Hva synes du var bra med sesongen 2009?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • morten
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 2156

    #41
    Det beste var uten tvil at vi ikke havnet der ffk er.Dette var nok et større høydepunkt en hva mange tror.Hvem vet hva som skjer i 10? Det kan bli gøy! Og det skjer ikke i Adecco!
    Badekar
    http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

    Kommentar

    • jonnern
      Juniormedlem
      Ferskenpels
      • Nov 2009
      • 3

      #42
      Ungguttene: Tokstad, Bergmann, Gabrielsen, Ringstad, Guldbrandsen, Hanssen har alle vist at de duger i Tippeligaen i ung alder, disse vil også bli bedre neste sesong, gleder meg allerede.

      Afrikanerne: Nosa har gitt midtbanen en ny dimensjon med fart, teknikk og pasninger, Edwin er en rask og teknisk spiller med nese for mål, Dosso er fremdeles uferdig, men har bra potensiale. Alle disse er av ung alder, spennende for fremtiden.

      Kippe: Kapteinen vår har vært en bauta dette året og scoret en del også.

      Pedersen: Viser at de gamle fremdeles er eldst, har vært strålende siden han kom tilbake fra Strømsgodset.
      Lillestrøm Sportsklubb i mitt hjerte foralltid !

      Kommentar

      • lillestroom
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2007
        • 1020

        #43
        Logi: Kom inn på slutten av sesongen og har vist hvor god han kan være

        Gilbert: Viser at han fortsatt kan score mål jevnt og trutt og fikk totalt 11(?). Man kan alltid stole på Arild.

        Essediri: Har vokst stort denne sesongen og overbevist på back, samt også et par gode kamper på kanten. Gleder meg til å se deg neste sesong.

        Kommentar

        • antikris
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Oct 2005
          • 520

          #44
          Et stort høydepunkt må jo være at æreløse hunder fikk som fortjent.

          Kommentar

          • Robiwan
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2006
            • 603

            #45
            Årets desidert høydepunkt var å endelig kunne synge: "36. Og rekorden står!" kjentes ut som en nerve som var i spenn over hele stadion endelig slapp.
            Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

            Kommentar

            • BennyLem
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 2902

              #46
              1. Unngå nedrykk.

              2. Få frem lovende unge spillere som BBS, Nosa, Ringen, Tokstad, Gabrielsen, Bolly, Edwin, Hansen og Gulbrandsen. Mye neste år vil avhenge av at flere av disse tar enda et eller to steg til.

              3. At vi får kostnader under kontroll. HEr ligger vi foran enkelte andre.
              Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

              Kommentar

              • Mauer
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2007
                • 270

                #47
                Opprinnelig skrevet av lillestroom
                Essediri: Har vokst stort denne sesongen og overbevist på back, samt også et par gode kamper på kanten. Gleder meg til å se deg neste sesong.
                Neste sesong kan han være borte for oss...

                Kommentar

                • reka
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Aug 2005
                  • 13277

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av lillestroom
                  Essediri: Har vokst stort denne sesongen og overbevist på back, samt også et par gode kamper på kanten. Gleder meg til å se deg neste sesong.
                  Gleden over Essediris opptur er i beste fall moderat. Vi betalte tross alt en god slump penger for ham, pluss en solid lønn. Prestasjonene hans i en del enkeltkamper i år er ikke mer enn man burde kunne forvente.

                  Selv om mange mener at vi trenger dødballfoten hans er jeg ikke veldig lei meg om han drar. At han presterer magisk mye bedre før kontraktsforhandlinger er intet godt tegn. Bunnivået hans er jo forferdelig. Håper uansett han blir (dog til en helt annen lønn), men ingen store tårer om han reiser. Det har tross alt vært et dyrt bekjentskap.

                  Kommentar

                  • KFL41
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2004
                    • 3648

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av reka
                    Gleden over Essediris opptur er i beste fall moderat. Vi betalte tross alt en god slump penger for ham, pluss en solid lønn. Prestasjonene hans i en del enkeltkamper i år er ikke mer enn man burde kunne forvente.

                    Selv om mange mener at vi trenger dødballfoten hans er jeg ikke veldig lei meg om han drar. At han presterer magisk mye bedre før kontraktsforhandlinger er intet godt tegn. Bunnivået hans er jo forferdelig. Håper uansett han blir (dog til en helt annen lønn), men ingen store tårer om han reiser. Det har tross alt vært et dyrt bekjentskap.
                    Enig i mye. Han har kostet oss langt mer enn det han har gitt tilbake. Ligner veldig på Stefanutto-opplegget. I ferd med å blir virkelig god for så å forsvinne som bosman. Forskjellen er at Shane var langt billigere. Men å signere han til godt under millionen i lønn i året (uten SOF) virker som en ok signering.

                    Kommentar

                    • superbøffel
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 5611

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av BennyLem
                      1. Unngå nedrykk.

                      2. Få frem lovende unge spillere som BBS, Nosa, Ringen, Tokstad, Gabrielsen, Bolly, Edwin, Hansen og Gulbrandsen. Mye neste år vil avhenge av at flere av disse tar enda et eller to steg til.

                      3. At vi får kostnader under kontroll. HEr ligger vi foran enkelte andre.
                      Kryss i taket! BennySlem finner faktisk noe han synes var bra med sesongen!

                      Hva var bra? Den økonomiske snuoperasjonen, ryddejobben etter Uday, de lovende unggutta og roen i klubben i en presset situasjon.
                      Enøyd i de blindes dal.

                      Kommentar

                      • Yellow-not-jella
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Mar 2009
                        • 1606

                        #51
                        At vi har kutta "Daukjøtt"-stallen med åtte mann siden januar/februar, og fått inn Nosa Igiebor og Stefan L. Magnusson. Se oppsummeringstråden.

                        Og mer FLÆSK skal bort før/etter jul.

                        Kommentar

                        • kemkers
                          Medlem
                          Hoffnarr
                          • Sep 2007
                          • 63

                          #52
                          Nosas storspill
                          Sundgots herjing i midten av sesongen
                          At vi holdt plassen
                          Edwin på sitt beste
                          Logi sin match mot Enga
                          Kippe sitt mål mot Enga
                          Minimalt med rabling fra ledelsen
                          Nordtveit

                          Kommentar

                          Working...