Lykke til videre, Magnus!

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ragnarrock
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2008
    • 937

magen min lager ulyder og jeg sliter litt (nok en gang) med å holde tårene i sjakk.

Magnus, alltid likt deg jeg. en av få som alltid prøver, skaper masse farligheter med snodige løsninger som få andre ville turt å prøve.
    Viktigst av alt, du er en så JÆVELIG fin fyr!!

kommer til å savne deg masse!

Ditt navn vil alltid være i mitt hjerte, det sikret du med det viktigste og vakreste målet i klubbens nyere historie!

Magnus Myklebust utligner mot RBK med 2008 sesongens fineste mål.Copyright TV2 Norge www.tv2.no

trist når tåpelige ting som økonomi går i veien for slike vakre og forståelses fulle forhold som vi hadde..
    masse lykke til videre, du kommer tili å gjøre det drit bra.. bare ikke sett mål mot oss er du snill!
    *Kjempe gutta fighte gutta!!*

-RagnarRock-

Kommentar

• knut
      Make knut Great Again
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2006
      • 9539

Opprinnelig skrevet av ragnarrock
      masse lykke til videre, du kommer tili å gjøre det drit bra.. bare ikke sett mål mot oss er du snill!
      Jodda. Skår i bøtter å spann. Skal klappe jeg, og det skal satses som første målskårer på oddsen

Kommentar

• Rune
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2008
        • 1229

Lykke til videre Magnus. Du virker som en fin fyr.

Hadde egentlig gledet meg til å se deg sammen med Bergmann neste år, tror det kunne blitt magisk. Økonomi er noe drit.

Hva med å spille for Sarpsborg 08 eller Sogndal i tippeligaen neste år?
        "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

Kommentar

• KjøttKake
          Juniormedlem
          Bøffel
          • May 2009
          • 26

Kommer til å savne Magnus. Var synd du aldri fikk noe gjennombrudd hos oss. Hadde store forhåpninger til deg våren 2007 da du var veldig god! Du har uansett gjort en kjempeinsats! Lykke til videre.
          "When you're on the top, there's a lot of people who are jealous at you, and they are always trying to find the hair in the soup, so let them keep looking for that."

- Uwe Rösler (Våren 2006)

Kommentar

• Emil B
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2006
            • 5921

Opprinnelig skrevet av KjøttKake
            Kommer til å savne Magnus. Var synd du aldri fikk noe gjennombrudd hos oss. Hadde store forhåpninger til deg våren 2007 da du var veldig god! Du har uansett gjort en kjempeinsats! Lykke til videre.
            Ehh... Han var bra de gangene i 05 og 06 han fikk sjansen. Er Nordlie som tvinget han til å bli kantspiller. Han var bra når han fikk spille spiss i 4-4-2.

Kommentar

• Loddet
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2004
              • 325

Hadde det ikke vært for at Myklebust er en tvers igjennom sympatisk kar, tror jeg det ikke er mange her som hadde hatt noen problemer det at han nå drar. Etter min mening er han rett og slett ikke god nok om vi skal heve oss fra det nivået vi ligger på idag.

Uansett er det bare å ønske lykke til videre. At du lykkes i din neste klubb tror jeg de aller aller fleste i KFL ønsker.

Kommentar

• Toffern
                Medlem
                Hoffnarr
                • Jun 2008
                • 47

Her gjør vi en stor tabbe!!!
                Gratulerer tell dem som henter han her! Kommer tell og bøtte inn med mål!
                Lykke til Magnus, kommer tell og savne deg!

Kommentar

• Fugl1970
                  Medlem
                  Møteplager
                  • May 2008
                  • 99

Synes dette er en tabbe!! Magnus har vært god de få gangene han har spilt spiss. Burde ha gitt han et nytt år. Men det er jo ikke første gangen det skjer merkelige ting på Åråsen når det gjelder spillere:neutral:...

Kommentar

• Yellow-not-jella
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Mar 2009
                    • 1606

Opprinnelig skrevet av Lars
                    Dette er direkte feil. Myklebust har aldri hatt problemer med å komme forbi midtstopperne i Tippeligaen. Problemet hans har vært å komme forbi backene - han har jo stort sett vært plassert på en av sidene.

Som spiss i 4-4-2 har han så godt som alltid gitt motstandernes forsvar nok å tenke på.

Håper for hans del han kommer seg til en 4-4-2-klubb med liten konkurranse om spissplassene. Med tillit over tid og muligheten til å trene på spissrollen hver eneste dag på trening og hver eneste helg i kamp, kommer han til å bøtte inn mål. Selv på TL-nivå.
                    Han sleit vel kanskje litt med Forren i helga eller? I det hele tatt er vel problemet hans at han sliter med å få kula i mål, der den hører hjemme. Som mot Brann fra 2 meters hold. Se heller ikke bort fra at Uday ødela en del av sjøltilliten på denna kar'n å.

Forøvrig, stå på videre!

Kommentar

• veiron
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6267

Opprinnelig skrevet av andersmm
                      Amen! det vakreste målet jeg noensinne har sett på Åråsen, eller glem det, i Norsk fotball. Trist at Myklebust drar...
                      Du har tydeligvis ikke sett målet til Bukken tilbake på 90-tallet. Også den mot RBK! DET er tidenes mål på Åråsen og i Norge.

Ellers er det bare å ønske Magnus Myklebust lykke til videre! Synd potensialet aldri slo ut, men jeg støtter LSK i denne avgjørelsen.

Kommentar

• Catrine
                        Medlem
                        Bøffel
                        • Aug 2007
                        • 37

Har ikke tid til å skrive om all frustrasjonen som sitter i hodet....
                        Så det er bare og si lykke til videre Magnus.
                        Dette var kjipt!
                        http://catrinenicolaisen.blogg.no

Kommentar

• andersmm
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2006
                          • 5764

Opprinnelig skrevet av veiron
                          Du har tydeligvis ikke sett målet til Bukken tilbake på 90-tallet. Også den mot RBK! DET er tidenes mål på Åråsen og i Norge.

Ellers er det bare å ønske Magnus Myklebust lykke til videre! Synd potensialet aldri slo ut, men jeg støtter LSK i denne avgjørelsen.
                          Jeg mener Magnus sitt er penere. Bukken sitt er en kanonkule av de sjeldne, men det Magnus gjør har jeg aldri sett noen være i nærheten av på en Norsk fotballbane. Det akrobatiske aspektet er i seg selv fantastisk, men han får også klokkerent treff og setter ballen vakkert i krysset. Målets kontekst må også tas med i betraktning. Når alt ser mørkt ut og nedrykksspøkelset henger over oss, smeller Magnus inn et kunstverk som setter Åråsen i fyr og flamme. Etter den goalen var jeg skråsikker på LSK-seier.
                          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• Kopboy77
                            Juniormedlem
                            Bøffelpromp
                            • Jul 2006
                            • 10

Lykke til videre Magnus.

Du har vært en del av en middelmådig LSK - stall og du har vært en av dem som har gitt det du kan. Takk for det.
                            Men flere må gå skal LSK nå toppen i norsk fotball, så jeg feller ingen tårer.

Godt å se at klubben viser seg proffesjonell og ikke gir kontrakter av sympati.
                            Last edited by Kopboy77; 06.11.2009, 09:19. Begrunnelse: Jeg i steden for vi.

Kommentar

• veiron
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 6267

Opprinnelig skrevet av andersmm
                              Jeg mener Magnus sitt er penere. Bukken sitt er en kanonkule av de sjeldne, men det Magnus gjør har jeg aldri sett noen være i nærheten av på en Norsk fotballbane. Det akrobatiske aspektet er i seg selv fantastisk, men han får også klokkerent treff og setter ballen vakkert i krysset. Målets kontekst må også tas med i betraktning.
                              Det var pent, men kom ikke og si at det var kald beregning. Han hiver seg fram og har veldig flaks som får til et bra treff.
                              Bukken sitt derimot var kald beregning og han hadde mange slike kanonkuler. Snur seg rundt og skyter nesten uten tilløp, barten i målet rakk ikke rekke opp arma! Summingen i mange minutter etterpå har man ikke opplevd maken til på Åråsen, og det sier sitt!

Men tilbake til topic.

Kommentar

• Juven
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • May 2006
                                • 212

Lykke til videre Magnus, skulle gjerne sett deg i den gule drakten tilneste år også
                                Man velger klubb bare en gang i livet, Lsk for evig!

Kommentar

• Ketil Cantona
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 6813

Henger meg på.

Lykke til videre og takker for årene som har gått.

Kommentar

• MartinRE
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Oct 2008
                                    • 738

Lykke til videre, og takk for alt du har gjort for oss.
                                    Last edited by MartinRE; 06.11.2009, 15:25. Begrunnelse: superbøffel var pirkete
                                    "Noen tror fotball dreier seg om liv og død. Jeg er veldig skuffet over den holdningen. Jeg kan forsikre dere om at fotball er mye viktigere enn som så" Bill Shankly.

Kommentar

• superbøffel
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2005
                                      • 5611

Opprinnelig skrevet av juniorkanari
                                      Lykke til videre, og takk for alt.
                                      Han er da ikke død?
                                      Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• MartinRE
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Oct 2008
                                        • 738

Opprinnelig skrevet av superbøffel
                                        Han er da ikke død?
                                        nei ? takk for alt han har gjort for oss da
                                        "Noen tror fotball dreier seg om liv og død. Jeg er veldig skuffet over den holdningen. Jeg kan forsikre dere om at fotball er mye viktigere enn som så" Bill Shankly.

Kommentar

• BennyLem
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2005
                                          • 2902

Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                          Tipper vi ser de siste minuttene til Myklebust.

Han er bust. Typisk Adecco-spiller.
                                          Som forventet. Spar dere for tomler ned. Dere dummer dere ut, dette lå i kortene.

Undertegnede har vært kritisk til mye av det Berg og Bjarmann driver med, men en ting skal de virkelig ha for, de rydder i stallen.

Myklebust er garantert en snill fyr, men det holder ikke. Han har fått nok sjanser, og vist at han ikke duger. Hint: forsøk å gå rundt motspillere, ikke gjennom!

Det beste (eller dummeste) med at Myklebust forsvinner er at vi endelig får stoppa kjeften på noen av de alt for mange naivistene her på forumet. "Myklebust slår til snart han da....". Jeg er drittlei av å høre det, men det er samtidig greit å påpeke når folk kaller meg negativ. Realist. For alltid.

At Myklebust slår til er like sannsynlig som at Berg tar LSK til the double i 2009. Sorry.
                                          Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

Working...