Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
har akkurat lest den ferdig selv, og må si denne utgaven var et prakteksempel på hvordan en fanzine skal se ut.. Humor, Intervjuer, Dissing av hatlag (posteren av fredheim holm, konge!!), og masse bra skriverier ellers også gjorde h&k til bra lesestoff.. Bra jobba!
"A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again." - Nosa
Dette var en veldig bra utgave, mye morsomt. Håper noen lager t-skjorte med det "motivet" som var på forsiden av bladet. Og posteren med Fredheim Holm skal jeg forstørre :wink:
Som viktigste bidragsyter tar jeg 99% av rosen til meg, mens de resterende kan dele på den ene prosenten
Fra spøk til revolver, så fortjener Redax Fritz masse ros for layout og redaktørering av blekka. Denne utgaven var stor med hets, dissing, kjærlighet og rør.
På lista har det vært forespurt om det blir trykt opp noen t-skjorte etter VIf-kampen. Jeg synes det hadde vært utrolig tøft med et trykk av H&Ks forside!
Er det noen her på forumet som sitter inne med en kostnadsprognose for å trykke t-skjorter? Havner vi på en pris mellom 100-150 kroner regner jeg med mange er interessert.
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Først og fremst vil jeg si at H&K i år holder høyere kvalitet med tanke på innhold og layout enn de par siste årene. Bladet er nå en ren fornøyelse å lese!
Jeg fikk min utgave i posten i går (onsdag 29.06.2005). Som vedlegg til H&K lå en stensil med anmodning om at alle mann måtte stille opp på folkefesten LSK-FFK. Jeg bor ikke på Lillestrøm men postgangen tar vel ikke en uke ekstra fordi konvolutten skal over til andre siden av Akershus? Hvorfor får jeg blekka så sent (trengte ikke innbydelse til kampen siden jeg allikevel reiser til Lstr på alle hjemmekampene).
Bra jobba.
Flott at fanzine sjangeren er tilbake. De siste års utgaver har på mange måter blitt mer og mer et reint medlemsblad.
På tide å få tilbake humbug stilen som var på slutten av 90-tallet. (mye sprøyt, dissing og sjovinisme blottet for objektivitet, og med en uhøytidlig stil)
Stå på karer.
Jeg pleier å gi H&K til kollegaer på jobben etter at jeg har lest gjennom de. Det har funket meget bra, en av dem som har lest og blitt overbevist er nå blitt ytterliggående fugla fan og snakker om fugla hver dag. Jeg er sikker på at han melder hele slekta inn KFL i 2006! Jeg bare nevner det!
Jeg pleier å gi H&K til kollegaer på jobben etter at jeg har lest gjennom de. Det har funket meget bra, en av dem som har lest og blitt overbevist er nå blitt ytterliggående fugla fan og snakker om fugla hver dag. Jeg er sikker på at han melder hele slekta inn KFL i 2006! Jeg bare nevner det!
H & Kanari var fornøyelig lesning. Mye humor og gode stemningsrapporter. Jeg synes kanskje artikkelen om Pellerud ble vel negativ. Jeg liker at gamle Lillestrøm spillere og trenere framstilles på en positiv måte. Dette fordi de er en del av vår historie, -en historie som dagens Lillestrøm lag bygger videre på.
H & Kanari var fornøyelig lesning. Mye humor og gode stemningsrapporter. Jeg synes kanskje artikkelen om Pellerud ble vel negativ. Jeg liker at gamle Lillestrøm spillere og trenere framstilles på en positiv måte. Dette fordi de er en del av vår historie, -en historie som dagens Lillestrøm lag bygger videre på.
Hvis du klarer å skrive noe om Pellerud, så er du jaggu god. Synes det var en snill artikkel jeg
Kommentar