LSK old boys vs lønnslaget
Collapse
X
-
Ståle holder seg latterlig godt må jeg si. Artig å se Diallo rykke fra Pedersen. Selv om kondis og fart var mangelvare hos gamlegutta, må jeg si at ballbehandlingen var over forventning. Kanskje ikke så rart, da alle mann har vært blandt TLs aller beste spillere i sin tid. Mye tjuvtriks ute og gikk blant oldisene, i tillegg til en relativt partisk dommer.Supporterne er fotballens hjerte
Ultras Felt CKommentar
-
Greit at a-laget tok det svært rolig, men ærlig talt er jeg skuffet over at ikke forskjellen var større.
Pasningsspillet til gamlegutta satt ofte bedre enn til a-laget som spiller sammen hver dag. Et godt lag hadde lekt i mye større grad med gamlinga enn a-laget gjorde i dag, selv for kvart maskin.I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)Kommentar
-
Heftig dansing av spillerne i pausenNB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Kommentar
-
Veggen var akkurat innom kontoret. Med blåveis :-PKommentar
-
Greit at a-laget tok det svært rolig, men ærlig talt er jeg skuffet over at ikke forskjellen var større.
Pasningsspillet til gamlegutta satt ofte bedre enn til a-laget som spiller sammen hver dag. Et godt lag hadde lekt i mye større grad med gamlinga enn a-laget gjorde i dag, selv for kvart maskin.Kommentar
-
Dette var en showkamp, prestasjonene til elitespillerne kan på ingen måte vurderes seriøst. Du ser det på tempoet, a-laget har 3-4 gear til å gå på, sett opp tempoet litt og gamlinga ville ikke hatt sjans til noe som helst (men det hadde det jo ikke vært mye show over). At oldboysa holde bra nivå på ballbehandling er jo intet sjokk, vi snakker om spillere som på sitt beste var på et meget høyt nivå. At basisferdighetene fortsatt sitter er naturlig, men elitetempoet er borte...I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)Kommentar
-
Vel, det er da fortsatt mange LSK-helter igjen forutenom de som stilte i går og Mjelde. Sundbye, Tommy, Zane, McManus, Rösler osv. Men det var et veldig bra oppmøte av tidligere veldig gode spillere!
Jeg storkoste meg i går! Deilig å synge de gamle sangene til Bøffelberget og se igjen gamle helter som Schiller og Solbakken.
Samtidig ble jeg minnet på hvor utrolig morsomt det var å ha disse spillerne på LSK i sine glansdager! Vi har dessverre ingen i dagens stall som er i nærheten. Men Nosa og Edwin kan bli det håper jegLast edited by veiron; 19.12.2009, 15:37.Kommentar
-
Vedr. showkampen. Noen som kan hjelpe meg litt med "kampfakta"?
Hvilke junior/rekruttspillere spilte for A-laget i går?
Collin N´kee, Marius Amundsen + 2 til?
(Bolly, Ringstad, Gabrielsen, Gulbrandsen er alle tatt med i lagoppstillingen)
De som vet svaret kan event. også redigere her:
Kommentar
-
Morokamp til tross er det litt trist å konstatere at de aller fleste av gamlegutta hadde en tøtsj og pasningsteknikk som gikk langt utenpå de fleste av a-spillerne våre. Og Ståle lekte seg jo bare. Banens beste med klar margin. Glimrende tiltak av klubben, og ikke minst sårt tiltrengte penger i kassa.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar