KIL er en fin klubb, glad at en eks fuglagutt finner seg et fint lag å spille for.
Lykke til videre, Magnus!
Collapse
X
-
http://www.fotballmagasinet.no/?mode=news&id=20202
I Følge "sikre" kilder er magnus klar for KIL og vil presentert i løpet av få dager.
Håper han får mye spilletid der i favoritt posisjonen sinKommentar
-
Kommentar
-
Utligninga mot RBK 2008
Mye kan sies om MM, men uansett frustrasjoner vil jeg alltid være evig takknemlig for at jeg fikk lov til å hoppe rundt på feltet etter denne opplevelsen: http://www.youtube.com/watch?v=qLQxWmOoMJ4Kommentar
-
En tier på at han putter i første match for KIL.Kommentar
-
Odd har kvittet seg med en angriper, og dermed frigjort lønnsmidler til en ny spiller. Og det blir visstnok Magnus Myklebust:
http://www.varden.no/article/2009121...9983/1441/mrssSkal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339Kommentar
-
MM kommer hvertfall ikke til å sparke ned andre spillere i frustrasjon. Konklusjon; bra for Odd, Magnus, og LSK. Men begynner du å skåre mål der nede derimot...Kommentar
-
MM blir en hit i Odd dersom han får spille seg inn som spiss.
Ser for meg utskjelling av LSK ledere med tilhørende krav om blod når "jeg visste bedre"-folket ser MM på toppen av poenglista utpå sommeren neste år.
Uansett, Lykke til Magnus.Fugla mot nye høyderKommentar
-
Skulle vi beholdt alle spillere som en eller annen gang har gjort noe godt for Sportsklubben, så ville stallen blitt rimelig stor.
Magnus ville trolig ikke utviklet seg videre i LSK, det er jeg rimelig sikker på. Så da er det bra både for han og oss at det nå ser ut til at han får seg ny arbeidsgiver.
Lykke til!Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Slapp av folkens; Spillere kommer og går, LSK består!!
Skulle vi beholdt alle spillere som en eller annen gang har gjort noe godt for Sportsklubben, så ville stallen blitt rimelig stor.
Magnus ville trolig ikke utviklet seg videre i LSK, det er jeg rimelig sikker på. Så da er det bra både for han og oss at det nå ser ut til at han får seg ny arbeidsgiver.
Lykke til!
Ønsker han selvsagt lykke til og håper han lykkes, men hadde vel helst sett at han hadde kommet til en annen klubb enn det han havner i nå... Ønsker egentlig ikke å si hva jeg mener om den klubbe - det passer seg ikke på trykkKommentar
-
Absolutt enig at spillere kommer og går - noen må gå når andre kommer. Men å slippe Magnus mener jeg er feil. Synes han var god de siste to kampen i år hvor han fikk spille der han hører hjemme. Ganske sikker på at han ville utviklet seg videre i LSK.
Ønsker han selvsagt lykke til og håper han lykkes, men hadde vel helst sett at han hadde kommet til en annen klubb enn det han havner i nå... Ønsker egentlig ikke å si hva jeg mener om den klubbe - det passer seg ikke på trykkKommentar
-
Hadde vært enig med de fleste om at MM hadde blitt en hit, om han ikke skrev under for Odd Grenland men nesten alle andre lag i Tippeligaen.
Jeg tror ikke Odd Grenland sitt system passer MM. Der får han aldri i verden spille ren spiss. (Odd Grenlands system bygger på 4-3-3 , to kanter og en stor/sterk midtspiss.)
Det betyr at MM sannsynligvis nok en gang havner ute på kanten. Jeg liker MM, han er en god fotballspiller men ingen ving/kant. Derfor tror jeg ikke han blir en kjempehit. Han kan sikkert komme til å score mål og gjøre det brukbart men jeg synes ikke Odd Grenland var et godt valg.Kommentar
-
Nå skal det sies at han kler en kantrolle i 4-3-3 vesentlig bedre enn venstre midtbane i et 4-4-2-system. Jeg har trua på Magnus.
Bentley-Kovacs-Myklebust
Brenne-Lekven-Bjørkøy
Mye bra spillere i den øverste sekseren.Kommentar
-
To stk veier vel alltid mer enn en?
Jeg vet nå ikke helt... Edwin er magisk til tider, men induvidalist - han virker ikke til å være noen lagspiller etter min mening. Bergmann har man sett svært lite til. Mangnus tror jeg ville blitt stabilt god hadde man dyrket han i den rollen han hadde de siste kampene. Det er min mening.
Jeg vil faktisk mye heller sett Magnus enn Edwin - rett og slett fordi han er mer av lagspiller typen. Da for det heller skorte på de magiske øyeblikkene enkelte induvidalister varter opp med i blandt.
Edit:
Og 50 % har kommer fra LSK. Og 66,66 % av dem gratis... Tipper dem kommer til å gjøre det ganske skarpt (ikke at jeg unner Fagermo det....).Kommentar
Kommentar