Noen som vet om vernepliktige får rabatt? Lommeboka blir ikke akkeruat fet ved å være i forsvaret...
Sesongkort 2010
Collapse
X
-
Tror jeg skal satse på å ikke fornye kortet mitt jeg. Når det ikke funker i skiheisen så sier jeg bare til vakta at det er noe galt med kortet mitt, så bruker han sitt kort for å slippe meg innUltras Felt C LillestrømKommentar
-
5 sesongkort smertefritt fornyet for andre året på rad(!)."And I never thought this life was possible.
You're the yellow bird that I've been waiting for."
Bright Eyes - Poison OakKommentar
-
Ble oppringt av en spiller isted om å kjøpe sesongkort. Så nå har Benny fått det som han vil (sett disse overbetalte spillerne til andre oppgaver).
Tipper de ringer rundt til de som har svart på disse julenøttene og samtykket at LSK kan ta kontakt pr telefon.
Uansett er det et positivt tiltak fra LSK og spillerne.Kommentar
-
Det er KFL som i samarbeid med LSK har ringerunder hvert år på denne tiden og frem mot sesongstart. KFL og LSK samkjører lister med sesongkortinnehavere og KFL-medlemmer. (og sikkert andre som har opplyst nr sitt til en av organisasjonene)
Normalt sett ville flere oppleve å bli plaget av meg en slik kveld, men jeg har vært opptatt. Sikkert mye hyggeligere å bli oppringt av en spiller
Var ingen spillere med i fjor, så det er bra at noen er med i år.Kommentar
-
Fikk akkurat en telefon fra Pål Steffen Andresen! Skulle selvfølgelig fornye sesongkortet!
Ble oppringt av en automatisk telefonsvarer og skulle taste 123# for å bekrefte fornyelsen men så var plutselig koden ikke korrekt...Kommentar
-
Dette gikk smertefritt under min fornyelse, så da er det bare å sette seg rolig tilbake og vente på første hjemmekamp og alt den vil bringe med seg av inngangs- og korttrøbbel.Kommentar
-
Bekreftelse på kjøp av sesongkort 2010
Informasjon om betaling:
Kjøpstidspunkt:12.12.2009 11:49:53
Beløp inkl. avgifter:kr 1 750,00
Betalingsmåte:Bankkort
Da er julegaven fra mine foreldre i boks. Litt knot, men når jeg ga opp å prøve å fornye. og bare bestillte et nytt kort, gikk det smurt.
Gleder meg alt til ny sesong, blir mer moro en 08/0903.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!
Nei til NFF!Kommentar
-
-
Bekreftelse på kjøp av sesongkort 2010
Informasjon om betaling:
Kjøpstidspunkt:12.12.2009 11:49:53
Beløp inkl. avgifter:kr 1 750,00
Betalingsmåte:Bankkort
Da er julegaven fra mine foreldre i boks. Litt knot, men når jeg ga opp å prøve å fornye. og bare bestillte et nytt kort, gikk det smurt.
Gleder meg alt til ny sesong, blir mer moro en 08/09
Fungerer bestillingen av nytt kort smertefritt? Jeg fornyet ikke ifjor fordi LSK/bilettservice kødda til alt. men hadde i 08. kan jeg bruke samme kortet da?Kommentar
-
Fikk ikke til å fornye, da skulle de plutselig ha 4200 kr for billetten, men skaffet meg et nytt, og FORELØPIG ser det greit ut.
Jeg har ikke fornyet medlemskapet mitt ennå, fikk ikke noe spørsmål rundt KFL medlemskap når jeg kjøpte på feltet.03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!
Nei til NFF!Kommentar
Kommentar