Ja enig det er som forventet men du kunne ikke tatt deg 2 sekunder og ønske han lykke til videre istedet for glede deg over at du nok en gang hadde "rett".?
Lykke til videre, Magnus!
Collapse
X
-
-
Enkelte mennesker tror dessverre at de kommer seg lettest frem i verden ved å slå seg sjøl på skuldra.......Knurr...Kommentar
-
Som vanlig når man står overfor polariserte meninger, regner jeg med at svaret er et eller annet sted imellom. Tror Myklebust kan gjøre det brukbart med tillit i en klubb som trenger en bevegelig spiss med et bra fotballhode, men etter å ha sett han i så mange kamper som man har, tviler jeg på at han kommer til å bli en åpenbaring.
Til det blir han stoppet for lett når han skal ta med seg ballen. Avslutningene kunne absolutt være bedre, selv om jeg her har en mistanke om at han har det inne et eller annet sted. Huseklepp var en grusom avslutter, men se på han nå. Kim Holmen er en annen, men han har ikke funnet ut av det (tviler også på at han kommer til å gjøre det).
Hvorvidt han følger Holmen-stien eller Huseklepp-rutsjebanen kommer til å avgjøre om han blir en stallspiller i Tippeligaen, fast i Adecco eller fast på et under middels Tippeliga-lag.
Uansett ønsker jeg han forbeholdent (eventuelle kamper mot oss) lykke til. Magnus Myklebust er en fin fyr.FerdigskåraKommentar
-
Som vanlig når man står overfor polariserte meninger, regner jeg med at svaret er et eller annet sted imellom. Tror Myklebust kan gjøre det brukbart med tillit i en klubb som trenger en bevegelig spiss med et bra fotballhode, men etter å ha sett han i så mange kamper som man har, tviler jeg på at han kommer til å bli en åpenbaring.
Til det blir han stoppet for lett når han skal ta med seg ballen. Avslutningene kunne absolutt være bedre, selv om jeg her har en mistanke om at han har det inne et eller annet sted. Huseklepp var en grusom avslutter, men se på han nå. Kim Holmen er en annen, men han har ikke funnet ut av det (tviler også på at han kommer til å gjøre det).
Hvorvidt han følger Holmen-stien eller Huseklepp-rutsjebanen kommer til å avgjøre om han blir en stallspiller i Tippeligaen, fast i Adecco eller fast på et under middels Tippeliga-lag.
Uansett ønsker jeg han forbeholdent (eventuelle kamper mot oss) lykke til. Magnus Myklebust er en fin fyr.Kommentar
-
Kommentar
-
MM er paa vei til Aalesund. Avtalen er nesten i boks.Nå bosatt på Rasta !!!!!
Alltid Celtic og LSKKommentar
-
Kommentar
-
Ønsker også Magnus,som virker som en jordner og trivelig kar,masse Lykke til !
Men tror dette var det rette å gjøre for klubben.da Magnus er en middelmådig spiller,som har fått lang tid på å få ut sitt potensiale,uten å overbevise meg iallefall(selv om mange av kampene har vært på flanken)Kommentar
-
Myklebust har aldri vært noen flankspiller spør du meg, i hvertfall ikke venstre. På spiss har han fått nok sjanser uten å overbevise. Ja han har skapt endel, men jeg har ikke tall på hvor mange ganger han f.eks har vært alene med keeper og ikke klart å putte. Vi trenger spisser som scorer masse mål skal vi bli et topplag. Magnus kommer nok aldri til å bli den spissen for oss. Riktig å selge han mener jeg.Kommentar
-
Det ryktes om at Magnus bestemmer seg for ny klubb i løpet av de neste par ukene. Det ryktes også om at Hønefoss er et hett alternativ."And I never thought this life was possible.
You're the yellow bird that I've been waiting for."
Bright Eyes - Poison OakKommentar
-
Kommentar
-
Ser ut som vi slipper å se Myklebust i åpningskampen i Ålesund
Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg bare videreformidler ryktene, og i følge disse stod det mellom flere klubber."And I never thought this life was possible.
You're the yellow bird that I've been waiting for."
Bright Eyes - Poison OakKommentar
-
Tror ikke det er så usannsynlig nei. Selv i våre rekker er ikke alle skråsikre på at det var lurt å la han gå. En tidligere målfarlig spiss med god erfaring, anstendige lønnskrav, sunn holdning, som ikke har fått spille på favorittposisjonen sin, en posisjon som er den vanskeligste å fylle for de fleste klubber. Høres ut som noe en hver klubb med lavt budsjett og middels tiltrekningskraft vil vurdere.FerdigskåraKommentar
-
Siterer en kar på VGD i en tråd om Myklebusts fremtid uten at jeg kan stå for innholdet i det hele tatt:
Mykle hav vært i Vinger i dag, så vet dere det!Kommentar
-
-Magnus Myklebust har som kjent ikke fått kontrakt videre i Lillestrøm. Mandag var han på Kongsvinger for å se på forholdene. Der kan angriperen komme til å erstatte sin navnebror, Magnus Sylling Olsen. Han har ikke svart på klubbens kontraktstilbud, og er nå på ferie. Han skal samtidig ha fått et økonomisk solid tilbud fra Aalesund.
Kommentar
-
I Følge "sikre" kilder er magnus klar for KIL og vil presentert i løpet av få dager.
Håper han får mye spilletid der i favoritt posisjonen sinKommentar
Kommentar