Årets tema-bortetur

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Joe Rockokoko
    Juniormedlem
    Ferskenpels
    • May 2004
    • 8

    Årets tema-bortetur

    Kanaris!
    KFL har tidligere hatt badeturer til Drammen og Fredrikstad med ganske stort hell. Nå snakker jeg ikke om at vi faktisk har bada (bortsett fra at noen luringer, selvfølgelig, har havna i en byfontene), men at Kanari-Fansen har kledd seg opp i badetøy og baderinger, og har svømt i en buss full av badeballer og endelig fått oppleve IKEA-barnebingen fra innsiden. Mye moro har det vært.

    Vi bør ha det som et mål å arrangere én slik tur i året, gjerne med forskjellig tema for å variere. 10. året på rad med badetøy, hvor det eneste vi kan le av til slutt er at kompisene er blitt 10 kilo feitere, holder ikke hele veien. Samme for meg hva det er, enten det er togaparty, blokkfløytetifo, ballongdans eller europride.

    En slik tur bør legges til Østlandet for å få med flest mulig. Dermed peker
    følgende kamper seg ut:
    Lyn på Ullevaal 31. juli (som jeg tror har blitt TV-match LØRDAG 30. juli) og Ham-Kam 28. august. VIF Fotball 18. september er litt for alvorlig til at vi kan drive og tøyse slikt ...

    Nå tror jeg ikke vi får med så mye utstyr inn på Ullevaal pga det analretentive vaktholdet der, så derfor har jeg et forslag til Lyn-kampen:
    Dresskode. Alle tar på seg dressen sin (og synger "Uwe Röslers Barmy Armani!"). Folk må gjerne argumentere med at dress er platt siden det er Lyn osv., men dress er i alle fall lett å ta på seg. Kom gjerne med forslag.
  • pondus73
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2004
    • 612

    #2
    Hva med en ordentlig Felleskjøptur til Hamar???
    Så kan vi en gang for alltid slå i bordet med at det er vi som er bønda :lol:
    ------eLSKe-------

    Kommentar

    • LSK-supp.
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2003
      • 1023

      #3
      Opprinnelig skrevet av pondus73
      Hva med en ordentlig Felleskjøptur til Hamar???
      Så kan vi en gang for alltid slå i bordet med at det er vi som er bønda :lol:
      he he :lol:
      I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

      Kommentar

      • King_Raymond
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 4987

        #4
        Re: Årets tema-bortetur

        Opprinnelig skrevet av Joe Rockokoko
        Kanaris!
        Lyn på Ullevaal 31. juli (som jeg tror har blitt TV-match LØRDAG 30. juli) .
        Noen som kan bekrefte om denne kampen er flyttet til Lørdagen? Håper virkelig ikke det, for da går jeg glipp av den, er ille nok at jeg mister hjemmekampen mot Start :oops:
        Ultras Felt C Lillestrøm

        Kommentar

        • Joe Rockokoko
          Juniormedlem
          Ferskenpels
          • May 2004
          • 8

          #5
          Re: Årets tema-bortetur

          Opprinnelig skrevet av King_Raymond

          Noen som kan bekrefte om denne kampen er flyttet til Lørdagen? Håper virkelig ikke det, for da går jeg glipp av den, er ille nok at jeg mister hjemmekampen mot Start :oops:
          NFF har sendt ut denne infoen:
          25/7 19:00 Lillestrøm-Start Canal+
          30/7 16:00 FC Lyn Oslo-Lillestrøm Canal+

          Merk at Start-kampen er en mandag.

          Med lørdagskamp mot Lyn, så er det ikke umulig at det blir et opplegg i Oslo sentrum før matchen. Sendt dressen til rens ennå? ;-)

          Kommentar

          • Tony
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 4737

            #6
            Re: Årets tema-bortetur

            [quote="Joe Rockokoko"]
            Opprinnelig skrevet av King_Raymond
            30/7 16:00 FC Lyn Oslo-Lillestrøm Canal+

            Med lørdagskamp mot Lyn, så er det ikke umulig at det blir et opplegg i Oslo sentrum før matchen. Sendt dressen til rens ennå? ;-)
            Det vil ikke bli opplegg i byen til denne kampen.
            MERK: det er Summerparade i Oslo denen dagen, så derfor vil det ikke la seg gjøre å arrangere noe i oslo sentrum denen dagen...

            Tony-som er skuffet over at det er en lørdags kamp siden det ikke blir noe parade på meg denne dagen,men som finner ut at man kan ikle seg som om man er med i paraden på Ullevål...dette hadde vært hysterisk morsomt!

            Kommentar

            • King_Raymond
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 4987

              #7
              Faan, jaja før høre den på radio fra bilen da :roll:

              Ser for meg deg i en tettsittende latex drakt med kaninører og grønne pusetøfler Tony 8)
              Ultras Felt C Lillestrøm

              Kommentar

              Working...