ca 50 billetter igjen.
LSK old boys vs lønnslaget
Collapse
X
-
Kommentar
-
Forventet lagoppstilling LSK allstar (4-4-2): Frode Grodås - Dennis Schiller, Henning Berg, Torgeir Bjarmann, André Bergdølmo - Jan Ove Pedersen, Ståle Solbakken, Runar Kristinsson, Gunnar Halle - Mamadou Diallo, Geir Frigård.
Kommentar
-
-
Kommentar
-
-
Savner en spiller på allstar-laget,Tom Sundby.Etter min mening er han nr.2 gjennom tidene etter Lundern.Var så heldig å se han i 2005 i en "omkamp" av cupfinalen fra 1986 og han var helt overlegen utpå der.En fantastisk spiller som dessverre ble ødelagt av skader og endte karrieren i Lyn siden LSK ikke ville ha han pga skaden.En 10'er av de sjeldne.Kommentar
-
Mener at Kippe, Sundgot, Pedersen og Søgaard burde spilt på Old boyslaget. Da kunne det blitt jevnt.Kommentar
-
-
-
-
Kommentar
-
-
Kan glede dere med at hele kampen ligger ute på LSK-TV.
Gratis.
Kommentar
-
Ståle holder seg latterlig godt må jeg si. Artig å se Diallo rykke fra Pedersen. Selv om kondis og fart var mangelvare hos gamlegutta, må jeg si at ballbehandlingen var over forventning. Kanskje ikke så rart, da alle mann har vært blandt TLs aller beste spillere i sin tid. Mye tjuvtriks ute og gikk blant oldisene, i tillegg til en relativt partisk dommer."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
Kommentar