Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Vi er et bånnlag mot sølvvinneren. Har ikke fortjent 6.plassen, enkelt nok. 12. passer oss bra. Innsats og konsentrasjon står til stryk, da spiller det liten rolle hvem som spiller hvor.
I dag stemmer det, men Beerg har en gigantisk oppgave i å finne spillere til en stil som ligner noe folk vil betale for å se på. Han har knapt med tid med den kontrakten han har.
Henning Berg kan lite gjöre når spillerne åpenbart anså dette som en liten treningsökt för ferien. Slett over hele linja. Nosa, Esset og Tokstad er de eneste som snuser på godkjent. Eriksen og Kippe har opptredd helt elendig. Johnsen har også sett ut som en idiot. Dosso springer bare rundt. Sundgot er slapp, Mykle får ikke til noe som helst. Logi har fått rollen som hovedpersonen i teateroppsetningen av Thomas Myhres selvbiografi. Edwin nekter fortsatt å sentre til medspillere som ikke er svarte.
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor
dææææ......dustekommentar! Jeg er pisslei kommentarer om at HB må gå hver gang det butter. Vi vet at det ikke løser noe som helst.....
Skal fortelle deg hva som er dustete jeg: En sentral midtbanespiller på venstrekant, en venstreback som midtstopper, en høyreback som venstreback.
Etter bytte: En sentral midtbanespiller som høyrekant. En høyrekant ned på høyreback og en høyrekant over på venstrekant.
Det avhenger selvsagt av hvem vi henter inn. Henter vi inn Uday blir det neppe bedre, men det finnes andre trenere.
Men. Jeg antar de vanlige 99,9 prosentene stiller seg bak Grønlund, Berg og Judas.
Vi har jo en god historie på å sparke trenere da, uten noe særlig effekt. Nå bygges et nytt og ungt lag og det må tydeligvis til.
På samme måte som kommentarer om å sparke folk, er jeg like hoderystende til de som kaller Bergdølmo for judas......barnslig og pissatrengt og iallefall ikke konstuktivt og bidrar til å løfte klubben.....
Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?
Skal fortelle deg hva som er dustete jeg: En sentral midtbanespiller på venstrekant, en venstreback som midtstopper, en høyreback som venstreback.
Etter bytte: En sentral midtbanespiller som høyrekant. En høyrekant ned på høyreback og en høyrekant over på venstrekant.
Ikke rart det butter!?
Har ingen tro på at disse spillerne plutselig presterer om det rokkeres om. Alle har forøvrig spilt på alle posisjoner grunnet skader o.l. i år, så hvem som er hva lenger husker iallefall ikke jeg.
Start gjør jobben og leder 2-0 mot enga, hadde vi bare gjort som vi skulle så kunne vi kanskje havna forran enga på tabellen.. men den gang ei!!!
Viking og start er forbi hvertfall.....
Kommentar