Opprinnelig skrevet av Kanaris93
Hvem bør få æren av å spille i trøye nummer 10?
Collapse
X
-
Man skal vel fortjene seg 10'er drakta. Håper/regner med at Mix tar over Fredrik sitt gamle nummer 19. Ingen passende i dagens tropp som skal ha 10'ern. (Kanskje BBS men drakta er vel tiltenkt midtbanemann)Kommentar
-
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Selv tror jeg ikke de bryr seg så veldig mye om hvilket tall som står bak på drakta, om ikke det er noe spesielt tilknyttet nummeret, eller de alltid har brukt det..Kommentar
-
Helt enig! Bruk tieren som en gulrot til neste sesong. Ingen (med unntak av Björn) er i nærheten av å fortjene å bære den per i dag. Så vidt jeg forstod, ønsket heller ingen av spillerne tieren foran årets sesong.Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
Episodene ligger på iTunes og kfl.noKommentar
-
Det følger med ansvar og press å bruke draktnummer 10. Noe Nosa ikke forstod. Trur BBS hadde skjønt greia, og jeg hadde ikke blitt grinete om han fikk den!Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
Hvis noen først skal få den er han det eneste alternativet men jeg ser ikke noe poeng i å rushe det.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Her er årets draktnumre i LSK-stallen 2012:
1 Stefan Logi Magnusson
2 Steinar Pedersen
3 Isak Scheel (ny)
5 Jesper Westerberg (ny)
6 Effiom Otu Bassey
7 Johan Andersson (ny)
8 Björn Bergmann Sigurdarson
9 Fredrik Gulbransen (byttet nummer)
11 Erling Knudtzon
12 Sead Ramovic (ny)
13 Frode Kippe
14 Pálmi Rafn Pálmason (ny)
15 Erik Midtgarden (ny)
16 Ohi Omoijuanfo
17 Nicolay Solberg
18 Arild Sundgot
20 Stian Ringstad
23 Guy Roger Toindouba (ny)
24 Marius Høibråten (ny - opp fra juniorlaget)
26 Mathis Bolly
28 Ruben GabrielsenKommentar
-
Björn og Johan kunne fått nummer 10
I en liten notis i dagens utgave av Romerikes Blad sier Torgeir Bjarmann: "- Nummer 10 betyr noe spesielt i LSK. Björn Bergmann Sigurðarson og Johan Andersson er spillere som kunne fått den, men ingen av dem ville ha den."
Jeg synes det viser en passende grad av ydmykhet og respekt for dette trøyenummeret hos begge spillerne.
gilbertKommentar
Kommentar