Sesongkort 2010

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Zinke
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Mar 2006
    • 240

    Da jeg fornyet mitt sesongkort, informerte jeg om at jeg hadde kort ifjor, og dermed ikke trengte nytt.

    Fikk likevel 50kr i gebyr for nytt kort, tenkte det var lettere å få et nytt kort enn å begynne å endre på noe, og betalte regningen.

    Jeg har ikke fått noe nytt kort, men vet jo ikke om dette er fordi jeg hadde kort fra før, eller om det er skjedd noe annet. Syns sesongkort er like frustrerende hvert år.
    Zinke

    Kommentar

    • dennis
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2006
      • 872

      Opprinnelig skrevet av El Caco
      Sykt at du må ha gjort det. Faktisk helt utrolig! Hvordan går det drive på slik? Har innsett under Uday at vi trenger skifte i trenerteamet, men nå som det er på plass trenger LSK å fokusere på andre områder. Makan.
      Jeg må ikke ha gjort det men om kortet mitt ikke hadde fungert så hadde jeg hatt ett "bevis" å legge frem ovenfor vaktene som står der....
      Ang. "supperotet" rundt sesongkortkjøp år etter år så trekker jeg frem dette som Lillestrøm sitt største problem nok en gang:evil:

      Kommentar

      • Spntneous
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2007
        • 1990

        Opprinnelig skrevet av dennis
        Ang. "supperotet" rundt sesongkortkjøp år etter år så trekker jeg frem dette som Lillestrøm sitt største problem nok en gang:evil:
        Det er hårreisende.
        Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
        Episodene ligger på iTunes og kfl.no

        Kommentar

        • dennis
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2006
          • 872

          Opprinnelig skrevet av Spntneous
          Det er hårreisende.
          Problemet eller at jeg kaller det Lsk sitt problem nok en gang???

          Kommentar

          • Spntneous
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2007
            • 1990

            Opprinnelig skrevet av dennis
            Problemet eller at jeg kaller det Lsk sitt problem nok en gang???
            Problemet. Beklager forvirringen

            Begynner å spøke for det sesongkortet nå :S
            Last edited by Spntneous; 15.03.2010, 22:56.
            Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
            Episodene ligger på iTunes og kfl.no

            Kommentar

            • scages
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2003
              • 1292

              Jau, hva skjer? Det nærmer seg første hjemmekamp, og jeg har ikke sett snurten av sesongkortet som er betalt for lengst.

              Hadde sesongkort i 2008, men ikke i 2009. Betyr det at jeg skal bruke kortet fra 2008 i år? (Som kanskje ligger i en eller annen skuff, om det ikke er kasta). Samme surret hvert eneste år. Er det mulig?
              Heldigvis fått KF kortet, takker og bukker.

              Kommentar

              • sholen
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2009
                • 381

                Jeg har nå ventet sykt lenge på sesongkortet til meg og brodern og når det ikke var i posten i dag, så ringte jeg Kjell Nystrøm. Det virker jo faen meg som om at man må ringe for at det skal bli sendt ut. Mine to sesongkort lå på Åråsen så de skulle sende det ut i dag.

                Så derfor oppfordrer jeg ALLE som ikke har fått sesongkortene sine til å ring Kjell Nystrøm på tlf: 47274660. Så blir de sikkert sendt. Jævla møkkasystem.

                Kommentar

                • Bibaboy
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Mar 2008
                  • 712

                  Opprinnelig skrevet av sholen
                  Jeg har nå ventet sykt lenge på sesongkortet til meg og brodern og når det ikke var i posten i dag, så ringte jeg Kjell Nystrøm. Det virker jo faen meg som om at man må ringe for at det skal bli sendt ut. Mine to sesongkort lå på Åråsen så de skulle sende det ut i dag.

                  Så derfor oppfordrer jeg ALLE som ikke har fått sesongkortene sine til å ring Kjell Nystrøm på tlf: 47274660. Så blir de sikkert sendt. Jævla møkkasystem.
                  Jeg fikk beskjed om å bruke de gamle på samme måte som i fjor. De virket ikke i fjor og de virker sikkert ikke i år heller. Ganske utrolig hvor sedate LSK er i forhold til salg og distribusjon av en så viktig inntekts kilde som sesong kort.
                  Fugla Forever

                  Kommentar

                  • El Caco
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2009
                    • 2286

                    (ref. nyhetstråden http://www.lsk.no/?did=9123406 )

                    Synes det er morsomt at LSK lanserer et helt nytt sesongkortkonsept uten at det nåværende "konseptet" fungerer på noen som helst måte. ""
                    Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                    Kommentar

                    • Trondeo
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2005
                      • 3062

                      Er det ikke merkelig at dette blir lansert etter sesongstart?

                      Kommentar

                      • El Caco
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2009
                        • 2286

                        Opprinnelig skrevet av Trondeo
                        Er det ikke merkelig at dette blir lansert etter sesongstart?
                        Egentlig ikke
                        Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                        Kommentar

                        • *46*

                          Finnes det ikke noen form for 1/2 års kort? "Klippekortet" er helt greit, men jeg kunne tenke meg et årskort. Har blitt mange flere kamper i år enn hva som var planlagt. Tilbudet i følge sida til LSK er nå kun årskort til full pris.

                          Kommentar

                          • mrognan
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2008
                            • 846

                            Opprinnelig skrevet av *46*
                            Finnes det ikke noen form for 1/2 års kort? "Klippekortet" er helt greit, men jeg kunne tenke meg et årskort. Har blitt mange flere kamper i år enn hva som var planlagt. Tilbudet i følge sida til LSK er nå kun årskort til full pris.
                            LSK hadde et slikt tilbud ifjor. Og da var det vel en tur til Venezia inkludert hvis du kjøpte to stk halvårskort hvis jeg ikke husker helt feil. Men om dem kommer med det i år er vel helt sikkert avhengig av suksessen det var i fjor.
                            Morten

                            Kommentar

                            • Herman
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Feb 2010
                              • 1101

                              Opprinnelig skrevet av *46*
                              Finnes det ikke noen form for 1/2 års kort? "Klippekortet" er helt greit, men jeg kunne tenke meg et årskort. Har blitt mange flere kamper i år enn hva som var planlagt. Tilbudet i følge sida til LSK er nå kun årskort til full pris.
                              Det finnes jo LSK-Kortet. Da kan du velge ut 7 hjemmekamper du ønsker å dra på. Du betaler for 6.
                              Twitter

                              Kommentar

                              Working...