Sesongkort 2010
Collapse
X
-
-
I starten av desember forsøkte jeg å fornye mitt sesongkort, det feilet når den kom til betaling, alt bare stoppa opp. Så jeg tenkte jeg skulle prøve noen dager senere. I mellomtiden ble jeg oppringt av noen fra LSK som lurte på om jeg ikke skulle fornye sesongkortet, noe jeg selvfølgelig bekreftet, og fikk en sånn automatisk telefon etterpå som jeg bekreftet. Jeg er ganske sikker på at det ble nevnt noe om en giro i posten om en ukes tid, men det har fortsatt ikke dukket opp noe.
Hvis jeg logger inn nå, står det at mitt sesongkort er reservert 14.12, det ligger som "uavhentet reservasjoner".
Noen som har erfaring med hva som skjer?Kommentar
-
Kommentar
-
Last edited by Petter Ø; 05.01.2010, 14:53.Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Ingen 16-åringer skal trenge å kjøpe voksenkort etter innføringen av studentpris. Kjøp studentkort hvis du går på videregående eller barn hvis du fortsatt går på ungdomskolen.Kommentar
-
så det er studentkort også? Dette har jeg ikke fått med meg. Hva ligger prisen på her a?Kommentar
-
sende en mail til: kjell.nystroem@lsk.no.
Kjell hjelper deg så gjerne..Kommentar
-
Hvorfor vente på giro når man kan gjøre det så enkelt på LSK.no?
Jeg bestilte og betalte akkurat to kort, var gjort på få minutter.Kommentar
-
Vil bare støtte de som peker på Kjell Nystrøm. Jeg sleit med teknikken, og ble satt i kontakt med ham. Vips, fire nye sesongkort, betalt med VISA.Kommentar
Kommentar