LSK old boys vs lønnslaget
Collapse
X
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Blir spennende å se hvem som faktisk kommer da, dette er jo bare en oversikt over inviterte spillere.
Jeg vil se oh-ah Tom Buer på banen!Kommentar
-
Håper Bård stiller. "Spent" på midtstopperspillet hans i dag...
Det hadde også vært moro med to "Bukken" på banen.
Ellers er det flere navn jeg med glede ser fram til å se, og som jeg aldri har sett selv eller husker noe av. Dette blir virkelig noe å få med seg!Kommentar
-
Kommentar
-
Tja... skjønner hva du mener, men både Rösler, Bergdølmo, Halle, Kristinsson, Bjarmann og Diallo la vel skoene sine på hylla etter han. Dessuten fikk Zane en meget trist avslutning på det som skulle blitt en stor karriere, så jeg synes det hadde vært stas med et gjensyn av den fyren.Kommentar
-
Kommentar
-
Håper dette blir en knall suksess, er vi virkelig heldige blir dette en årlig event. Og med tider og stunder kan man kanskje invitere andre storheter som f.eks Koren og Baron.Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339Kommentar
-
Hva med Bjarne Bjarne Bjarne Sognæss, idag får bønda bank bank bank!!!
Eller "krittet", Rune Stakkeland.
Eller . Hvem spiste pizza nå, feite Strandli.VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Kommentar
Kommentar