Sesongkort 2010
Collapse
X
-
Jeg synes ikke det er verdt å betale over 5000 kroner hvert år for den varen vi har fått servert de siste sesongene.
Eller sagt på en annen måte: Du kjøper ikke en HD-TV får å se analoge bilder...
Så i år er det opp til laget: Tar de steget opp blant de fem øverste og spiller bra fotball, så blir det nok sesongkort neste år også.
Hvis ikke, så vurderer jeg sterkt å kjøpe enkeltbilletter i stedet. For da vil det neppe være aktuelt å gå på hver kamp.
Verre er det ikke..
Dersom jeg ønsker å se fyrverkeri av fotball og store prestasjoner går jeg heller for HD-TV'en - det er hjertet og ikke hjernen som trekker meg til Åråsen, derfor blir det som vanlig sesongkort både i år og neste år...Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Dere vet likegodt som meg at gamle-perta blir å finne på Åråsen i 2011 uansett hvordan tjueti går.Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Da har vi totalt forskjellig syn på hvorfor vi går på Åråsen, uten at din vurdering er feil.
Dersom jeg ønsker å se fyrverkeri av fotball og store prestasjoner går jeg heller for HD-TV'en - det er hjertet og ikke hjernen som trekker meg til Åråsen, derfor blir det som vanlig sesongkort både i år og neste år...
Derfor vurdere jeg å begynne og bruke hue...
Case closedMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Iogmed jeg stort sett jobber 60-70% av det som finnes av søndager/kampdager så er det ikke økonomisk forsvarlig med sesongkort, ihvertfall ikke når man bor 20mil fra stadion! Da hjelper det ikke med formiddagsvakt (slutter 1700) heller. Prioriteringene blir også litt anderledes når jeg venter 1.barn til sommeren!
Så i år blir det å dra på så mange kamper som mulig på østlandet for å kjøpe enkeltbillett. Og forhåpentligvis følge tradisjon med Tromsø-tur, Bergen og Stavanger. Satser på en tur til enten Ålesund,Molde også der har jeg jo ikke vært før så
Støtter laget i tykt å tynt. Det står ikke på prestasjonene for Fugla vil alltid være nr1 uansett hvor de ligger på tabellen Men noen kamper er jeg desverre nødt for å så på tv2-sport i år! Resten fra kanari-feltet hjemme og borte!lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....Kommentar
-
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Pfft. Den aller beste grunnen til å kjøpe sesongkort er at man ikke har tid til å gå på kampene. Da kan man bedre samvittigheten bittelitt over å måtte prioritere småunger, iom man om ikke annet har kjøpt billett.
Jeg for min del blir neppe å se på åråsen på en stund, men sesongkortet kan ingen ta i fra meg! ;-)runarMKommentar
-
Kommentar
-
Noen som vet hvorfor sesongkortsalget til seksjon P er stanset? Har sendt mail til klubben, men intet svar.Kommentar
-
Kommentar
-
Men vi andre får bestille på seksjon J da.Kommentar
-
"Sesongkort for under 200 kroner
For under en 200-lapp i måneden kan du få kjøpt sesongkort på Åråsen.
Nei, det er ikke spøk. For under 200 kroner i måneden kan du få kjøpt sesongkort på Åråsen. Dermed kan du få med deg alle kampene til LSK for en meget billig pris.
Plassen du får er på Kanarifeltet og du er også nødt til å ha en avtale med Nordea-finans. Sesongkortet vil da koste kr 141,67 i måneden + termingebyr på kr 45,- pr mnd.
Nordea-finans hjelper deg med finansiering på alle sesongkortene på Åråsen. For kjøp over 1700 kroner tilbyr Nordea-finans null rente og 12 måneders avbetaling."
Glimrende tiltak!Daukjøtt Felt CKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar