Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Espen og Karim klare for 2 nye år (var:Gi Espen og Karim nye kontrakter NÅ.)
Er dette vireklig samme mann som var ute å klaget i media for noen år side!!?!
Rett skal være rett: han kom med en negativ ytring ÉN gang. Siden da har han holdt eventuell negativitet langt unna mediene uansett hvor langt unna førsteelveren han eventuelt har vært.
Jeg synes at vi supportere av og til er litt for flinke til å huske. og det gjelder meg selv også, for all del.
Det var en hyggelig gladmelding. Hadde hvert kjipt å sett han storspille for en annen klubb neste sesong. Husker tiden hans i Tromsø, forrige sesong begynte jeg å se taktene igjen. Tror han kommer til å bli viktig de neste to årene.
Espen Søgård står frem i RB Papir i dag, forsiden (Overskrift; Er skuffet og forbannet) og 2 hele sider i sporten (Overskrift; Kan være ferdig i LSK i dag).
Han er misfornøyd med tilbudet og skulle ønske klubben satset på han, da veit de hva de får sier han etter over 300 kamper for LSK.
Espen Søgård skal gi svar i løpet av dagen på om han blir eller ikke, men mye tyder jo på at han sier nei til dette kontraktsforslaget og bruker media til å presse klubben til å øke lønnen!
Hvis hele klubbens identitet står og faller på EN ok midtbanespiller er vi i virkelig trøbbel. Litt stusselig om han forsvinner selvsagt, men har mer trua på at det er forventningene enn tilbudet som er virkelighetsfjernt...
Hvis hele klubbens identitet står og faller på EN ok midtbanespiller er vi i virkelig trøbbel.
Jeg tror ikke hele klubben står og faller på han, men det er ingen tvil om at det alltid er Søgård som drar igang jubel, og rop i garderoben etter kampene på de filmene som ligger ute på LSK.no. Jeg tror en spiller som Søgård kanskje er enda viktigere i garderoben og på treningsfeltet enn han er på banen.
Det er utrolig viktig at spillere som han, Kippe og Sundgot er der til spillere som Ruben Gabrielsen, Fredrik Gulbrandsen, Stian Ringstad og Kristoffer Tokstad har etablert seg på a-laget slik at de kan bringe "arven" videre. Sånn bevarer man klubbens identitet, og gjør at spillere som kommer fra Nigeria, Sverige eller Slovenia forstår hva klubben betyr for supportere og de lokale spillerne.
Først: Jeg synes det er leit hvis Espen forsvinner. Han er en viktig del av klubben.
Men: Jeg må innrømme at jeg er blant dem som mener at vi ikke vil bli noe topplag med Espen Søgård som sentral midtbanespiller.
Med andre ord: Jeg klarer ikke helt å bli enig med meg sjøl. Jeg vil vel ha ham i klubben, men ikke på laget..
Først: Jeg synes det er leit hvis Espen forsvinner. Han er en viktig del av klubben.
Men: Jeg må innrømme at jeg er blant dem som mener at vi ikke vil bli noe topplag med Espen Søgård som sentral midtbanespiller.
Med andre ord: Jeg klarer ikke helt å bli enig med meg sjøl. Jeg vil vel ha ham i klubben, men ikke på laget..
Det er litt vanskelig å ta stilling til da man ikke vet hva kontraktstilbudet er. Er tilbudet på 600 000 får han bare bestemme seg.Er det på 400 000 så forstår jeg frustrasjonen.
Espen sier at han mulig legger opp og satser på jobb,han har noe økonomisk utdanning. Her har jeg en genial ide,kan han ikke brukes i administrasjonen den tiden han ikke spiller og trener.Gi han en ok lønn for den jobben og vips så har han en ok lønn.
Det er litt vanskelig å ta stilling til da man ikke vet hva kontraktstilbudet er. Er tilbudet på 600 000 får han bare bestemme seg.Er det på 400 000 så forstår jeg frustrasjonen.
Jeg klarer bare ikke å forestille meg at tilbudet er på noe som helst under 600K-700K. Mannen har jo hatt over en mill i året om en skal dømme etter skattelistene og jeg tror ingen ting på at LSK nå skal ha tilbudt mindre enn halvparten av dette. Det er ikke sånn at klubben har halvparten så mye penger å bruke i år enn den hadde i fjor.
Nå kjenner jeg ikke detaljene i hverken krav eller tilbud, men synes det er en uting at en spiller som Espen skal sutre i media. Det er en uting å sutre i media uansett.
Når jeg sto opp og leste RB i dag tenkte jeg at Espen fortsetter et helt annet sted... Makan til sutring, så kommer jeg over denne tråden.
Pokker Espen, hva skjer??
Skal sies at jeg jeg ble glad
Da har vi signert 2 viktige bidragsytere for 2 nye år, godt er det...
Kommentar