Var nesten sikkert på at det ikke ble mere mål etter 3-0. Snakk om deja vu.
Molde FK - Lillestrøm SK, Aker Stadion, Søndag 01 november, kl 18.00
Collapse
X
-
Kommentar
-
Der var det heldigvis over, LSK var som venta sjanseløse mot et lag vi hadde tapt mot om de så hadde hatt hele Afrikamafiaen ute. Innsats og stolthet er ikke lenger noe LSK kan skryte av, det er det som er skuffende.Kommentar
-
-
Kommentar
-
jaja, takk for i år.......nedtur og dårlig sesongavslutning, men jeg er evig optimist og tror på klar forbrdring til sesongen drar i gang igjen i mars....LSK kommer alltid tilbakeEvig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?Kommentar
-
Mange typiske adeccospillere utpå der. J
Hvis jeg skal være streng, med folk som tjener mer enn 1mill i året, og det bør en vel? - Det er kun Nosa som fremstår som en fotballspiller av de i gult. Skal innrømme at jeg hadde kun et halvt øye på denne kampen, da jeg var fullstendig overbevist om tap.
Logi, som er en meget trivelig kar, har vist en del svakheter i det siste som ikke er betryggende inn mot 2010. LSK blir ikke et topplag med en keeper med slike feil som idag, slik er fotballen. Vi har nå tre ålreite keepere, men ingen virkelig gode, i mine øyne.Kommentar
-
Reint selvbedrag, skjønner ikke hvorfor Berg og co driver med dette tullet. Jonevret var misfornøyd han, etter første omgang. Er det så skjøre spillere i klubben at man ikke kan bekrefte det selv bestemor på Fetsund ser?Kommentar
-
Hvorfor skal han si noe annet? Jonevret vil legge press på spillerne, Berg har intet å vinne på å slakte spillerne.Kommentar
-
En ting må jeg få på det rene: Hvorfor blir alle negative ytringer mot dagens trenerteam avfeid med klovn og lignende? Er ikke dette et debattforum? Kunne vært morsomt at en diskusjon kunne ha kommet på banen når det gjelder spillerstil og gud veit hva. Gjerne en saklig en og.Kommentar
-
1 seier unna en respektabel 6. plass...
1 tap unna en katastrofal kvalikk....
Er LSK virkelig ikke bedre enn dette? Er ikke klubben alle fryktet i nærmere 30 år stoltere enn dette? Skal vi supportere gidde å bli pissa på av våre egne spillere i "betydningsløse" kamper som dette gang på gang?
Nok er nok, neste år forventer jeg andre boller og spillere brukt på riktige plasser med en skikkelig innsats over hele linja hver kamp hele kampen! Så driter jeg i om det blir 2. eller 6. plass, for med innsats kan jeg garantere dårligst nr 6.Kommentar
-
Det blir vel 11. plass. Skuffende kamp av oss. Ikke tegn til at vi kunne hamle opp med et lag som kjemper om medalje. Tror neste sesong blir en sesong midt på treet.
Spørs om ikke klubben ble blendet av et par gode kamper til å begynne med av Logi. Men de par kampene gjør jo tross alt at vi berget plassen. Etterpå har han vært like svak som Otto. De fleste tabbene kommer på frispark. Håper Grodås kan terpe på dette i sesongen. Den siste er er en som kommer av og til.
Dødballene i 1. omgang var elendige. De som så Hønefoss-Sogndal idag, så hvordan dødballer skal slås. Knallharde innsvingere som såvidt går over hodene på spillerne. Var livsfarlig hver gang og bare en god Sogndalkeeper reddet de fra tap. Skuffende at vi ikke fortsatte med dette etter at vi hadde suksess med dette mot Brann. Jeg fatter ikke hvorfor de skulle lempe løse poolere inn nå.Kommentar
-
Vi har jo en god historie på å sparke trenere da, uten noe særlig effekt. Nå bygges et nytt og ungt lag og det må tydeligvis til.
På samme måte som kommentarer om å sparke folk, er jeg like hoderystende til de som kaller Bergdølmo for judas......barnslig og pissatrengt og iallefall ikke konstuktivt og bidrar til å løfte klubben.....
Nå har Berg trent LSK i en vinter og en sesong uten at jeg har sett den helt stor fremgangen, bortsett ifra på moralen i laget. Åpner neste sesong på samme måte, ryker nok HB rimelig kjapt (dersom vi har råd...).
Han gjør noen pussige disposisjoner i dag. Som de sa på TV2: hvis LSK har tenkt til å satse på Kiko (noe som lønna hans tilsier at de gjør) så kan han ikke spille på venstre kant. Mens Dosso som knapt har spilt tippeliga i år, får fullføre.
Når det er sagt, har ikke akkurat Berg en gullstall å jobbe med heller.Kommentar
-
Kommentar
-
Kampen: Stiller seg vel i rekken blandt årets dårligste prestasjoner på tur sammen med Start away og FFK away. Nedtur!lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....Kommentar
Kommentar