Kunne det vært en ide for KFL å støtte kreftarbeidet ved å selge Livestrongarmbånd? Dette ville vært en fin gest til Uwe, Halle og Misund som alle har vært rammet av kreft. Armbåndene kan bestilles på www.lancearmstrong.com. KFL kunne bestilt opp et større parti og solgt før kamper på Åråsen eller på Martins?
Livestrong
Collapse
X
-
Livestrong
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også. (Arne Scheie)
Sesongkortinnehaver. http://www.billettluka.no/LSKsesongkort#Stikkord: Ingen -
Re: Livestrong
Opprinnelig skrevet av gulsortKunne det vært en ide for KFL å støtte kreftarbeidet ved å selge Livestrongarmbånd? Dette ville vært en fin gest til Uwe, Halle og Misund som alle har vært rammet av kreft. Armbåndene kan bestilles på www.lancearmstrong.com. KFL kunne bestilt opp et større parti og solgt før kamper på Åråsen eller på Martins?
Petter -
Tror det ville vært genialt hvis LSK-shopen hadde laget tilsvarende bånd med Lillestrøm theme. Follo Fotball har gjort dette og det har blitt utrolig populært og de har tjent godt på det.Åååh! Vi er Lillestrøm oh ah!
Vi er Lillestrøm, Lillestrøm, vi er LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Kim FredrikTror det ville vært genialt hvis LSK-shopen hadde laget tilsvarende bånd med Lillestrøm theme. Follo Fotball har gjort dette og det har blitt utrolig populært og de har tjent godt på det.
Vi skal IKKE komersialisere dette båndet. Skal det selges noe bånd så skal det være det EKTE Livstrong !!
-Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Re: Livestrong
Opprinnelig skrevet av petter
Vi har snakket om det, men dessverre så har vi ikke nok frivillige til å kunne hjelpe oss med slike ting.
PetterHåkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Ja, hvorfor skal det plutselig dukke opp mennesker for å hjelpe oss med det, når det omtrent aldri ellers dukker opp mennesker for å hjelpe oss med andre ting?
Dugnadsånden kicker ikke ass, for å si det mildt...
PetterKommentar
-
Det vet jeg ikke. Vet at flere butikker tjente grovt på Livestrong-båndene i vinter, når de var veldig ettertraktet, og solgte de for 100 kr pr stk. Der snakker vi moral
PetterKommentar
-
Oppfordrer heller til at de som ønsker å støtte kreftforeningen (og det håper jeg du gjør) oppsøker nærmeste kreftforeningskontor. For å finne ut mer kan du besøke: www.kreftforeningen.noNB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
Kommentar