine dødballer, så begynnte selvtilliten hans og vokse, noe som resulterte i at han begynnte å utfordre og komme seg forbi motspilleren sin. Han er blitt en veldig viktig spiller for oss.Kommentar
-
Karim Essediri har gjort et godt og fornuftig valg.
Tror vi har en av landets beste høyre backer under kontrakt her nå uten at det koster skjorta. Og Karim vil trolig få mye tillit og utvikle sitt spill videre dersom også LSK forsetter utviklingen som nå er påbegynt.
Gjør Karim sine saker så bra som jeg tror han vil gjøre, bør han også være aktuell for et tunesisk landslag de kommende årene. Han kan bli en såpass god back. Og han bør spille på et LSK som igjen kjemper i toppen.
Og det bør være en hel del bedre enn å slite i iskavet for et TIL som ikke engang er sikret spillelisens grunnet svak økonomi, et TIL som normalt skal ligge endel lavere enn LSK på tabellen uansett.
Mangler nå bare en resigning av Søgård på moderat lønn, muligens en forsterkning i hver lagdel (en ung forsvarer, en offensiv/kreativ midtbanespiller med skuddfot og en venstre ving) pluss videre individuell sportslig utvikling på de som er her, pluss utvikling av lagspillet offensivt og defensivt.LSK Norges beste lagKommentar
-
Men, for all del, ønsker enhver spiller som viser et snev av klubbhjerte alt hell og lykke på banen i fremtiden!!-= I döda vinkeln ser jag allt du gjör =-Kommentar
-
Etter spilleprestasjoner i 2009 så er det bare å være gla for at ihvertfall Karim blir med videre. Han har prestert bedre enn både Søgård og Mykle så fullt fortjent med ny tillit og gledelig at han godtok tilbudet
Når det gjelder skryting av fansen så er det en spiller som er best til det og det er uten tvil Steinar Pedersenlønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....Kommentar
Kommentar