Sesongkort 2010
Collapse
X
-
Ganske lett å se hvor man skal med dette. "Her kan dere ikke stå å synge, dette er familiefelt".
Utrolig primitivt. Men hadde nesten ikke forventet meg noe annet.
Gleder meg til LSK/KFL innfører godkjente sanger/rop på Åråsen i 2010.Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
Når skal LSK ta tak i det virkelige problemet på felt O og P: at bartefans og søplasupportere sitter der i fullt kostyme og lager kvalme?
Som alltid: her må noen går.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Kunne ikke vært mer enig. Er dritt lei breiale bortesupportere som slenger dritt på MIN tribune!!Kommentar
-
Opplåsing av ikke fornyede sesongkort
Når skal ikke-videreførte sesongbilletter bli låst opp for salg?
Har 2 kompiser som gjerne vil kjøpe ved siden av meg, men plassene er ennå ikke låst opp (de er ikke solgt til andre heller, har ringt x antall ganger til klubben nå... Er jo en grense for hvor mange ganger markedsavd. skal få "-nei" fra lunkne kortinnehavere før andre kan få kjøpt kortene deres ...Kommentar
-
Håper vi nærmer oss 5000 solgte eller noe i den durenFUGLA TIL VI DØR!Kommentar
-
Jeg skulle fornye mitt ses.kort på Felt P i forrige uke, men det går tydeligvis ikke ann, og man får ikke svar på hvorfor. Er nesten så man føler at man ikke er ønsket på ÅråsenUltras Felt C LillestrømKommentar
-
Tipper det ender på rundt 4000. Er nok avhengig av et bra sporslig år i år for å få bra tilskuersnitt. Tror folk flest ikke gidder å dra på match hvis vi får enda en sesong nedi gjørma.
Jeg skulle fornye mitt ses.kort på Felt P i forrige uke, men det går tydeligvis ikke ann, og man får ikke svar på hvorfor. Er nesten så man føler at man ikke er ønsket på Åråsen
Merkelig at det ikke er mulig å få et svar i retur. Men det begynner en jo så smått å venne seg til.Kommentar
-
Da jeg var innom Åråsen på fredag for å kjøpe sesongkort fortalte Kjell Nystrøm at det foreløpig er solgt ca. 3500 sesongkort, pluss rundt 900 som går til UA. I tillegg til dette gis det bort i underkant av 1000 VIP- og mini-VIP-kort til diverse sponsorer.
For de som sliter med å bestille sesongkort med studentrabatt over nettet vil jeg anbefale å ta kontakt med nevnte Nystrøm på tlf. 47274660.Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
Da jeg var innom Åråsen på fredag for å kjøpe sesongkort fortalte Kjell Nystrøm at det foreløpig er solgt ca. 3500 sesongkort, pluss rundt 900 som går til UA. I tillegg til dette gis det bort i underkant av 1000 VIP- og mini-VIP-kort til diverse sponsorer.
For de som sliter med å bestille sesongkort med studentrabatt over nettet vil jeg anbefale å ta kontakt med nevnte Nystrøm på tlf. 47274660.
Kommentar
-
Kommentar
-
Håper mitt og brodern sitt sesongkort kommer snart her også. I fjor stod jeg 1 time i kø på åråsen for å få kortet mitt. Håper virkelig ikke at dette skjer i år ogsåKommentar
-
Kommentar
Kommentar