Send fugla til Brasil.Finn på no nytt!
Treningskamper i 2010
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Klarer ikke helt å se hva LSK får ut av å spille kamper mot brasilianske lag på nivå 2 og 3.. skjønner heller ikke helt hva man får ut av å betale store summer for å bli rundspilt og bli sendt hjem med et 0-6 tap mot et europeisk topp lag! like greit å gjøre det enkelt, billig og relevant forran 2010 sesongen!"en tjøttpølse og en solobrus takkskalduha værsåsnill"Kommentar
-
Synes dette maset er latterlig. Jeg synes det er konge at LSK spiller mange treningskamper i LSK-hallen, sånn at vi kan gå og se kampene. I tillegg slipper klubben store reiseutgifter.
De fleste klubber spiller få eller ingen treningskamper på hjemmebane. Vi er heldige som får 5 treningskamper på hjemmebane, attpåtil innendørs!Kommentar
-
Kommentar
-
Håper forøvrig vi slipper unna skader i vinter slik at vi har en fast 11-er fra 1.sekund av TL2010.MortenKommentar
-
Irriterende at kampene på fredagene går kl 16 istedenfor 18. Mente å lese at Bjarmann sa at man skulle legge det mer til rette for supporterne i år, men Fredag kl 16 blir vanskelig for mange å rekke.
Ellers er jeg enig i de som skriver at det ikke er noen vits på bruke massevis av penger på å reise utenlands når vi kan møte lag på vårt niva hjemme i LSK hallen!Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Helt enig, kan overhodet ikke se at laget skal kunne prestere bedre i tippeligaen ved å spille kamper mot lag som spiller en helt annen fotball enn våre motstandere. Hadde vært noe annet om vi var kvalifisert for europaspill neste år, men per i dag er vi milevis unna, og da bør vi konsentrere oss om å bli gode på å slå norske lag, og det blir du ikke av å spille mot "possession lag" fra Sør-Amerika. Kan jo kanskje ordne en kamp mot Sarpsborg hvis man på død og liv vil ha litt anderledes motstand, det enkle er ofte det besteKommentar
-
Kanskje, men jeg er ikke sikker på at du har rett. Jeg ser ikke bort fra at tilskuertallet på fredager blir høyere kl 16 enn kl 18. Det er et godt voksent publikum i LSK-hallen på treningsmatcher, og jeg tror mange av dem (ålreit da; oss) setter pris på at matchen er ferdig til kl 18 for å kunne ta del i annet. Det er imponerende hvor mange nordmenn som kan ta fri tidlig på fredager. Ta en titt på på E18 vestover eller E6 nordover fredag kl 15.Kommentar
-
Kommentar
-
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Riktig. Skjønner ikek hvor jeg fikk mandag fra. Men da er vi enig om at den er på fredag 15.
Andre treningskamper i hallen i januar er:
15.01.2010 - LSK - NIL Trysil, LSK-hallen 16:00
23.01.2010 - LSK - Strømmen, LSK-hallen 14:00
29.01.2010 - LSK - GAIS, LSK-hallen 16:00
Ellers skal strømmen trene etter lsk i hallen fremover, så det kan være morsomt å sammenligne nivået på treningene til de to lagene neste gang jeg får muligheten til å ta en tur.Kommentar
-
Rett fra jobb så passer kl 16 veldig bra, deretter hjem til ferdig middag ..kan vel ikke bli bedre ,men starter den kl 18-19 er det vel flere som er tunge i ræva til å komme seg opp og ut av sofaen til i gidde å se kampenKommentar
-
Leste at Godset skulle trene rett etter LSK i LSK-hallen f.o.m. 6/1-14/1 i første omgang, og det kunne bli lengre.
Så det må være senere i vinter...
Regner ikke med at lagene deler banen mellom seg heller.
Kilde: http://www.lsk.no/?did=9119404Kommentar
Kommentar