Orker ikke ett slikt år til.. Bedre i 2010?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • reka
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Aug 2005
    • 13277

    #81
    Alle disse spillerne har tidligere blitt hyllet her på forumet som "klassespillere" fordi de har vist langt bedre takter tidligere enn i år. En vårsesong for et par år siden var Myklebust et funn, banens beste i flere kamper på rad. Kiko var et kupp og mange her var lettet da han signerte ny kontrakt. Occean var lenge tippeligaens mest ettertraktede spiss.

    Jeg brukte eksemplet essidiri for å illustrere at mange her inne, deg inkludert, har en slags Alzheimers for tidligere prestasjoner og åpenbart forveksler form og ferdigheter. Når fjorårets "skrot" essidiri plutselig er blitt en alle vil ha med videre og hyppig omtales som messidiri bør det ringe en bjelle. Men du forutså kanskje det i fjor?

    Kommentar

    • Fjeller'n
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2003
      • 905

      #82
      Opprinnelig skrevet av reka
      Burde han tilslørt det?
      He-he...
      Det jeg siktet til var at han siklet etter Kiko da han selv var i Lyn.


      Stian
      "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

      Kommentar

      • Grusom B
        Generalissimo Bellisimo
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6248

        #83
        Tror aldri jeg har hatt spesielt mye til overs for spilleren O. Occean. Jeg har i alle fall aldri sett på ham som klassespiller, da muligens minus den korte perioden han spilte med Patrick Suffo, som virkelig matchet ham perfekt.

        Myklebust og Mouelhi derimot, begge har kvaliteter som er fine å ha i TL. Eneste grunnen til at Mulle bør ut er at han tjener altfor mye.
        Ni principe ni rey...

        D10S!

        Kommentar

        • Rovfugl
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2004
          • 3672

          #84
          En enkel oppsummerign av året for min del.

          Det har vært et helvete uten like, nervene i konstant høyspenn og tvangstanker om nedrykk og vår vanlige uflaks, alle kamper ble plutselig til en kamp for tilværelsen. Jeg er totalt enig, jeg klarer faen ikke et slikt år til nå på rappen. Jeg har ikke helse til å slite så mye enda et år! Det sosiale livet går i dass pga disse helvetes nærvekampene og påfølgende drikkevaner for å komme seg gjennom kamphelgene. Jeg forlanger et trygt år uten nedrykksspøkelse hengende over oss!
          DØ FOR FUGLA!!!
          http://www.fluefiskebloggen.no
          LSK er min religion
          Ujah er min gud

          Kommentar

          • reka
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Aug 2005
            • 13277

            #85
            Opprinnelig skrevet av gamle-perta
            De bygger seg bare sterkere og sterkere. Veldig tydelig fotballfilosofi, stor fart både i pasningsspill og bevegelser for øvrig og trenere som er tydelige, trygge og taktisk gode.
            Ser jo ut som om både RBK og Stabukk kan miste trenerne sine. Det ville vel ført til bunnløs optimisme?

            Kommentar

            Working...