LSK junior - sesongen 2010

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • BennyLem
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 2902

Opprinnelig skrevet av Lars
    Stemmer at det var Rino Johnsen som kom inn siste 10 mot RBK.
    Kultnavn til keeper å være.

Rhhhhiiiinoooooooo!
    Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• tullebukk
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2006
      • 5446

Opprinnelig skrevet av lskgogo
      Dette blir en veldig vanskelig kamp.

Noen som vet hvordan det går på Kadettangen i øyeblikket?
      Lsk tape 7-2 . Mål av Tokstad og Eivind. Colin bomma på straffe på 0-0.Tokstad Utvist.

Kommentar

• HSft
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2004
        • 6111

Rino
        Tokstad - Gabrielsen - Høibråten - Grodås
        Tanfi - Karlsen - Sesay - Jakobsen
        Rustadbakken
        Colin

Ohi kom inn for Jakobsen omtrent når tokstad ble utvist midtveis i 1.
        Mostue kom inn for Gabrielsen ved pause.
        og etter 15 min av 2. omgang (på stillingen 5-2 tror jeg) bytta vi omtrent hele laget. Damstuen, LLO, Ray, Babajide og Slettli kom inn for Tanfi, Rustadbakken, Karlen, sesay og Colin.

LSK tapte mot et bedre lag i dag. LSk pressa bærum de første 15 og tok ledelsen ved tokstad på en corner(heading). Før dette bomma Colin på straffe. Han klarte å sette ballen godt til side for mål, så komisk ut. Deretter tok bærum fullstendig over. Dommeren var nok banens dårligste selv om mange av de røde (bortedrakter) hadde en meget dårlig dag. Han dømte frispark begge veier for den minste dult med skulderen. Bærum fikk også en billig straffe på noe som så ut som en skulder mot skulder duell med Tokstad. Denne situasjonen endte også med rødt til tokstad siden han var siste mann.

Resten av kampen var Bærum klart best, de dro opp tempoet voldsomt og pressa ballfører ekstremt tett. De hadde omtrent alltid fire mann på løp frem når de angrep. MAnge gode spillere her.

Vårt andre mål kom på et fint skudd fra Damstuen

Generelt var vi fryktelig dårlige i dag. Mostue virka treig og dårlig når han kom inn, Rino hadde smørt hanskene sine i såpe og overbeviste ikke i den første kampen jeg har sett han, Grodås mista ballen farlig flere ganger. Sesay var ok, men ikek på nivået jeg har sett han i de to andre kampene. Karlsen virka som han sleit med tempoet. Colin var totalt tannlø og flere av spillerne sleit med tempoet. Men banens beste spiller var nok uansett en lsk-spiller.

Kommentar

• Lars
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6156

Opprinnelig skrevet av HSft
          Men banens beste spiller var nok uansett en lsk-spiller.
          Hvem?

Kommentar

• HSft
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2004
            • 6111

Opprinnelig skrevet av Lars
            Hvem?
            Ohi spilte veldig bra. Var ok når han kom inn men helt ekstrem når han ble flytta sentralt. Dribla kanskje litt mye, men det er lov når man aldri mister ballen og ingen er spillbare.

Han vant ballen ekstremt mange ganger og dribla av bærum spillere som hang på han. Dekka veldig mye rom. Vant alt av dueller og var et nivå over de andre 20 på banen.

Kommentar

• Mauer
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2007
              • 270

Opprinnelig skrevet av reka
              I tillegg skal han visstnok ha LSK-sympatier, hva nå enn det måtte være? Kan det være slike som er helt ukritisk glad i sportsklubben uansett hvem som spiller kant?
              Han spilte for Høybråten & Stovner som mindre, før han gikk til Lyn! En jævla god keeper forresten! Og ja, han er en kanarifugl

Kommentar

• reka
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Aug 2005
                • 13278

Opprinnelig skrevet av BennyLem
                Kultnavn til keeper å være.

Rhhhhiiiinoooooooo!
                I tillegg rimer det på tilnærmet uendelig mange morsomme ord og er med sine to stavelser perfekt for å lage en fantastisk spillersang. Mao. nærmest en garanti for at han vil få en ultradøll spillersang ala "Johansen klapp klapp klapp" fordi en eller annen tribuneführer mener at det vil "trøkke sinnsykt"

Kommentar

• HSft
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2004
                  • 6111

Opprinnelig skrevet av Mauer
                  En jævla god keeper forresten!
                  Imponerte meg ikke mot bærum. Men det var rimelig mye regn under den kampen, og få andre imponerte. Powell mente også han gjorde det bra, noe jeg synes var pussig siden han omtrent ikke hadde en eneste reddning.

Blir spennende å se han videre og se om han imponerer mer.

Kommentar

• Fuglasynser
                    Juniormedlem
                    Ferskenpels
                    • Aug 2010
                    • 2

LSK slaktet av talentfabrikken Skeid

I kveldens kamp mot Skeid i LSK-hallen opptrådte LSK-juniorene regelrett som hjelpeløse kanarifugler. Etter en meget sterk vårsesong, har høstformen i IK-serien bare pekt en vei; nedover. Og kampen mot Skeid markerte vel et slags bunnivå på sesongen. Så kan en da spekulere i hva som er årsaken. En nærliggende forklaring er at i vår mønstret trenerne Powell og Bergdølmo stort sett det samme laget i kamp etter kamp. Dette gav en trygghet som resulterte i en lang seiersrekke. Etter Jet har trenerne rotert på laget fra kamp til kamp. Det har virket som om spillere har blitt spart til kamper en eller annen gang i framtiden. Noen ganger kan hvile være nødvendig, men det er ikke tvil om at denne roteringen har virket negativt inn for LSK-juniorenes prestasjoner. Når spillere fra førsteelleverene - som i kveldens kamp - har blitt hvilt, sender dette ut et signal om +at kampen egentlig ikke er så viktig. Mitt råd og ønske er derfor at trenerne heretter skal starte kampene med toppet lag for å komme godt i gang. Så får byttene komme etter hvert. Om trenerne velger å fortsette som nå, tror jeg det vil bli dårlig med poeng framover. I kveld var det bare Robin Karlsen som spilte til godkjent. De andre var under pari, noe også trenerne var med sitt lagoppsett!

Kommentar

• Martin Olsen
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • Jan 2007
                      • 186

Nå er det vel ikke Juniorinterkretsserien som står Øverst på Prioriterings listen.
                      I følge de jeg pratet med så er det Opprykk til 2. Divisjon som er første pri. så er det NM-G19, JET og så Juniorserien.
                      Det som gjorde at det gikk bra på våren var at A-stallen var stor og tok alle plassene på 2.Laget. Nå i høst så er A-stallen mye mindre og da er ikke Juniorlaget like godt.

Så lenge de gjør det bra på de Prioriteringene sine så har de hatt en mega bra sesong. Vi leder 3. Divisjon og er i Semifinalen i G19 NM

Kommentar

• tullebukk
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2006
                        • 5446

Lsk gutter spiller kvartfinale i NM borte mot vif i Vallhall lørdag kl 1600.Håper noen tar turen ditt.
                        Last edited by tullebukk; 10.09.2010, 12:01.

Kommentar

• tullebukk
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2006
                          • 5446

Opprinnelig skrevet av Fuglasynser
                          I kveldens kamp mot Skeid i LSK-hallen opptrådte LSK-juniorene regelrett som hjelpeløse kanarifugler. Etter en meget sterk vårsesong, har høstformen i IK-serien bare pekt en vei; nedover. Og kampen mot Skeid markerte vel et slags bunnivå på sesongen. Så kan en da spekulere i hva som er årsaken. En nærliggende forklaring er at i vår mønstret trenerne Powell og Bergdølmo stort sett det samme laget i kamp etter kamp. Dette gav en trygghet som resulterte i en lang seiersrekke. Etter Jet har trenerne rotert på laget fra kamp til kamp. Det har virket som om spillere har blitt spart til kamper en eller annen gang i framtiden. Noen ganger kan hvile være nødvendig, men det er ikke tvil om at denne roteringen har virket negativt inn for LSK-juniorenes prestasjoner. Når spillere fra førsteelleverene - som i kveldens kamp - har blitt hvilt, sender dette ut et signal om +at kampen egentlig ikke er så viktig. Mitt råd og ønske er derfor at trenerne heretter skal starte kampene med toppet lag for å komme godt i gang. Så får byttene komme etter hvert. Om trenerne velger å fortsette som nå, tror jeg det vil bli dårlig med poeng framover. I kveld var det bare Robin Karlsen som spilte til godkjent. De andre var under pari, noe også trenerne var med sitt lagoppsett!
                          Resultat 0-4.

Kommentar

• HSft
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2004
                            • 6111

Opprinnelig skrevet av tullebukk
                            Resultat 0-4.
                            Synes jeg har venta lenge nok på lagoppstillinga fra lsk.no nå så da får jeg spørre her. Vet noen hvem som spilte mot skeid?

Kommentar

• tullebukk
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2006
                              • 5446

Lsk gutter spiller kvartfinale i NM borte mot vif i Vallhall lørdag kl 1600.Håper noen tar turen ditt.
                              Noen som veit hvor denne spilles jeg har hørt vallhall og hafslundbanen(hvor er det)

Kommentar

• okb
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 2377

Noen som veit hvor denne spilles jeg har hørt vallhall og hafslundbanen(hvor er det)
                                Hafslundbanen ligger på Valle rett ved Vallhall. Kampstart lørdag 16:00.

Les mer på LSK.NO:
                                Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

Kommentar

• HSft
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2004
                                  • 6111

Regner med at Ray og Ohi spiller denne. Det gjør det til en mer spennende kamp. Det Ohi har vist på sentral midtbane i de siste kampene jeg har sett han i 3.div og junior interkrets gjør at det kan bli en morsom kamp.

Andre gode spillere i aksjon under denne kampen inkluderer landslagsspillerne Marius Høibråten(95) og Johan Kolbjørnsrud(94).

Kommentar

• tullebukk
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2006
                                    • 5446

Lsk tapte kampen mot vif hvor mye veit jeg ikke da jeg gikk på stillingen 6-2. Etter og ha sett denne kampen og seriekampen mot vif (tap4-6) så må jeg si at Lsk sliter på backplassene og på keeperplassen . Idagens kamp ble keeper utvist etter for andre gang og ha felt vif spiller på vei igjenom. Han ga vif 2 straffer . Og reserve keeper mista en ball upressa rett til en vif spiller .Grufult og se hvor dårlig dette var bakover.Slutt resultatet blei 6-3.
                                    Last edited by tullebukk; 11.09.2010, 18:15.

Kommentar

• HSft
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2004
                                      • 6111

Lsk tapte kampen mot vif hvor mye veit jeg ikke da jeg gikk på stillingen 6-2. Etter og ha sett denne kampen og seriekampen mot vif (tap4-6) så må jeg si at Lsk sliter på backplassene og på keeperplassen . Idagens kamp ble keeper utvist etter for andre gang og ha felt vif spiller på vei igjenom. Han ga vif 2 straffer . Og reserve keeper mista en ball upressa rett til en vif spiller .Grufult og se hvor dårlig dette var bakover.Slutt resultatet blei 6-3.
                                      Var det noen som viste noe positivt da?

Kommentar

• okb
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 2377

Opprinnelig skrevet av HSft
                                        Var det noen som viste noe positivt da?

LSK.NOs versjon:

Over og ut for G16
                                        Med 6-3-tap ble drømmen om NM-gull brått knust for Lillestrøms gutt-16 i lørdagens kvartfinale.
                                        Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

Kommentar

• Bukkenbruse
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • May 2008
                                          • 515

Opprinnelig skrevet av okb
                                          LSK.NOs versjon:

Over og ut for G16
                                          Med 6-3-tap ble drømmen om NM-gull brått knust for Lillestrøms gutt-16 i lørdagens kvartfinale.
                                          http://www.lsk.no/?did=9133766
                                          Både Ahmadi og Alba har VIF plukket opp denne sesongen fra henholdsvis Oppsal og Skeid. Jeg spør meg selv ofte om disse spillerne har hørt noe fra Lillestrøm. Hvis de ikke har gjort det synes jeg det er svært merkelig, samme som Ahilan (som gikk fra Rommen til Skeid før i år) og flere av spillerne til Rommen som har vunnet det som er å vinne i Norge i sin aldersklasse (samt prestert tidenes norske g15-prestasjon i Europa) og hvor flere har vært på prøvespill i utenlandske klubber.

Jeg mener ikke at man skal signere ungutter i hytt og pine, men jeg tror LSK har mye å lære på å besøke "mindre klubber" i Oslo med gode årganger og presentere seg, sitt trenerapparat og invitere gode spillere på hospiteringer, slik at de får LSK som et alternativ. Sånn det er nå har jeg inntrykk av at de aller fleste Oslo-spillere tilogmed vurderer Skeid og Lyn før LSK fordi de rett og slett ikke vet noe om klubben, i kombinasjon med at Skeid og Lyn er flinke til å invitere til hospitering og presenterer gode opplegg for spillerne.

Kommentar

Working...