Frode Kippe blir min mann også. Herlig å ta feil noen ganger. Best in show blir utvilsom Morten Galåsen i Kanari-cupen. Ingen over, det er i alle fall sikkert.
Årets spiller sesongen 2009
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
I tillegg er for meg årets comeback etter skade Bjørn Helge Riise. Han var langt nede ifjor, denne ambisiøse karen (og godt er det, at noen tør i pottit-landet). http://www.youtube.com/watch?v=eqk_1l9MoCg&NR=1
Årets beste enkeltkamp, noen kandidater:
*Riise hjemme mot Start.
*Riise borte mot Brann.
*Sundgot/Kippe hjemme mot SF.
*Logi borte mot Vif og Odd.
*Nosa borte mot SF.
*Peders hjemme mot SIF.
Årets mål: Riise borte mot Viking? Nosa hjemme mot Glimt? Edwin hjemme mot FFK? osv...
Edit: Seff var headinga på Ullevaal fra captain det viktigste. Men det lekreste?
Føyer til årets viktigste seier: Strømsgodset borte. Kamp 10.Kommentar
-
Fortjent nok. SP årets comeback etter vraking vel å merke.
I tillegg er for meg årets comeback etter skade Bjørn Helge Riise. Han var langt nede ifjor, denne ambisiøse karen (og godt er det, at noen tør i pottit-landet). http://www.youtube.com/watch?v=eqk_1l9MoCg&NR=1
Årets beste enkeltkamp, noen kandidater:
*Riise hjemme mot Start.
*Riise borte mot Brann.
*Sundgot/Kippe hjemme mot SF.
*Logi borte mot Vif og Odd.
*Nosa borte mot SF.
*Peders hjemme mot SIF.
Årets mål: Riise borte mot Viking? Nosa hjemme mot Glimt? Edwin hjemme mot FFK? osv...
Bare et forslag.Kommentar
-
Ingenting å si på Kippe som årets spiller. Han sto tross alt for scoringa borte mot Søpla som fikk meg til å sippe noe alvorlig på mitt gamle promperom, etter å ha sneket meg unna familieselskapet for å få med meg slutten. Årets øyeblikk for min del også, helt der oppe også totalt sett i mine år med Fugla.Kommentar
-
Uten at jeg veit hva trikserekorden hans er, så tør jeg påstad at det var mer flaks enn følsomhet inne i bildet."Knowledge is knowing a tomato is a fruit. Wisdom is not putting it in a fruit salad"Kommentar
-
Årets spiller: Frode Kippe
Årets unge spiller: Nosa
Årets svakeste: Vidar Riseth
Årets mål: Nosa i Sandefjord, Marius mot Stabæk (H)
Årets kamp: Brann hjemme
Årsverste: Stabæk (cup)
Årets beste enkeltkamper:
Stefan v VIF (B)
Espen v Brann (H)
Karim v Tromsø (H)
Nosa v Strømsgodset (B)
Arild v Strømsgodset (B)
Nosa v Sandefjord (B)
Steinar v Odd (B)
Frode v Odd (B)
Stefan v Odd (B)
Myklebust v Brann (H)
Nosa v Strømsgodset (H)
Steinar v Strømsgodset (H)
Myklebust v Strømsgodset (H)Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Edwins hjemmekamp mot Fredrikstad bør inn på lista over beste enkeltkamper.Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
-
Kommentar
-
Årets deiligste øyeblikk:
Kippes 1-0 scoring mot Søpla
Søgårds 3-1 scoring mot Brann
Nosas 2-1 scoring mot Strømmen
Årets kjipeste øyeblikk:
Nesten ingenHeavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Men dersom man (for morro skyld) også tar oppkjøringskampene med i betraktningen, er det èn prestasjon jeg husker spesielt godt; Edwin vs Molde i LSK-Hallen rett før sesongstart. Riktignok hadde Molde blitt redusert til 10 mann da Edwin ble byttet inn, men det er likevel godt gjort å rundspille et helt eliteserielag på egenhånd.Kommentar
Kommentar