LSK junior - sesongen 2010
Collapse
X
-
Rino
Tokstad - Gabrielsen - Høibråten - Grodås
Tanfi - Karlsen - Sesay - Jakobsen
Rustadbakken
Colin
Ohi kom inn for Jakobsen omtrent når tokstad ble utvist midtveis i 1.
Mostue kom inn for Gabrielsen ved pause.
og etter 15 min av 2. omgang (på stillingen 5-2 tror jeg) bytta vi omtrent hele laget. Damstuen, LLO, Ray, Babajide og Slettli kom inn for Tanfi, Rustadbakken, Karlen, sesay og Colin.
LSK tapte mot et bedre lag i dag. LSk pressa bærum de første 15 og tok ledelsen ved tokstad på en corner(heading). Før dette bomma Colin på straffe. Han klarte å sette ballen godt til side for mål, så komisk ut. Deretter tok bærum fullstendig over. Dommeren var nok banens dårligste selv om mange av de røde (bortedrakter) hadde en meget dårlig dag. Han dømte frispark begge veier for den minste dult med skulderen. Bærum fikk også en billig straffe på noe som så ut som en skulder mot skulder duell med Tokstad. Denne situasjonen endte også med rødt til tokstad siden han var siste mann.
Resten av kampen var Bærum klart best, de dro opp tempoet voldsomt og pressa ballfører ekstremt tett. De hadde omtrent alltid fire mann på løp frem når de angrep. MAnge gode spillere her.
Vårt andre mål kom på et fint skudd fra Damstuen
Generelt var vi fryktelig dårlige i dag. Mostue virka treig og dårlig når han kom inn, Rino hadde smørt hanskene sine i såpe og overbeviste ikke i den første kampen jeg har sett han, Grodås mista ballen farlig flere ganger. Sesay var ok, men ikek på nivået jeg har sett han i de to andre kampene. Karlsen virka som han sleit med tempoet. Colin var totalt tannlø og flere av spillerne sleit med tempoet. Men banens beste spiller var nok uansett en lsk-spiller.Kommentar
-
Ohi spilte veldig bra. Var ok når han kom inn men helt ekstrem når han ble flytta sentralt. Dribla kanskje litt mye, men det er lov når man aldri mister ballen og ingen er spillbare.
Han vant ballen ekstremt mange ganger og dribla av bærum spillere som hang på han. Dekka veldig mye rom. Vant alt av dueller og var et nivå over de andre 20 på banen.Kommentar
-
Han spilte for Høybråten & Stovner som mindre, før han gikk til Lyn! En jævla god keeper forresten! Og ja, han er en kanarifuglKommentar
-
I tillegg rimer det på tilnærmet uendelig mange morsomme ord og er med sine to stavelser perfekt for å lage en fantastisk spillersang. Mao. nærmest en garanti for at han vil få en ultradøll spillersang ala "Johansen klapp klapp klapp" fordi en eller annen tribuneführer mener at det vil "trøkke sinnsykt"Kommentar
-
Imponerte meg ikke mot bærum. Men det var rimelig mye regn under den kampen, og få andre imponerte. Powell mente også han gjorde det bra, noe jeg synes var pussig siden han omtrent ikke hadde en eneste reddning.
Blir spennende å se han videre og se om han imponerer mer.Kommentar
-
LSK slaktet av talentfabrikken Skeid
I kveldens kamp mot Skeid i LSK-hallen opptrådte LSK-juniorene regelrett som hjelpeløse kanarifugler. Etter en meget sterk vårsesong, har høstformen i IK-serien bare pekt en vei; nedover. Og kampen mot Skeid markerte vel et slags bunnivå på sesongen. Så kan en da spekulere i hva som er årsaken. En nærliggende forklaring er at i vår mønstret trenerne Powell og Bergdølmo stort sett det samme laget i kamp etter kamp. Dette gav en trygghet som resulterte i en lang seiersrekke. Etter Jet har trenerne rotert på laget fra kamp til kamp. Det har virket som om spillere har blitt spart til kamper en eller annen gang i framtiden. Noen ganger kan hvile være nødvendig, men det er ikke tvil om at denne roteringen har virket negativt inn for LSK-juniorenes prestasjoner. Når spillere fra førsteelleverene - som i kveldens kamp - har blitt hvilt, sender dette ut et signal om +at kampen egentlig ikke er så viktig. Mitt råd og ønske er derfor at trenerne heretter skal starte kampene med toppet lag for å komme godt i gang. Så får byttene komme etter hvert. Om trenerne velger å fortsette som nå, tror jeg det vil bli dårlig med poeng framover. I kveld var det bare Robin Karlsen som spilte til godkjent. De andre var under pari, noe også trenerne var med sitt lagoppsett!Kommentar
-
Nå er det vel ikke Juniorinterkretsserien som står Øverst på Prioriterings listen.
I følge de jeg pratet med så er det Opprykk til 2. Divisjon som er første pri. så er det NM-G19, JET og så Juniorserien.
Det som gjorde at det gikk bra på våren var at A-stallen var stor og tok alle plassene på 2.Laget. Nå i høst så er A-stallen mye mindre og da er ikke Juniorlaget like godt.
Så lenge de gjør det bra på de Prioriteringene sine så har de hatt en mega bra sesong. Vi leder 3. Divisjon og er i Semifinalen i G19 NMKommentar
-
I kveldens kamp mot Skeid i LSK-hallen opptrådte LSK-juniorene regelrett som hjelpeløse kanarifugler. Etter en meget sterk vårsesong, har høstformen i IK-serien bare pekt en vei; nedover. Og kampen mot Skeid markerte vel et slags bunnivå på sesongen. Så kan en da spekulere i hva som er årsaken. En nærliggende forklaring er at i vår mønstret trenerne Powell og Bergdølmo stort sett det samme laget i kamp etter kamp. Dette gav en trygghet som resulterte i en lang seiersrekke. Etter Jet har trenerne rotert på laget fra kamp til kamp. Det har virket som om spillere har blitt spart til kamper en eller annen gang i framtiden. Noen ganger kan hvile være nødvendig, men det er ikke tvil om at denne roteringen har virket negativt inn for LSK-juniorenes prestasjoner. Når spillere fra førsteelleverene - som i kveldens kamp - har blitt hvilt, sender dette ut et signal om +at kampen egentlig ikke er så viktig. Mitt råd og ønske er derfor at trenerne heretter skal starte kampene med toppet lag for å komme godt i gang. Så får byttene komme etter hvert. Om trenerne velger å fortsette som nå, tror jeg det vil bli dårlig med poeng framover. I kveld var det bare Robin Karlsen som spilte til godkjent. De andre var under pari, noe også trenerne var med sitt lagoppsett!Kommentar
-
Kommentar
-
Les mer på LSK.NO:
Kommentar
-
Andre gode spillere i aksjon under denne kampen inkluderer landslagsspillerne Marius Høibråten(95) og Johan Kolbjørnsrud(94).Kommentar
-
Lsk tapte kampen mot vif hvor mye veit jeg ikke da jeg gikk på stillingen 6-2. Etter og ha sett denne kampen og seriekampen mot vif (tap4-6) så må jeg si at Lsk sliter på backplassene og på keeperplassen . Idagens kamp ble keeper utvist etter for andre gang og ha felt vif spiller på vei igjenom. Han ga vif 2 straffer . Og reserve keeper mista en ball upressa rett til en vif spiller .Grufult og se hvor dårlig dette var bakover.Slutt resultatet blei 6-3.Last edited by tullebukk; 11.09.2010, 18:15.Kommentar
-
Lsk tapte kampen mot vif hvor mye veit jeg ikke da jeg gikk på stillingen 6-2. Etter og ha sett denne kampen og seriekampen mot vif (tap4-6) så må jeg si at Lsk sliter på backplassene og på keeperplassen . Idagens kamp ble keeper utvist etter for andre gang og ha felt vif spiller på vei igjenom. Han ga vif 2 straffer . Og reserve keeper mista en ball upressa rett til en vif spiller .Grufult og se hvor dårlig dette var bakover.Slutt resultatet blei 6-3.Kommentar
-
LSK.NOs versjon:
Over og ut for G16
Med 6-3-tap ble drømmen om NM-gull brått knust for Lillestrøms gutt-16 i lørdagens kvartfinale.
Kommentar
-
LSK.NOs versjon:
Over og ut for G16
Med 6-3-tap ble drømmen om NM-gull brått knust for Lillestrøms gutt-16 i lørdagens kvartfinale.
http://www.lsk.no/?did=9133766
Jeg mener ikke at man skal signere ungutter i hytt og pine, men jeg tror LSK har mye å lære på å besøke "mindre klubber" i Oslo med gode årganger og presentere seg, sitt trenerapparat og invitere gode spillere på hospiteringer, slik at de får LSK som et alternativ. Sånn det er nå har jeg inntrykk av at de aller fleste Oslo-spillere tilogmed vurderer Skeid og Lyn før LSK fordi de rett og slett ikke vet noe om klubben, i kombinasjon med at Skeid og Lyn er flinke til å invitere til hospitering og presenterer gode opplegg for spillerne.Kommentar
Kommentar