LSK old boys vs lønnslaget
Collapse
X
-
Dette blir bra
Veldig bra tiltak av LSK. For en gangs skyld er jeg utelukkende positiv.
Håper mange gamle størrelser kommer, både på og utenfor banen. Synd hallen ikke tar 5.000.
Deilig at vi får se spillere i gule og svarte drakter som kan spille fotball i 2009 også! (Sorry, kunne ikke dy meg)Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Detta må bli årets kamp. Gleder meg som en unge. Endelig en fotballkamp LSK bare må vinne. Jan Ove Pedersen, Dennis Shiller, Bukken +++ Trudde jeg aldrig jeg skulle se i kamp igjenLillestrøm Kanaris........................................... .................................................. .........................Kommentar
-
Ganske frustrerende at det ikke legges ut billetter til denne på nett!
10 ganger så frustrerende at man selvfølgelig skal jobbe den helgen for 5helg på rad. (change of work in progress)lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....Kommentar
-
-
Hvor mange billetter er foreløpig solgt til denne kampen?lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....Kommentar
-
Kommer det snart en bekreftelse på hvilke spillere som helt sikkert stiller til denne kampen? Konspiratorisk som jeg er, så regner jeg med at en god del forblir programhelter...
Er det f eks garantert at Diallo, Kristinsson, og Uwe spiller?
Jeg regner med at Ståle kommer, siden han selv har bekreftet dette ved en tidligere anledning.Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Kommentar
Kommentar