Orker ikke ett slikt år til.. Bedre i 2010?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Hamburg & Kanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 3006

    #21
    To stikkord for sportslig suksess i 2010: 1) kontinuitet 2) Kun en eneste ny offensiv, sentral midtbanespiller inn i stallen-helt sentralt eller på vingposisjon. En forsterkning i dette lagleddet er nok, så er resten av stallen god nok den. Det har serierunde 10.-30. i år faktisk vist, med god lagmoral og individuell utvikling hos den enkelte spiller.
    LSK Norges beste lag

    Kommentar

    • McGuffy
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 5099

      #22
      Opprinnelig skrevet av Mauer
      Og vi kan jo håpe at Anthony Udyus (Litt usikker på hvordan det skrives) glimter til neste år Han kan fort få en viktig rolle i vårt lag neste år.
      Anthony Udjus? Høres ut som en slepphent spiss.

      Du tenker på Anthony Ujah. Eller Drogba, som han kaller seg selv.

      Kommentar

      • reka
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Aug 2005
        • 13277

        #23
        Egentlig en forferdelig overskrift i denne tråden, da den lett kan tolkes i retning av at alt er bedre på Strømmen

        Kommentar

        • Kanariz
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2005
          • 2507

          #24
          Vi har en jævlig god ving i Karim essidiri. Han har blitt bedre og bedre i år, kanskje han slår skikkelig igjennom neste år?

          Jeg mener vi mangler en skikkelig venstreving. Vi trenger en kjapp ving med ett skikkelig venstrebein! Savner Pål strand.
          Får vi en ny ving, og i tillegg får satt et skikkelig lag med en klassespiller i hvert ledd, så trur jeg vi kan kjempe blant de 5 beste neste år.

          Kommentar

          • Yellow-not-jella
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2009
            • 1606

            #25
            Opprinnelig skrevet av veiron
            En ting burde være helt klart for neste sesong: La Steinar Pedersen få spille så lenge han er i form! Å låne ut han var en tabbe, og han har vært en veldig bra mann å ha tilbake i klubben.
            SP får spille hvis andre ikke er bedre enn ham, eller like gode og yngre. Innvendinger: I tillegg til smårusk i pasningsspillet framover på banen, er han heller ingen klasseback. Han er også lett å skubbe unna for tøffe spisser (jfr Sæternes). Men gudbevares, han har levert en knallsesong både SIF og LSK. Ufattelig at apparatet kunne vrake ham til fordel for en 17-åring med glatte sko. En tabbe Bjar ihvertfall har innrømmet.

            Kommentar

            • mr.Jordbakke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2005
              • 3845

              #26
              Om ikke vi har råd til å kjøpe inn nye spillere til neste sesong, håper jeg vi får råd til å kjøpe dommer'n...
              NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

              Mvh
              Mr.Jordbakke

              Kommentar

              • Simeone
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2008
                • 761

                #27
                Opprinnelig skrevet av gamle-perta

                Årets mest negative; Foruten det sportslige, at en gruppe kanaris satte seg selv over både Lillestrøm Sportsklubb og Kanarifansen og isolerte seg i et lite hjørne på stadion.

                PS: Mitt håp er at dette blir en tråd om mulighetene og utviklingen av laget neste sesong. Ikke om gjengen i hjørnet.. Jeg måtte bare få det ut..
                Hva er det som har vært så utrolig negativt med dette? Bare fordi vi ikke gidder dilte etter alt og alle og de utrolig sneversynte tribunereglene?
                Har det vært mye problemer på felt p?
                Trodde KFL aldri hadde vært bedre jeg så da er det vel det samme hva en liten gjeng kanaris foretar seg i ett hjørne på stadion?

                Det er sånne tåpelige kommentarer som gjør at frister svært lite å være en del av "folkelige" KFL.
                Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
                para gritarle a la FIFA:
                ¡Que ellos son el gran ladrón!

                Kommentar

                • mr.Jordbakke
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2005
                  • 3845

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av Simeone
                  Hva er det som har vært så utrolig negativt med dette?
                  Det negative er vel at dere bidrar svært lite stemningsmessig alene.
                  NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                  Mvh
                  Mr.Jordbakke

                  Kommentar

                  • mr.Jordbakke
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2005
                    • 3845

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av Simeone
                    Bare fordi vi ikke gidder dilte etter alt og alle og de utrolig sneversynte tribunereglene?
                    Tribunereglementet må dere følge, uavhengig hvor dere plasserer dere.
                    NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                    Mvh
                    Mr.Jordbakke

                    Kommentar

                    • general
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Apr 2004
                      • 1150

                      #30
                      Her må jeg si meg enig med Simeone. Det er sånne småstikk som gjør at veien videre blir vanskelig. Jeg tror nok ikke du mente det slik jeg oppfatter det nå Per, men jeg syns det enda er for et stikk å regne.

                      Kosegjengen har etter det jeg vet, vært eksemplariske i år med sin nye plass. Enda mer kudos skal det gis fordi dere valgte å støtte 100%, og dermed satte handling bak deres ord. Altfor mange ville boikottet hele Åråsen.

                      Merk her at jeg ikke mener at Ultras er stuerene: Og at jeg mener at KFL med grupperinger kunne bli KFL sin død. Det siste går på det faktum at jeg mener at supp.miljøet er så lite at vi vil være bedre av som en "klack". Den harde kjernen er for liten, og derav blir evt uenigheter større fordi de personlige relasjonene er så sterke. Viktigheten av psykopater som dere er udiskuterbar.
                      Seriegull 2016!!!

                      Kommentar

                      • MartinRE
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Oct 2008
                        • 738

                        #31
                        Orker ikke et år til av dette nei, sov 5 timer i natt fordi jeg var så glad !
                        "Noen tror fotball dreier seg om liv og død. Jeg er veldig skuffet over den holdningen. Jeg kan forsikre dere om at fotball er mye viktigere enn som så" Bill Shankly.

                        Kommentar

                        • gamle-perta
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2004
                          • 2418

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av general
                          Her må jeg si meg enig med Simeone. Det er sånne småstikk som gjør at veien videre blir vanskelig. Jeg tror nok ikke du mente det slik jeg oppfatter det nå Per, men jeg syns det enda er for et stikk å regne.
                          Kall det hva du vil. Dersom noen blir fornærma over et så uskyldig "stikk" under oppsummeringen av en sesong med mye turbulens, så får man bare bli det.
                          Men som jeg understreket klart og tydelig da jeg startet tråden, så håper jeg den skal skal handle om laget og de sportslige muligehetene framover, intet annet.
                          Mvh
                          Gammer´n (Per T)

                          Kommentar

                          • heidar
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2004
                            • 2128

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                            Kall det hva du vil. Dersom noen blir fornærma over et så uskyldig "stikk" under oppsummeringen av en sesong med mye turbulens, så får man bare bli det.
                            Men som jeg understreket klart og tydelig da jeg startet tråden, så håper jeg den skal skal handle om laget og de sportslige muligehetene framover, intet annet.
                            Ekstremt nødvendig å ha det med i tråden hvis du mener det ikke skal diskuteres. Jeg syns årets mest negative var ansettelsen av Judas. Men jeg syns heller ikke det skal diskuteres her.
                            En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                            Endelig er mørketida over.

                            Kommentar

                            • general
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Apr 2004
                              • 1150

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                              Kall det hva du vil. Dersom noen blir fornærma over et så uskyldig "stikk" under oppsummeringen av en sesong med mye turbulens, så får man bare bli det.
                              Men som jeg understreket klart og tydelig da jeg startet tråden, så håper jeg den skal skal handle om laget og de sportslige muligehetene framover, intet annet.
                              Ok. Fornærma tviler jeg på at noen blir, men det er lowball og legge inn et stikk, for så å slå en strek over en evt kommende diskusjon.

                              Når det gjelder det sportslige handler nok (dessverre) neste sesong om å sikre midtplassering på tabellen. Jeg skriver dessverre i parantes fordi dette da mest sannsynlig blir en anonym og kjip sesong for fans og alle rundt LSK. Men for klubben så er en sesong der vi igjen eier 7.plassen en god utvikling. Nå har vi prøvd litt trenere, hentet dyre navn og se hvor vi er. La oss skynde oss sakte og heller ta en kjip sesong til for å vinne 10 gode sesonger.

                              Det er innholdet i troppen som avgjør hvor raskt vi kan skynde oss. For å at LSK skal bli kapable til å vinne medaljer over flere sesonger, må store delere av stallen byttes ut. Denne utskiftningen styres av økonomi, tilgjengeligheten på ledige alternativer, samt slanking av stall fra klubbens side. Noen må ut før flere kommer inn. Men kommer det sentrale spillere som v.kant og en spillende SM (offensiv eller defensiv spiller ingen rolle) kan vi plutselig kjempe om 3-5 plass.
                              Seriegull 2016!!!

                              Kommentar

                              • UltraFo
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jun 2007
                                • 800

                                #35
                                Hvis du mener at ett 30-40 talls ungdommer har valgt å sette seg på andre siden er ille skal det ikke mye til for at ting blir negativt synes jeg. Alle vet hvorfor vi sitter der og vi står på valget vårt. Med tiden i år har ting bedret seg mellom oss og KFL, fler og fler vil ha oss tilbake. Vi har vært i dialog og det er ikke så stor isfront lenger selvom det er ueningheter enda. Vil ikke si det har vært negativt i det hele tatt vis du ser iforhold til tidligere. Og vi kan ikke være så hatet og negative ettersom veldig mange valgte å ta følge med oss opp til Stadion i går. Det har ikke vært noen episoder med UFC som gruppe i hele år og ingen problemer med oss. Så hva som har vært negativt på den fronten skjønner ikke jeg. Er det at vi drar med folk på SS å synger høyt osv? at vi prøver som godt vi kan å lage liv, flagge osv? For det er jo love å oppføre seg som ultras, bare man ikke kaller seg det

                                Og sorry men du legger jo veldig opp til ENDA en Ultras diskusjon når du skriver sånt selvom, man skulle tro det hadde vært nok nå men folk elsker å diskutere sånt.
                                UFC ~ Gulsvarte Brødre

                                Kommentar

                                • maxpayne
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2006
                                  • 1260

                                  #36
                                  Hadde trodd at kontrakten ble sikret litt før men plasseringen på nedre halvdel var forventet for min del. Neste år er jeg sikker på en bedre sesong men medaljer er enda noen år unna.

                                  Mest negative i 2009 sesongen:

                                  Nordtveit/Pedersen dealen sekunder før seriestart kostet oss mange poeng og var en real bommert av Berg/Bjarmann.

                                  Mest positive i 2009 sesongen:

                                  Roen er tilbake i klubben. Selv om vi har slitt sportslig og økonomisk så har vi utad stått fjellstøtt og sluppet elementer i klubben som har utalt seg i øst og vest for å helle en solid dose bensin på bålet.

                                  Kommentar

                                  • Ola
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2003
                                    • 1651

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av veiron
                                    En ting burde være helt klart for neste sesong: La Steinar Pedersen få spille så lenge han er i form! Å låne ut han var en tabbe, og han har vært en veldig bra mann å ha tilbake i klubben.
                                    Vet ikke om andre har påpekt dette, men min påstand er at om Nordtvedt hadde spilt ut sesongen, ikke Pedersen, så hadde vi rykket ned. Den jobben han har gjort, i tillegg til svekkelsen av Godset, kan ha vært tungen på vektskålen. All honnør til Steinar.

                                    Kommentar

                                    • andersmm
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2006
                                      • 5764

                                      #38
                                      ?
                                      Nordtveit var sammen med Riise vår beste spiller i vårsesongen. All honnör til Steinar som har värt knallgod i år, men han har ikke värt voldsomt mye bedre enn Nordtveit. Jeg tror det byttet gikk mer eller mindre opp i opp. At godset ble svekket er derimot et poeng.
                                      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                      Kommentar

                                      • HSft
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2004
                                        • 6082

                                        #39
                                        Jeg synes egentlig ikke Pedersen dealen var en _så_ stor tabbe som andre mener. Pedersen var rimelig svak i oppkjøringa til sesongen. Trolig hadde han funnet formen rimelig fort også for LSK. MEn det var ikke bare dumt å la han spille seg i form for godset før vi henta han tilbake.

                                        Altså, det var nok en feil å sende bort Pedersen, men noen kjempetabbe synes jeg ikek det var.

                                        Kommentar

                                        • andersmm
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2006
                                          • 5764

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av HSft
                                          Jeg synes egentlig ikke Pedersen dealen var en _så_ stor tabbe som andre mener. Pedersen var rimelig svak i oppkjøringa til sesongen. Trolig hadde han funnet formen rimelig fort også for LSK. MEn det var ikke bare dumt å la han spille seg i form for godset før vi henta han tilbake.

                                          Altså, det var nok en feil å sende bort Pedersen, men noen kjempetabbe synes jeg ikek det var.
                                          Enig. Med en skadefri PSA hadde ikke Pedersen spilletid i vår. Det er umulig for Berg og Bjarmann å vite hvordan skadesituasjonen vår kommer til å se ut i fremtiden. Visst var det uheldig, men å kalle det en tabbe er helt på jordet.
                                          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                          Kommentar

                                          Working...