Sender herved ut en oppfordring til alle å bli med på tur til en av Norges flotteste byer, rosenes by - Molde. Har du lyst til å se Bjørn Helge Riise spille i fugladrakt for første gang?
Alle mann til Molde (og kvinner også, da)
Collapse
X
-
Alle mann til Molde (og kvinner også, da)
0NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeStikkord: Ingen -
Jeg faar dessverre ikke dratt til Molde, fordi jeg for tida sitter i Thailand paa ferie... Men gjett om jeg skal heie for meg sjoel!Aldri om vi svikter klubben vår, for alltid LSK. Trofast til døden. -
-
Re: Alle mann til Molde (og kvinner også, da)
Opprinnelig skrevet av mr.JordbakkeHar du lyst til å se Bjørn Helge Riise spille i fugladrakt for første gang?
Og skulle skattepenga dukke opp i tide skal du ikke se bort i fra at det blir Stavanger også...TS05 - Felt CKommentar
-
Æææh! Kom igjen da gutta - bli med til Moille.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
"Sender herved ut en oppfordring til alle å bli med på tur til en av Norges flotteste byer, rosenes by - Molde. Har du lyst til å se Bjørn Helge Riise spille i fugladrakt for første gang?"
.......og hva i all verden gjør Molde til en av Norges flotteste byer? Brygga?[/img][/list][/list][/code][/quote]-After Dark Ultras-Kommentar
-
"Sender herved ut en oppfordring til alle å bli med på tur til en av Norges flotteste byer, rosenes by - Molde. Har du lyst til å se Bjørn Helge Riise spille i fugladrakt for første gang?"
.......og hva i all verden gjør Molde til en av Norges flotteste byer? Brygga?-After Dark Ultras-Kommentar
Kommentar