Molde FK - Lillestrøm SK, Aker Stadion, Søndag 01 november, kl 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • McGuffy
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 5099

    Kamptråd Molde FK - Lillestrøm SK, Aker Stadion, Søndag 01 november, kl 18.00

    Så sinnsykt digg at denne kampen ikke betyr noe i forhold til livet i TL.

    Men selv om de ikke handler om livet, så betyr kampen mye. Med maks uttelling kan vi faktisk ende på en 6.plass. Vi kan passere både Sandefjord, TIL og Søpla, hvis vi vinner og de taper. Ikke veldig sannsynlig at alle resultater går i vår favør, men det er da mulig.

    Alle mann til Molde!
  • gamle-perta
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2004
    • 2418

    #2
    Håper i alle fall vi legger mer i denne kampen enn vi gjorde etter at vi hadde berget plass mot RBK i fjor. Da ga vi mer eller mindre blaffen i Aalesund uken etter og tapte udmykende 0-3..
    Denne gangen møter vi i utgangspunktet et mye bedre lag, og jeg blir ikke sjokkert om vi taper for Molde.
    Men jeg blir fryktelig skuffet om vi ikke stiller mer konsentrert enn vi gjorde i sesongavslutningen i fjor.
    Mvh
    Gammer´n (Per T)

    Kommentar

    • Stray Cat
      Moderator
      • Aug 2008
      • 5916

      #3
      Opprinnelig skrevet av McGuffy
      Så sinnsykt digg at denne kampen ikke betyr noe i forhold til livet i TL.

      Men selv om de ikke handler om livet, så betyr kampen mye. Med maks uttelling kan vi faktisk ende på en 6.plass. Vi kan passere både Sandefjord, TIL og Søpla, hvis vi vinner og de taper. Ikke veldig sannsynlig at alle resultater går i vår favør, men det er da mulig.

      Alle mann til Molde!
      Du er optimist, du. Det må isåfall bli en målrik runde for både oss og de nevnte lags motstandere. Men deilig hadde det vært :-)
      For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

      Kommentar

      • Emil B
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2006
        • 5921

        #4
        Bare Søgård som har karantene? Start med Tokstad i stede. Ellers starter vel de samme som sist.

        Kommentar

        • Xavi
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2008
          • 1275

          #5
          Spiller de som mot Brann så blir detta seier!
          Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
          Anders, Tidligere styremedlem KFL

          Kommentar

          • Kjell.T.Ring
            Poll St. Ring
            --==FORUMRUNKER==--
            • Dec 2005
            • 11796

            #6
            Denne kampen er faktisk viktig selv om man ikke skulle tro det.

            Pengepremiene for forskjellige plasseringer i TL er betydelige når man kan hoppe så mange plasser osm vi kan med seier her.

            Håper spillerne viser at de har ragg på brystet og gir alt i denne kampen.
            Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

            Kommentar

            • LasseN
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2005
              • 1610

              #7
              Det skal ikke mere til enn at vi vinner 2-0 og søpla taper tilsvarende, så er vi forbi de og.
              Så kjempemålforskjell er det ikke (vi: -4, søpla: -1)
              Tromsø har forøvrig 0, og Sandefjord har -3 i målforskjell.
              Hm. Lurer på om jeg skal legge inn en liten oddstipping på Unibet, firling hvor vi vinner, søpla, sandefjord og tromsø taper. Går den inn så kan det bli en pen sum.
              LasseN

              Kommentar

              • *46*

                #8
                Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                Denne kampen er faktisk viktig selv om man ikke skulle tro det.

                Pengepremiene for forskjellige plasseringer i TL er betydelige når man kan hoppe så mange plasser osm vi kan med seier her.

                Håper spillerne viser at de har ragg på brystet og gir alt i denne kampen.
                Jeg er overhode ikke tilhenger av å se nedover på tabellen, men man kan rase en del plasser også. Er det kr 150 000 pr plass ca?

                Kommentar

                • Xavi
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2008
                  • 1275

                  #9
                  ----------Logi----------------
                  Pedersen - Kippe - MJ - LKE
                  Messediri - Tokstad - Nosa - Kiko
                  ------Legenden-Mykle-------

                  BB/Edwin/OO inn rundt 60-70 min
                  Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                  Anders, Tidligere styremedlem KFL

                  Kommentar

                  • Rønnern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6690

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Emil B
                    Bare Søgård som har karantene? Start med Tokstad i stede. Ellers starter vel de samme som sist.
                    Hammerø skremte meg i går (så kampen mot Brann i reprise) og sa at Nosa fikk sitt tredje og måtte stå over. Heldigvis fikk han sitt fjerde og kan spille i Molde.

                    Spennende tanke med Tokstad sentralt. Alternativt setter Henning Kiko sentralt og kjører Tokstad på kant.
                    Mvh Ronnie "The Runner"
                    LSK for alltid

                    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                    Kommentar

                    • ragnarrock
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Mar 2008
                      • 937

                      #11
                      Jeg ser for meg at dette kan være en flott mulighet for å gi litt verdifull kamp erfaring for noen av unggutta..

                      Noen tanker dere?
                      får vi se ringstad i forsvarsfireren?
                      blir tokstad sentral på midten?
                      skal lille bukken få spille de siste 45 på topp med Sigurdarsson (et par jeg har troa på sammen forrøvrig)?
                      hva med Gabrielsen, hvor skulle han isåfall prøve seg? virker som han på forskjellige type lag har blitt brukt overalt på banen iår med untak av keeperplassen.
                      noen andre som har fortjenet en sjangse?

                      eller blir det full fokus på bosmann spillerne våres for å la dette bli den avgjørende timen om de får ny kontrakt eller ei?
                      *Kjempe gutta fighte gutta!!*

                      -RagnarRock-

                      Kommentar

                      • norskpoker
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2007
                        • 399

                        #12
                        Sesongen 2009 er over og sesongen 2010 er i gang. Det eneste HB kan og skal gjøre nå er å spille inn laget til neste år. Eventuelle kriseløsninger og safing i valg av spillere bør være historie og nå er det på tide å la for eksempel Bergmann starte og å la Nosa og Kiko spille sammen sentralt. Veien frem til sukses i 2010 begynte i går.

                        Kommentar

                        • *46*

                          #13
                          Jeg synes fokuset må være på tre poeng og bedret eller uendret tabellsituasjon. Man skal ikke gamble med så mye penger som står på spill i forhold til hvor man havner på tabellen.

                          Kommentar

                          • mats
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Mar 2008
                            • 621

                            #14
                            logi
                            pedersen-marius-kippe-eriksen: ringstad inn for en av de fire etter 70
                            Esset-kiko-nosa-tokstad: tokstad-kiko kan bytte evt. dosso/bolly inn etter 65.
                            bergmann- mykle: edwin inn etter 60

                            Kommentar

                            • Roll75
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2007
                              • 834

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av ragnarrock
                              Jeg ser for meg at dette kan være en flott mulighet for å gi litt verdifull kamp erfaring for noen av unggutta..

                              Noen tanker dere?
                              får vi se ringstad i forsvarsfireren?
                              blir tokstad sentral på midten?
                              skal lille bukken få spille de siste 45 på topp med Sigurdarsson (et par jeg har troa på sammen forrøvrig)?
                              hva med Gabrielsen, hvor skulle han isåfall prøve seg? virker som han på forskjellige type lag har blitt brukt overalt på banen iår med untak av keeperplassen.
                              noen andre som har fortjenet en sjangse?

                              eller blir det full fokus på bosmann spillerne våres for å la dette bli den avgjørende timen om de får ny kontrakt eller ei?
                              Håper for all del at Berg topper laget max. Dette er ikke kampen å gi spilletid kun for læringens skyld. Her står det for mye på spill. Vi kan ende på alt fra 6. til 12. plass, og det burde borge for full innsats og fokus på å vinne kampen.

                              Kommentar

                              • trigz
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 7092

                                #16
                                Selv om vi teoretisk kan klatre litt, skader det ikke å bruke denne kampen til å lufte et par av ungfolene heller. Hva med:

                                Stefan; Steinar, MJ, Kippe, LKE; Essediri, Tokstad, Nosa, Kiko; Bjørn, Mykle?

                                Syns sterke og spenstige Bjørn gjerne kan få en sjanse på topp, hvis han er i stand til det, og jeg vil veldig gjerne se hva unge Tokstad kan få til i sin favorittposisjon sentralt på midtbanen.
                                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                Kommentar

                                • merch
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2007
                                  • 938

                                  #17
                                  Otto
                                  Essidiri-Kippe-SP-MJ
                                  Mouehli-Søgård-Nosa-Mykle
                                  Bergmann-Sundgot




                                  Vil faktisk se Otto i mål nå som fornyet tippeliga sesong er sikret! Skal vi selge han så burde han få sjansen for å vise noe bra, skal han også være med i stallen neste år så burde han vel få noe matching og litt oppbygging av selvtilitt. Logi har vel heller ikke overbevist om at han er udiskutabel førstekeeper, ingen toppkamp derfra siden Vif borte (Odd). Sundgot har vært dårlig de siste kampene men alternativene på topp ser ut til å være dårlige om dagen så fornyet tillitt her. Forsvarsrekka er vel der vi er sterkest om dagen! Eriksen må vike for de andre forsvarerne! På midtbanen tror jeg Moeuhli vil gjøre det bedre på høyrekant fremfor Eriksen.
                                  lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
                                  sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....

                                  Kommentar

                                  • Roll75
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Dec 2007
                                    • 834

                                    #18
                                    Nå bør Berg ta utgangspunkt i laget fra brannkampen. Noe mixing må det bli på midtbanen, men forsvaret bør være som det var. På topp er det forsåvidt greit med Mykle og Sundgot, men her finnes det også andre brukbare alternativer. Hold trøkket oppe og jobb på hver ball i alle lagdeler. Molde har jo også cupfinalen å tenke på og de har sølvet klart i serien.

                                    Kommentar

                                    • McGuffy
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 5099

                                      #19
                                      Jeg stemmer for at vi vinner 4-0. Da ender vi på 40 poeng, 0 i målforskjell, 10 seire, 10 uavgjort, og 10 tap.

                                      Kommentar

                                      • hoyt
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2004
                                        • 2850

                                        #20
                                        Jeg vet det ikke skjer, og at det vil være urettferdig mot de som reddet plassen, samtidig som vi kan kapre 6.plassen med seier, men personlig hadde jeg likt at mange av unggutta kunne få avslutte sesongen på Aker Stadion.

                                        Hvor gøy hadde det ikke vært med:

                                        Logi

                                        Gabrielsen - Reid - Kippe - Ringstad

                                        Tokstad - Nosa - Dosso - Bolly

                                        BBS - Edwin
                                        "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                                        - Nosa

                                        Kommentar

                                        Working...