Espen og Karim klare for 2 nye år (var:Gi Espen og Karim nye kontrakter NÅ.)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Leif A
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 3962

    Opprinnelig skrevet av Kjølnerdomen
    Er dette vireklig samme mann som var ute å klaget i media for noen år side!!?!
    Rett skal være rett: han kom med en negativ ytring ÉN gang. Siden da har han holdt eventuell negativitet langt unna mediene uansett hvor langt unna førsteelveren han eventuelt har vært.
    Jeg synes at vi supportere av og til er litt for flinke til å huske. og det gjelder meg selv også, for all del.
    Knurr...

    Kommentar

    • bird
      Medlem
      Møteplager
      • Nov 2009
      • 91

      Er det noen som vet hvor mye han har gått ned i lønn? Eller må vi vente på at RB lager en sak om spillerlønninger etter neste års skattelister?

      Uansett er jeg veldig fornøyd signeringen og håper at Esset fortsetter framgangen han har hatt i høst

      Kommentar

      • Jan
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2007
        • 386

        Det var en hyggelig gladmelding. Hadde hvert kjipt å sett han storspille for en annen klubb neste sesong. Husker tiden hans i Tromsø, forrige sesong begynte jeg å se taktene igjen. Tror han kommer til å bli viktig de neste to årene.

        Jippi!

        Kommentar

        • Folke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2008
          • 5955

          Espen Søgård står frem i RB Papir i dag, forsiden (Overskrift; Er skuffet og forbannet) og 2 hele sider i sporten (Overskrift; Kan være ferdig i LSK i dag).
          Han er misfornøyd med tilbudet og skulle ønske klubben satset på han, da veit de hva de får sier han etter over 300 kamper for LSK.
          Espen Søgård skal gi svar i løpet av dagen på om han blir eller ikke, men mye tyder jo på at han sier nei til dette kontraktsforslaget og bruker media til å presse klubben til å øke lønnen!

          Kommentar

          • Jan
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2007
            • 386

            Nesten litt synd, men jeg kan ikke si det samme om ES som jeg skrev om Karim. Allright kar & lokal. Men han er ikke verdt den summen han vil ha...

            Kommentar

            • Hexaphim
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2006
              • 2782

              Opprinnelig skrevet av Jan
              Nesten litt synd, men jeg kan ikke si det samme om ES som jeg skrev om Karim. Allright kar & lokal. Men han er ikke verdt den summen han vil ha...
              Hvor mye vil han ha?

              Kommentar

              • runarM
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2004
                • 565

                Klubben > Espen

                Hvis hele klubbens identitet står og faller på EN ok midtbanespiller er vi i virkelig trøbbel. Litt stusselig om han forsvinner selvsagt, men har mer trua på at det er forventningene enn tilbudet som er virkelighetsfjernt...
                runarM

                Kommentar

                • Totti21
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2004
                  • 3500

                  Opprinnelig skrevet av runarM
                  Klubben > Espen

                  Hvis hele klubbens identitet står og faller på EN ok midtbanespiller er vi i virkelig trøbbel.
                  Jeg tror ikke hele klubben står og faller på han, men det er ingen tvil om at det alltid er Søgård som drar igang jubel, og rop i garderoben etter kampene på de filmene som ligger ute på LSK.no. Jeg tror en spiller som Søgård kanskje er enda viktigere i garderoben og på treningsfeltet enn han er på banen.
                  Det er utrolig viktig at spillere som han, Kippe og Sundgot er der til spillere som Ruben Gabrielsen, Fredrik Gulbrandsen, Stian Ringstad og Kristoffer Tokstad har etablert seg på a-laget slik at de kan bringe "arven" videre. Sånn bevarer man klubbens identitet, og gjør at spillere som kommer fra Nigeria, Sverige eller Slovenia forstår hva klubben betyr for supportere og de lokale spillerne.
                  Last edited by Torolf; 20.11.2009, 09:02.

                  Kommentar

                  • Geirfugl
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2006
                    • 561

                    Først: Jeg synes det er leit hvis Espen forsvinner. Han er en viktig del av klubben.
                    Men: Jeg må innrømme at jeg er blant dem som mener at vi ikke vil bli noe topplag med Espen Søgård som sentral midtbanespiller.

                    Med andre ord: Jeg klarer ikke helt å bli enig med meg sjøl. Jeg vil vel ha ham i klubben, men ikke på laget..

                    Kommentar

                    • morten
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 2156

                      Opprinnelig skrevet av Geirfugl
                      Først: Jeg synes det er leit hvis Espen forsvinner. Han er en viktig del av klubben.
                      Men: Jeg må innrømme at jeg er blant dem som mener at vi ikke vil bli noe topplag med Espen Søgård som sentral midtbanespiller.

                      Med andre ord: Jeg klarer ikke helt å bli enig med meg sjøl. Jeg vil vel ha ham i klubben, men ikke på laget..
                      Det er litt vanskelig å ta stilling til da man ikke vet hva kontraktstilbudet er. Er tilbudet på 600 000 får han bare bestemme seg.Er det på 400 000 så forstår jeg frustrasjonen.
                      Badekar
                      http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

                      Kommentar

                      • tullebukk
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2006
                        • 5446

                        Espen sier at han mulig legger opp og satser på jobb,han har noe økonomisk utdanning. Her har jeg en genial ide,kan han ikke brukes i administrasjonen den tiden han ikke spiller og trener.Gi han en ok lønn for den jobben og vips så har han en ok lønn.

                        Kommentar

                        • JMKANARI
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • Oct 2007
                          • 170

                          La oss bringe diskusjonen og innspillene til torgs på www.panel.rb.no
                          Krysser fingra for en ny Tom Lund snart...

                          Kommentar

                          • trigz
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 7092

                            Opprinnelig skrevet av morten
                            Er tilbudet på 600 000 får han bare bestemme seg.Er det på 400 000 så forstår jeg frustrasjonen.
                            400 000 for å være benkesliter og kontinuitetsbærer er aldeles ikke noe å fnyse av, etter min mening.

                            Klubben er større enn enhver enkeltspiller. LSK har dårlig råd, og det bør Espen ha forståelse for. Lønnsfesten i Tippeligaen er over.
                            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                            Kommentar

                            • norskpoker
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2007
                              • 399

                              Opprinnelig skrevet av morten
                              Det er litt vanskelig å ta stilling til da man ikke vet hva kontraktstilbudet er. Er tilbudet på 600 000 får han bare bestemme seg.Er det på 400 000 så forstår jeg frustrasjonen.
                              Jeg klarer bare ikke å forestille meg at tilbudet er på noe som helst under 600K-700K. Mannen har jo hatt over en mill i året om en skal dømme etter skattelistene og jeg tror ingen ting på at LSK nå skal ha tilbudt mindre enn halvparten av dette. Det er ikke sånn at klubben har halvparten så mye penger å bruke i år enn den hadde i fjor.

                              Kommentar

                              • sniper
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 5254

                                Nå kjenner jeg ikke detaljene i hverken krav eller tilbud, men synes det er en uting at en spiller som Espen skal sutre i media. Det er en uting å sutre i media uansett.

                                Kommentar

                                • gamle-perta
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2004
                                  • 2418

                                  Espen klar for to nye år!

                                  Usikker på om dette forsvarer en egen tråd, men jeg kliner til.
                                  For Espen har skrevet kontrakt for to nye år.
                                  Si din mening

                                  hele saken her; http://www.rb.no/lsk-magasinet/article4715858.ece
                                  Mvh
                                  Gammer´n (Per T)

                                  Kommentar

                                  • Kjell.T.Ring
                                    Poll St. Ring
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Dec 2005
                                    • 11796

                                    Herlig! Gått å ventet på dette lenge nå. 2-årskontrakt er også perfekt i forhold til alder.

                                    Velkommen videre Espen!
                                    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                    Kommentar

                                    • sniper
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2004
                                      • 5254

                                      Hvem ga etter? Klubben eller Espen?

                                      Kommentar

                                      • ChriZza
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2005
                                        • 4265

                                        Uting at vi sutrer over sutring nå, ikke glem at media vinkler som dem selv vil. Mannen har signert, det er en gledens dag

                                        Kommentar

                                        • Ketil Cantona
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2004
                                          • 6813

                                          Når jeg sto opp og leste RB i dag tenkte jeg at Espen fortsetter et helt annet sted... Makan til sutring, så kommer jeg over denne tråden.
                                          Pokker Espen, hva skjer??

                                          Skal sies at jeg jeg ble glad

                                          Da har vi signert 2 viktige bidragsytere for 2 nye år, godt er det...

                                          Kommentar

                                          Working...