Lykke til videre, Magnus!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Xavi
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2008
    • 1275

    #81
    KIL er en fin klubb, glad at en eks fuglagutt finner seg et fint lag å spille for.
    Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
    Anders, Tidligere styremedlem KFL

    Kommentar

    • HSft
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2004
      • 6082

      #82
      Opprinnelig skrevet av Messias
      http://www.fotballmagasinet.no/?mode=news&id=20202

      I Følge "sikre" kilder er magnus klar for KIL og vil presentert i løpet av få dager.
      Håper han får mye spilletid der i favoritt posisjonen sin
      Hadde håpa at han skulle finne seg en klubb som spiller 442, synes han kommer mer til sin rett som en av to spisser enn som ving i 433.

      Kommentar

      • Sem
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2005
        • 1626

        #83
        Opprinnelig skrevet av HSft
        Hadde håpa at han skulle finne seg en klubb som spiller 442, synes han kommer mer til sin rett som en av to spisser enn som ving i 433.
        Han hadde vel sin beste periode hos oss som høyreving i 4-3-3, så jeg er ikke sikker på om det er så dumt.

        Kommentar

        • Bekkis
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2005
          • 441

          #84
          håper han bidrar såpass til at KIL holder seg neste år. en fin klubb å ha i toppen! en klubb med sjel.

          Kommentar

          • PåKampen
            Juniormedlem
            Bøffel
            • Nov 2006
            • 28

            #85
            Utligninga mot RBK 2008

            Mye kan sies om MM, men uansett frustrasjoner vil jeg alltid være evig takknemlig for at jeg fikk lov til å hoppe rundt på feltet etter denne opplevelsen: http://www.youtube.com/watch?v=qLQxWmOoMJ4

            Kommentar

            • LSK-supp.
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Dec 2003
              • 1023

              #86
              Farvel til målkongen!
              I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

              Kommentar

              • Seb.R
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2006
                • 4159

                #87
                En tier på at han putter i første match for KIL.
                www.sebastianramsland.com
                www.twitter.com/sebramsland

                Kommentar

                • gamle-perta
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2004
                  • 2418

                  #88
                  Myklebust på vei til Odd

                  Odd har kvittet seg med en angriper, og dermed frigjort lønnsmidler til en ny spiller. Og det blir visstnok Magnus Myklebust:
                  Lese nyheter i dag? Varden gir deg nyheter, sport, kultur, underholdning, feature og meninger fra Telemark.
                  Mvh
                  Gammer´n (Per T)

                  Kommentar

                  • Robiwan
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Sep 2006
                    • 603

                    #89
                    Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                    Odd har kvittet seg med en angriper, og dermed frigjort lønnsmidler til en ny spiller. Og det blir visstnok Magnus Myklebust:
                    http://www.varden.no/article/2009121...9983/1441/mrss
                    Hva er det med Odd? Kjenner det begynner å bygge seg opp en liten spenning mot denne klubben i det den overtar gamle LSK-spillere og dra ut potensialet vi aldri klarte å få ut. Har egentlig Fagermo en drøm om å bli LSK-trener? Mangler vel bare at de kjøper Occean og han blir topscorer i tospann med Mykle.
                    Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

                    Kommentar

                    • *46*

                      #90
                      Skal banne på at Brenne og Myklebust putter mot LSK neste år... Da kan Myklebust peke lang nese mot dem som ikke trodde på han, men synes det er bedre å hente billige spillere fra utlandet....

                      Kjenner jeg blir så frustrert:!:

                      Kommentar

                      • Yellow-not-jella
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Mar 2009
                        • 1606

                        #91
                        MM kommer hvertfall ikke til å sparke ned andre spillere i frustrasjon. Konklusjon; bra for Odd, Magnus, og LSK. Men begynner du å skåre mål der nede derimot...

                        Kommentar

                        • mooph
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Aug 2005
                          • 1496

                          #92
                          MM blir en hit i Odd dersom han får spille seg inn som spiss.

                          Ser for meg utskjelling av LSK ledere med tilhørende krav om blod når "jeg visste bedre"-folket ser MM på toppen av poenglista utpå sommeren neste år.

                          Uansett, Lykke til Magnus.
                          Fugla mot nye høyder

                          Kommentar

                          • trigz
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 7100

                            #93
                            Ønsker Magnus absolutt all mulig hell og lykke, men topper han poengligaen neste sesong kan du kalle meg en krakk.
                            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                            Kommentar

                            • gamle-perta
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2004
                              • 2418

                              #94
                              Opprinnelig skrevet av *46*
                              Skal banne på at Brenne og Myklebust putter mot LSK neste år... Da kan Myklebust peke lang nese mot dem som ikke trodde på han, men synes det er bedre å hente billige spillere fra utlandet....
                              Kjenner jeg blir så frustrert:!:
                              Slapp av folkens; Spillere kommer og går, LSK består!!

                              Skulle vi beholdt alle spillere som en eller annen gang har gjort noe godt for Sportsklubben, så ville stallen blitt rimelig stor.
                              Magnus ville trolig ikke utviklet seg videre i LSK, det er jeg rimelig sikker på. Så da er det bra både for han og oss at det nå ser ut til at han får seg ny arbeidsgiver.
                              Lykke til!
                              Mvh
                              Gammer´n (Per T)

                              Kommentar

                              • *46*

                                #95
                                Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                                Slapp av folkens; Spillere kommer og går, LSK består!!

                                Skulle vi beholdt alle spillere som en eller annen gang har gjort noe godt for Sportsklubben, så ville stallen blitt rimelig stor.
                                Magnus ville trolig ikke utviklet seg videre i LSK, det er jeg rimelig sikker på. Så da er det bra både for han og oss at det nå ser ut til at han får seg ny arbeidsgiver.
                                Lykke til!
                                Absolutt enig at spillere kommer og går - noen må gå når andre kommer. Men å slippe Magnus mener jeg er feil. Synes han var god de siste to kampen i år hvor han fikk spille der han hører hjemme. Ganske sikker på at han ville utviklet seg videre i LSK.

                                Ønsker han selvsagt lykke til og håper han lykkes, men hadde vel helst sett at han hadde kommet til en annen klubb enn det han havner i nå... Ønsker egentlig ikke å si hva jeg mener om den klubbe - det passer seg ikke på trykk

                                Kommentar

                                • El Caco
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2009
                                  • 2286

                                  #96
                                  Opprinnelig skrevet av *46*
                                  Absolutt enig at spillere kommer og går - noen må gå når andre kommer. Men å slippe Magnus mener jeg er feil. Synes han var god de siste to kampen i år hvor han fikk spille der han hører hjemme. Ganske sikker på at han ville utviklet seg videre i LSK.

                                  Ønsker han selvsagt lykke til og håper han lykkes, men hadde vel helst sett at han hadde kommet til en annen klubb enn det han havner i nå... Ønsker egentlig ikke å si hva jeg mener om den klubbe - det passer seg ikke på trykk
                                  Bergmann/Edwin > Myklebust
                                  Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                                  Kommentar

                                  • vollafugl
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Dec 2006
                                    • 978

                                    #97
                                    Myklebust kommer noe nær garantert til å bli en stor hit neste år.

                                    Lykke til i Odd!

                                    Kommentar

                                    • MedlemNR35
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Mar 2004
                                      • 905

                                      #98
                                      Hadde vært enig med de fleste om at MM hadde blitt en hit, om han ikke skrev under for Odd Grenland men nesten alle andre lag i Tippeligaen.

                                      Jeg tror ikke Odd Grenland sitt system passer MM. Der får han aldri i verden spille ren spiss. (Odd Grenlands system bygger på 4-3-3 , to kanter og en stor/sterk midtspiss.)

                                      Det betyr at MM sannsynligvis nok en gang havner ute på kanten. Jeg liker MM, han er en god fotballspiller men ingen ving/kant. Derfor tror jeg ikke han blir en kjempehit. Han kan sikkert komme til å score mål og gjøre det brukbart men jeg synes ikke Odd Grenland var et godt valg.

                                      Kommentar

                                      • Jesse Livermore
                                        Medlem
                                        Møteplager
                                        • Nov 2009
                                        • 93

                                        #99
                                        Nå skal det sies at han kler en kantrolle i 4-3-3 vesentlig bedre enn venstre midtbane i et 4-4-2-system. Jeg har trua på Magnus.

                                        Bentley-Kovacs-Myklebust

                                        Brenne-Lekven-Bjørkøy

                                        Mye bra spillere i den øverste sekseren.

                                        Kommentar

                                        • *46*

                                          Opprinnelig skrevet av El Caco
                                          Bergmann/Edwin > Myklebust
                                          To stk veier vel alltid mer enn en?

                                          Jeg vet nå ikke helt... Edwin er magisk til tider, men induvidalist - han virker ikke til å være noen lagspiller etter min mening. Bergmann har man sett svært lite til. Mangnus tror jeg ville blitt stabilt god hadde man dyrket han i den rollen han hadde de siste kampene. Det er min mening.

                                          Jeg vil faktisk mye heller sett Magnus enn Edwin - rett og slett fordi han er mer av lagspiller typen. Da for det heller skorte på de magiske øyeblikkene enkelte induvidalister varter opp med i blandt.

                                          Edit:
                                          Opprinnelig skrevet av Jesse Livermore
                                          Nå skal det sies at han kler en kantrolle i 4-3-3 vesentlig bedre enn venstre midtbane i et 4-4-2-system. Jeg har trua på Magnus.



                                          Bentley-Kovacs-Myklebust



                                          Brenne-Lekven-Bjørkøy



                                          Mye bra spillere i den øverste sekseren.
                                          Og 50 % har kommer fra LSK. Og 66,66 % av dem gratis... Tipper dem kommer til å gjøre det ganske skarpt (ikke at jeg unner Fagermo det....).

                                          Kommentar

                                          Working...