Lykke til videre, Magnus!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Lars
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6156

    Lykke til videre, Magnus!

    Da er det bare å ønske Magnus Myklebust lykke til videre i en annen klubb. Han hadde et fantastisk talent som spiss i 4-4-2, men dessverre fikk han ikke muligheten til å spille i denne posisjonen etter høsten 2006.

    Glemmer aldri scoringa mot Rosenborg i 2008. Aldri!
  • Ola
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 1651

    #2
    Synd han aldri slo skikkelig igjennom. Talentet var enormt. Jeg hadde sinnsyke forventninger etter 2006-sesongen, men de site to sesongene har vel vist at Myklebust ikke er "het" nok.

    Sitter alikevel med en følelse om at den klubben som satser på Magnus kan få godt tilbake for det.

    Kommentar

    • holmiz
      The kjøkken-kanariz
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 6064

      #3
      Med dette innlegget velger jeg å gå imot store deler av forumet og sikkert også resten av Sportsklubben. Jeg synes dette er en trist dag. Jeg skulle gjerne sett deg videre i den gule trøya Magnus! Veldig gjerne!

      Etter at du kom tilbake fra en lang skadetid så fikk du omsider de siste serierundene en og annen sjelden sjanse til å vise hva som bor i deg som spiss, ikke bare kantspiller. En sjanse jeg mener at du mer enn bare tok vare på, du viste glimt av gammel storhet! Takken du får nå som sesongen er over en kald skulder og takk for ditt bidrag. Fy faen!

      Sorry folkens, men her dreit vi oss ut. Igjen.

      Uansett takk for din tid på Åråsen Magnus, og målet mot bartepakket i fjor kommer jeg aldri, aldri til å glemme! Det var rett og slett noe av det vakreste jeg har sett på en fotballbane!
      Hilsen Anders

      Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
      Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

      Kommentar

      • Lars
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 6156

        #4
        Myklebust leverte varene og viste et vanvittig potensial de gangene han var skadefri og fikk sjansen i 05 og 06. Mest imponerende var nok innsatsen i Royal League høsten 06. Noen som husker at "hvem faen er Micheal Mifsud?" runga utover Åråsen?

        I 07 kom Nordlie og omskolerte ham til ving i 4-3-3, en posisjon som ikke passer ham spesielt bra. Allikevel var han ekstremt god (masse mål/assists) på våren, fram til han fikk den mye omtalte skulderskaden. Etter det har han dessverre vært en skygge av seg selv, i likhet med resten av laget.

        Det meste av denne karrieremessige nedturen må tilskrives manglende tillit i favorittrollen (noe som for øvrig var en umulighet under 4-3-3-regimet), men skadeproblemene (ryggen i 05 og skulderen i 07) satt nok også en demper på utviklingen hans.

        Kommentar

        • andersmm
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2006
          • 5764

          #5
          Opprinnelig skrevet av holmiz
          Uansett takk for din tid på Åråsen Magnus, og målet mot bartepakket i fjor kommer jeg aldri, aldri til å glemme! Det var rett og slett noe av det vakreste jeg har sett på en fotballbane!
          Amen! det vakreste målet jeg noensinne har sett på Åråsen, eller glem det, i Norsk fotball. Trist at Myklebust drar...
          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

          Kommentar

          • Ola
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 1651

            #6
            Opprinnelig skrevet av holmiz
            Takken du får nå som sesongen er over en kald skulder og takk for ditt bidrag. Fy faen!

            Sorry folkens, men her dreit vi oss ut. Igjen.
            Magnus er en veldig trivelig kar, lett å like og jobber stort sett bra. I tillegg er han rask og viser til tider glimt av teknikk og smartness. Men vi kommer ikke bort fra statistikken 2 mål på 46 kamper, de siste to årene. Det er elendig, selv som ving. Selv som stopper er det dårlig. Jeg tror kanskje ikke vi dreit oss ut her. Hvor mange sjanser skal en spiller ha? Selv om han er billig så blokkerer han tross alt for en yngre spiller ved å være i stallen. Tror dette var riktig av Torgeir.

            Kommentar

            • sparwasser
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2005
              • 3185

              #7
              Skulle ønske at du ble med oss videre, Magnus. Uansett ønsker jeg deg lykke til videre i karrieren og tusen takk for minnene:


              Magnus Myklebust utligner mot RBK med 2008 sesongens fineste mål.Copyright TV2 Norge www.tv2.no
              Last edited by sparwasser; 04.11.2009, 22:22.

              Kommentar

              • King_Raymond
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 4987

                #8
                Dette er nok det beste for både LSK og Magnus. Lykke til videre!
                Ultras Felt C Lillestrøm

                Kommentar

                • BlodigHøne
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jun 2007
                  • 729

                  #9
                  Det værste med dette er at han kommer til å gå til en klubb som f.eks Sandefjord, og storspille som spiss.
                  Oh, fishy, fishy, fishy fish!
                  That went wherever I... did go!

                  Kommentar

                  • WAK
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jul 2006
                    • 964

                    #10
                    Lykke til videre Magnus. Er ganske så sikker på at du kommer til å lykkes. Tror LSK kommer til å angre men samtidig er det forstålig med tanke på alle spissene vi har i stallen.

                    Kommentar

                    • KrisB
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2008
                      • 2923

                      #11
                      Dette var skikkelig trist. Likte Myklebust jeg, å venta bare på at han skulle slå til. Som alle andre er det beste minnet mitt av han målet mot Ræv i fjor.

                      Men det var vel best for LSK og han, at han går til en annen klubb. Da han må kunkurere med blant annet BBS og Edwin om spissplassen.

                      Håper at Myklebust gjør det bra, uansett hvor han kommer.

                      Lykke til videre Magnus!

                      Kommentar

                      • gamle-perta
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2004
                        • 2418

                        #12
                        For snille gutter går det alltid bra. Og du er en snill gutt, Magnus..
                        Lykke til videre, Fugla takker deg!
                        Mvh
                        Gammer´n (Per T)

                        Kommentar

                        • knut
                          Make knut Great Again
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2006
                          • 9413

                          #13
                          Faen for no ræl.

                          Magnus har lagt ned en god jobb for klubben, og blir antakelig ofra pga av tidligere økonomiske synder. Noen vil si det var til det beste. Men i forhold til hva vi får ut av andre spellere i forhold til hva vi invisterer (3,8 anyone?) mener jeg dette er direkte feil.

                          Bare håper Magnus finner seg en ny klubb i TL og blir en senasjon neste sesong. For det lille han har mangla i LSK får han garantert ut i en anna klubb, noe a la Brenne...


                          :evil:

                          Kommentar

                          • Kristian
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jun 2004
                            • 690

                            #14
                            faen ass..

                            Er ikke helt sikker på at taktikken kjøpe dyrt for så å gi bort er oppskriften på suksess :/

                            Kommentar

                            • Fritz
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2004
                              • 1033

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av knut
                              For det lille han har mangla i LSK får han garantert ut i en anna klubb, noe a la Brenne...
                              Magnus Myklebust manglet det lille ekstra som skal til for å komme forbi midtstoppere på eliteserienivå. Han er en førsteklasses Adeccoliga-spiss, men i Eliteserien møter han motstand som overstiger evnene hans.

                              Myklebust fikk mer enn god nok tid til å bevise at han har noe å gjøre på dette nivået, og med et par unntak stoppet det alltid på 16 til 20 meter før mål. Fyren virker som en søt og snill gutt, men det er hevet over enhver tvil at Sportsklubben tok den riktige avgjørelsen når de nå lar ham gå.

                              Kommentar

                              • Ranakanaris
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Nov 2003
                                • 487

                                #16
                                Med så mange spisser i stallen så er det et must att noen må forsvinne, desverre, men vi er nødt til å tenke økonomisk i en stund fremfor og bruke tæring etter næring-prinsippet for å overleve økonomisk. Selv om jeg synes det er trist, men sånn er det i alle bedrifter som sliter økonomisk.

                                Kommentar

                                • tullebukk
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2006
                                  • 5446

                                  #17
                                  Magnus fortjener æresmedlemskap i kfl. Om noen lurer på hvorfor holder det med og nevne rbk i fjor.

                                  Kommentar

                                  • ChriZza
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2005
                                    • 4265

                                    #18
                                    Begrunn gjerne tullebukk for jeg ser ingen åpenbare grunner til at han fortjener det gitt.

                                    Kommentar

                                    • Torolf
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2004
                                      • 9574

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                      Magnus fortjener æresmedlemskap i kfl. Om noen lurer på hvorfor holder det med og nevne rbk i fjor.
                                      Vi kan ikke gi alle som slutter i klubben æresmedlemskap. Det får holde at vi oppkaller barna våre etter dem.

                                      Kommentar

                                      • tullebukk
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2006
                                        • 5446

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av ChriZza
                                        Begrunn gjerne tullebukk for jeg ser ingen åpenbare grunner til at han fortjener det gitt.
                                        Tok vell litt i her ,syns bare det er trist at han blir borte. Men vi får heller hylle han når han kommer tilbake til Åråsen som ( hønefoss) spiller.

                                        Kommentar

                                        Working...