LSK junior - sesongen 2010

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • pitbull007
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Sep 2006
    • 129

Thriller i Storhallen!

Henta fra hjemmesida til Raufoss:

Det ble ikke bare å komme til Raufoss for å hente avansement for Lillestrøm’s juniorer i kveld. Det så innledningsvis ut til at LSK skulle få det lett, med to scoringer etter bare elleve minutter. Men gutta våre fortsatte å jobbe, og fikk betalt for slitet. Narongdet Solbakken snurret rundt på kanten, og satte inn en finurlig skruball i det 37. min. Ole Petter Schøyen fulgte opp med en ny scoring i det 45.min. Det sto altså 2-2 til pause. Det er ikke en overdrivelse å si at vi hadde det meste spillet de siste 20 min, i første omgangen.

LSK’s Fredrik Gulbrandsen scorer etter 58.min, etter et soloraid av høy klasse. Vi får ei straffe i det 70. min, som Jørgen Andersen setter sikkert. Minuttet etter scorer LSK igjen etter mye klabb og babb foran vårt mål. Vi spiller helt jevnt, og muligens bedre enn LSK mot slutten av kampen, og Fredrik Greve Monsen svever høyt oppe på en corner på overtid – og scorer!

Resultatet etter ordinær var 4-4, og det var duket for ekstraomganger. LSK har her flest muligheter, men vår keeper Kenneth H. Enger blokkerer alt, og har flere klasseredninger.

I straffekonkurransen starter vi best, og på stillingen 7-7 kan vi sikre avansement – keeper redder imidlertid og LSK går opp til 7-8. Deretter bommer dessverre vi. Minimale marginer.

Målene (7-8 etter straffekonk):
    Simen Rustadbakken LSK 1, Mohamed Sesay LSK 1, Narongdett Solbakken Raufoss 1, Ole Petter Schøyen Raufoss 1, Fredrik Gulbrandsen LSK 1, Jørgen Andersen Raufoss 1, Mergim Hereqi LSK 1, Fredrik Greve Monsen Raufoss 1.

(Målene i straffekonkurransen har vi ikke helt kontroll på) Vi husker at Kenneth Enger redder to, og selv setter inn ei av våre straffer.

Tommy Frydenlund var dommer, og dømte fair. Ca. 250 lettere nervøse publikummere var på plass i Storhallen – veldig bra at som mange kom for å støtte laget.

Kommentar

• tullebukk
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2006
      • 5446

Lørdag 28/8 kl 1600 BRAKER det løs i LSK-HALLEN. Da møter LSK Junior rbk i kvartsfinale i cupen.Her håper jeg Kfl,Ufc og alle Lsk fans møter opp. Håper noen i Lsk,Kfl kan opplyse om dette i pausa på aalesund kampen.

Kommentar

• HSft
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2004
        • 6110

Opprinnelig skrevet av tullebukk
        Lørdag 28/8 kl 1600 BRAKER det løs i LSKHALLEN. Da møter LSK Junior rbk i kvartsfinale i cupen.Her håper jeg Kfl,Ufc og alle Lsk fans møter opp. Håper noen i Lsk,Kfl kan opplyse om dette i pausa på aalesund kampen.
        Veldig kjedelig at A-laget spiller kamp dagen etter denne. Da spørs det om vi får et like godt lag som vi kunen fått om enten A-laget ikke spilte den helga eller om de spilte før denne kampen.

Satser uansett på at vi stiller et meget godt lg med flere av a-lagsjuniorene. Regner også med at vi får se Sesay i denne kampen. Om han er 100% fugl nå, tullebukk?

Kommentar

• tullebukk
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2006
          • 5446

Opprinnelig skrevet av HSft
          Veldig kjedelig at A-laget spiller kamp dagen etter denne. Da spørs det om vi får et like godt lag som vi kunen fått om enten A-laget ikke spilte den helga eller om de spilte før denne kampen.

Satser uansett på at vi stiller et meget godt lg med flere av a-lagsjuniorene. Regner også med at vi får se Sesay i denne kampen. Om han er 100% fugl nå, tullebukk?
          Han er 100%klar.Lsk kan jo flytte kampen ,står noe om det på Lsk.no,noe jeg håper dem gjør da jeg har en konfirmant og ta meg av på den opprinnelige datoen

Kommentar

• HSft
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2004
            • 6110

Han er 100%klar.Lsk kan jo flytte kampen ,står noe om det på Lsk.no,noe jeg håper dem gjør da jeg har en konfirmant og ta meg av på den opprinnelige datoen
            Håper de utsetter den ja. Blir uansett en meget spennende kamp som jeg synes fortjener en egen tråd.

Synes det er litt rart at ikke lsk.no har meldt om overgangen eller lagt Sesay til i spillerstallen til juniorene. Tanfi har jo blitt lagt til, og han har jo nettopp kommet inn døra. Tanfi fikk også sin egen sak på lsk.no.

Kommentar

• tullebukk
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2006
              • 5446

Juniora eller skal vi si Guttelaget vant borte i dag ,les mere her.http://lsk.no/?did=9132749

Kommentar

• okb
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 2377

Juniora eller skal vi si Guttelaget vant borte i dag ,les mere her.http://lsk.no/?did=9132749
                Oppdatert med resultatscore, lagoppstilling og bytter.
                Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

Kommentar

• okb
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 2377

Opprinnelig skrevet av HSft
                  Synes det er litt rart at ikke lsk.no har meldt om overgangen eller lagt Sesay til i spillerstallen til juniorene. Tanfi har jo blitt lagt til, og han har jo nettopp kommet inn døra. Tanfi fikk også sin egen sak på lsk.no.
                  LSK.NO har ikke for vane å lage egne saker på juniorspillere som kommer til klubben, men i en stille tid tok vi tak i Tanfis overgang. Vi kommer etterhvert til å fokusere enda mer på junior på LSKs nettside også.

Det kommer mer angående overgangene til LSK i sommer litt seinere.
                  Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

Kommentar

• Lars
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 6156

Dypt imponert over hva Bergdølmo og Powell har fått til med juniorlaget. 15 seire på 16 kamper i landets sterkeste juniorserie og kvartinaleplass i NM. Seriegullet tror jeg sikres i løpet av september, noe som er imponerende nok i seg selv, men det hadde vært helt suverent med NM-finale. Det vil i så fall være gode muligheter for å få spilt den på Åråsen, og det kan faktisk blir årets høydepunkt sånn som A-laget presterer om dagen.

Seriekampene går på torsdager. Link til terminliste og tabell: http://www.fotball.no/System-pages/T...namentId=80838

NM-kvartfinalen mot RBK går lørdag 28. august, men den kan bli flytta.

Kommentar

• tullebukk
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2006
                      • 5446

Opprinnelig skrevet av Lars
                      Dypt imponert over hva Bergdølmo og Powell har fått til med juniorlaget. 15 seire på 16 kamper i landets sterkeste juniorserie og kvartinaleplass i NM. Seriegullet tror jeg sikres i løpet av september, noe som er imponerende nok i seg selv, men det hadde vært helt suverent med NM-finale. Det vil i så fall være gode muligheter for å få spilt den på Åråsen, og det kan faktisk blir årets høydepunkt sånn som A-laget presterer om dagen.

Seriekampene går på torsdager. Link til terminliste og tabell: http://www.fotball.no/System-pages/T...namentId=80838

NM-kvartfinalen mot RBK går lørdag 28. august, men den kan bli flytta.
                      Det bør komme ca 1000 tilskuere på kampen mot rbk...Håper Lsk opplyser om denne kampen under pausen Lsk-aalesund.

Kommentar

• tullebukk
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2006
                        • 5446

Mergim Hereqi er ferdig i Lsk ,jeg vet ikke hvorfor men fikk denne beskjeden i dag.

Kommentar

• tullebukk
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2006
                          • 5446

Guttelaget spilte kvart finale borte mot Opsal og vant 6-1.Så nå har vi Juniorlaget i kvart,Guttelaget i semi og Damelaget i semi gode muligheter for noen finaler i år

Kommentar

• HSft
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2004
                            • 6110

Guttelaget spilte kvart finale borte mot Opsal og vant 6-1.Så nå har vi Juniorlaget i kvart,Guttelaget i semi og Damelaget i semi gode muligheter for noen finaler i år
                            Guttelaget har vel toppa laget i cupen i år? Det betyr at Ohi og Haraldsen er med der.

At Hereqi forsvinner kom ikke som noe stort sjokk. Men det betyr nok at vi henter et par juniorspisser før neste sesong. Når N'Kee blir for gammel, Gulbrandsen trolig ikke skal spille så mye junior og HEreqi forsvinner så sitter vi vel bare igjen med Ohi som kan spille hengende spiss i tillegg til Lund Olsen som ofte spiller spiss, men som jeg personlig foretrekker å se på kanten.

Kommentar

• HSft
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2004
                              • 6110

Jeg tror kampen i dag var 8delsfinale og at g16 er klar for kvartfinale i likhet med juniorene.

Kommentar

• tullebukk
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2006
                                • 5446

Nå håper jeg at alle kommer på Junior kampen mot rbk i Lsk-Hallen lørdag kl 1600. Tommel opp om du kommer.

Kommentar

• lskgogo
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Feb 2010
                                  • 633

Noen som har litt info om juniorlaget til RBK? Topper vel tabellen de også?
                                  Tar seg en pause til mars 2012..

Kommentar

• Lars
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 6156

Tror nok at juniorserien i Trondheim er så dårlig at de bruker spillerne sine på RBK 2 (og 3).

Kommentar

• tullebukk
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2006
                                      • 5446

Blir det noen mobilisering fra KFL eller UFC til denne kampen????

Kommentar

• KrisB
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2008
                                        • 2923

Log på Facebook for at starte med at dele og komme i kontakt med dine venner, din familie og folk, du kender.

Kommentar

• tullebukk
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2006
                                          • 5446

I Dagens juniorkamp mot Valdres blei resultatet 1-1.Veldig bra resultat da vi stilte med et reint guttelag får og spare juniora til Lørdagens viktige kamp.

Kommentar

Working...