Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Jeg husker(utrolig!) at jeg festet vildt i Lillestrøm den dagen LSK slo Haugesund på Ullevål og kunne løfte "bøtta i været" mens de ropte "Norgestmestere".
For jeg tror reka tenkte på årene hvor penge satt løst. Ble en fest av det, men bakrusen sliter vi med enda.
Jeg husker(utrolig!) at jeg festet vildt i Lillestrøm den dagen LSK slo Haugesund på Ullevål og kunne løfte "bøtta i været" mens de ropte "Norgestmestere".
For jeg tror reka tenkte på årene hvor penge satt løst. Ble en fest av det, men bakrusen sliter vi med enda.
At dem reddet plassen. At Kippe er som en bauta i stopper paret. Ellers har jeg problemer med å se så veldig store lyspunkter sett opp i mot de siste årene. Jeg kan ikke legge handa på hjertet å si at dette har jeg trua på blir bra - til det gjøres det litt for mange rare disposisjoner.
Edit: Et annet lyspunkt - synes hjemmesidene til LSK er ganske så bra sett opp mot andre klubber. OKB gjør en god jobb!
Last edited by Gjest; 05.11.2009, 11:30.
Begrunnelse: Tilleggsinfo
Må si at det som imponerte meg i 2009 var hvordan klubb, supportere og tilskuerne stod oppreist i motgangen. Styrket meg i troen på at det er noe spesielt ved engasjementet rundt LSK, en ryggrad som søpla og andre klubber rett og slett ikke har.
At Jooon fikk mye verdifull kamptrening som venstrekant og dermed er klar for å komme tilbake og virkelig gjøre den rollen til sin i neste års LSK-lag.
Fra legenden Tommy Lund til legenden Arild Gilbert Sundgot - 1000 kamper i toppen
At Jooon fikk mye verdifull kamptrening som venstrekant og dermed er klar for å komme tilbake og virkelig gjøre den rollen til sin i neste års LSK-lag.
Kødder du eller? Er en grunn til at Sogndal ikke vil beholde han. Han har vel spillt en del back der også så vidt jeg vet.
Leder vi 3-0 kan han kommer inn på tampen av kampene bare for at vi kan få rope Joooooooooon igjen.
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
For min del var det beste med 09 sesongen forventningene jeg hadde før sesongen og VG`s tabelltips med LSK som nr2!
Kampene jeg kosa meg mest med var vel hjemmeseieren mot Start og den deilige borteseieren på Skagerak og Ullevål
lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....
Kommentar