Sesongkort 2010
Collapse
X
-
-
Opprinnelig skrevet av HighlanderGiro for KFL-medlemskapet i 2010 blir sendt ut i disse dager, så den vil komme i posten om 7-14 dager.
JP
Tar aldri 7 til 14 dager før den er i posten, selv i disse juletider med mye post.
De fleste mottar giro forhåpentligvis før helgen.
Når det gjelder sesongkort, er følgende sakset fra LSK.no sine sider:
For å få sesongkort på Kanarifeltet MÅ du ha innbetalt medlemskap i Kanari-Fansen eller LSK for året 2010! Kortet blir ikke utstedt/fornyet før medlemskapet er registrert betalt!
FrodeFrode Johansen
styremedlem KFLKommentar
-
Hvem sender man adresseendring til i styret?Don't waste today regretting yesterday instead of making a memory for tomorrow.
http://www.lovefool.orgKommentar
-
Blanketter og adressforandringer
Presisering
Vi hadde en intensjon om å sende ut blanketter med kid nummer gjennom et firma for deretter å transportere betalte medlemmer inn i medlemsregisteret. Dette blant annet for å spare undertegnede for mange mange timers registreringsarbeid. Det stoppet på tekniske problemer .
Vi har nå valgt å bruke den gamle løsningen og blankettene går i posten i morgen tidlig. Det innebærer at de fleste får den i postkassa på onsdag.
Jeg oppfordrer til at så mange som mulig betaler så fort de har mulighet slik at jeg kan komme igang med registreringen
Adresseforandring sendes på mail til: styret@kanari-fansen.no eller sms til 41020689Kommentar
-
Kommentar
-
Legenden ringte her å.
Ble litt kødd fordet. Når jeg ble oppringt igjenn skulle jeg taste inn 123#
Alt jeg fikk til svar var "koden er feil, tast 123 og avslutt med #"
Men det jeg ikke visste var at morra mi alledrede hadde fornya kortet mitt.
Fikk i hvertfall snakka med legenden på telefonen. pluss at det seffs blir et nytt år på feltet neste år.Kommentar
-
Kommentar
-
Selv fikk jeg en telefon fra Hr. Asmyhr, og kunne med glede fortelle han at mitt sesongkort alt er bestillt og betaltHåkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Noen spesiell grunn til at det ikke er studentpris på KFL feltet? Må en belage seg på honnør og en 9 kilos Active rullator for å få rabatt?
-scages, - "godtvoksenogtørrbakørastudent", med Peter Pan syndrom og generell angst for A-4 livet .Kommentar
-
-
-
Treningskamper?
Jeg lurer på om man kommer inn på treningskampene uten å måtte betale noe? Ser at det er spurt om dette før, men klarte ikke finne noe svar.
Ja jeg har sjekket fordelsprogrammet på lsk.no
Var det sånn i fjor?stian;);)Kommentar
-
Ja det var slik i fjor,men ikke i år .. Og det er en ting jeg syns er greit ,Lsk trenger penger og jeg betaler med glede 100 kr per treningskamp.Kommentar
Kommentar