Ifølge RB er Frode Kippe nok en gang årets spiller i lokalavisen. Er vel 4-5 gangen dette. Forøvrig har vi tippeligaens målfarligste forsvarsspiller med 5 mål, alle viktige scoringer, bla i begge VIF-kampene. En lsklegende!
Årets spiller sesongen 2009
Collapse
X
-
Stikkord: Ingen
-
årets spiller 4-5ganger gjør seg fortjent til et monument i lsk statue park vedsiden av legenden og tommy. jeg ser for meg statue av Kippe med bandasje rundt skallen og blod som renner ned på drakta.. kriger!
forresten herlig hvordan han vant over huseklepp i alt som var av løpsdueller igår, hvem skulle trodd..*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
-
Han kledde jo av lille Puseklepp. Kippe beina fra han hele kampen, med klokskap, råskap og muskler. Fatter ikke hvorfor han aldri får prøve seg med flagget på brystet. Selv med skader på begge våre stoppere , blir ikke Kippe hentet inn i varmen. Drillo må gå!!På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "Kommentar
-
Videre er det ufattelig at Kippe ikke blir tatt ut på landslaget. Landet beste midtstopper, OG i tillegg et viktig angrepsvåpen.
Hangeland og Wæhler har INGENTING som ikke også Kippe har, Kippe har i tillegg enda bedre defensiv og offensiv luftstyrke enn de to. Legg så til at han er en garantist for noen mål, noe de andre der IKKE er, så burde valget være enkelt. Kippe i troppen, og høyaktuell for førsteelveren til Norge. Alt annet er bare klubbrelatert sneversyn og TØYS.
Er vel sikkert noen landslagsjefer etterhvert som også angrer på at de aldri tok ut Bjarmann, når han skinte som mest de siste 10 årene av sin karriere. Det var klubb-relatert, 100 %. Bjarmann skulle vært bankers den gangen.LSK Norges beste lagKommentar
-
For meg er Nosa årets spiller, selv om Kippe også har hatt en bra sesong. Vi har tross alt kun holdt nullen i en eneste kamp i år, og da kan ikke forsvarssjefen bli årets spiller. Uten Nosas inntreden i laget hadde vi rykket ned."A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
-
Årets spiller: Frode Kippe.
Årets unge spiller/talent: Nosa
Årets positive overraskelse: Karim Essediri
Årets comeback: Steinar PedersenKommentar
-
Kippe er mitt klare valg i år, kun en kort periode han var litt vimsete ellers har han hvert stor og særdeles viktig.
Ellers vil jeg fremheve Nosa, Karim og Pedersen.
Liten pluss til Nordtveit og Logi også, men begge har hvert/var her for kort til å komme helt opp til de andre.
Søgård og Sundgot skal ha ros for at de som gamle ringrever aldri gir opp og leverer varene selv når de blir satt ut av laget og stilt spørsmålstegn ved av mange.Kommentar
-
Helt greit at Frode får den, men jeg syns faktisk Karim er den som puster han tettest i nakken. For en utvikling Messidiri har hatt!FORZA FUGLA
I med og motgang, vi er Lillestrøm!
FUGLA FOR LIFE!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar