Wehrman tilbake?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • veiron
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6267

    Wehrman tilbake?




    Sakset fra Nettavisen:

    Wehrmann tilbake?
    Det åpner for igjen Kasey Wehrmann på sentral midtbane neste gang. Klubben
    bedyrer at partene har lagt bråket bak seg, og satser på ny giv.

    - Vi har lagt konflikten bak oss. Kasey Wehrmann stiller på lik linje med de
    andre spillerne, sier Hallvar Thoresen til TV 2 Nettavisen.

    ----

    Egen kommentar:
    Personlig har jeg vært rimelig lei av pisspratet og sytinga til Wehrman. Men hvis det nå viser seg at han er interessert i å kjempe så fortjener han 100% støtte som alle de andre i gult og svart.
  • King_Raymond
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4987

    #2
    Han er vel hvertfall tilbake på benken mot odd på torsdag, kanskje til å med fra start. Tror han får spille smb sammen med david hvis powell er ute på torsdag, og at Gylfi får sjansen fra start som spiss...
    Ultras Felt C Lillestrøm

    Kommentar

    • general
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2004
      • 1150

      #3
      blir bra å se kasey igjen!!
      Seriegull 2016!!!

      Kommentar

      • _Jonern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 4384

        #4
        wehrmann var STOR i dag! lsk's beste spiller
        ..................

        Kommentar

        • CocaJerry
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 2532

          #5
          Synes det han gjorde på banen kvalifiserte til plass på laget mot Sogndal.

          At han takker KFL etter kampen er kjempebra gjordt og noe mange andre LSK spillere snart må lære seg.

          Kommentar

          • McGuffy
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 5099

            #6
            Opprinnelig skrevet av _Jonern
            wehrmann var STOR i dag! lsk's beste spiller

            Wehrman er alltid svær.. (tog du an) :wink:

            Kommentar

            • Anders_Bakken
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2004
              • 542

              #7
              Hehe...det kan da umulig bare være spekk som gjør at han er så svær...sikkert god blanding av å pumpe jern og å eta som en hest..

              Kommentar

              • Thomas fugl
                Seniormedlem
                Forumsadist
                • Nov 2003
                • 137

                #8
                Kasey gjorde en god figur i går og jeg tror det blir vanskelig å sette han ut etter en kamp som dette. han er flink til å jobbe hjemover og åpner odds forsvar flere ganger med gode gjennomspill.

                kasey og koren på midt og søgård på kant hadde vært spennende. også flytte anderson ned til back posisjon hvor han egentlig skal være.
                - Venter på en ny storhetstid

                Kommentar

                • dIsTurBeD
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2004
                  • 668

                  #9
                  Hvordan kan folk i sitt rette sinn mene at Søgård skal spille kant? Det har jo omtrent like mye nytteverdi som å la Shane spille tank-senter...

                  Espen Søgård kan løpe og krige, ja, og det gjør han også bra, men å komme til gode innlegg fra kanten, se det har jeg verre for å forestille meg at gutten klarer...

                  Vi trenger folk som kan gjøre noe med ballen, ikke bare folk som kan kælke den til himmels (jfr. Kippe/Andresen/Werni) eller løpe i 90 minutter uten å være nær ned omtrent...

                  Da spiller det liksom ingen rolle om han er LSK-gutt, Fetsund-råner eller KFLs favoritt.

                  -dIsTurBeD-

                  Kommentar

                  • Rønnern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6690

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av dIsTurBeD
                    Espen Søgård kan løpe og krige, ja, og det gjør han også bra, men å komme til gode innlegg fra kanten, se det har jeg verre for å forestille meg at gutten klarer...
                    Vi som har sett Espen spille kant vet at en trenger ikke å forestille seg noe som helst. Forøvrig et treffende nikk på en mann som påstår at Søgård kun kan løpe i 90 minutter uten å være nær en ball. Kom deg på Åråsen en gang i mellom og få med deg en kamp. Bondelufta på Rælingen er ikke bra for deg uten jevnlig tilsig av andre impulser....
                    Mvh Ronnie "The Runner"
                    LSK for alltid

                    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                    Kommentar

                    • dIsTurBeD
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2004
                      • 668

                      #11
                      He he. Ja, det er virkelig landelig her ute, 3 minutters gange over brua...

                      Men ettersom jeg har hatt sesongkort på Åråsen de siste 4 sesongene og har fulgt laget siden jeg var 6 år gammel, så tar jeg ikke kritikken din så veldig personlig. Føler meg temmelig oppdatert.

                      Poenget mitt var ikke å henge ut Søgård, men jeg mener bestemt at det finnes bedre alternativer på høyre kant til tross for at Berget er skadet.

                      Det at du ikke er enig med meg er helt greit for meg, og det at du tar meg på ordet når jeg sier han bare løpet uten å være nær ballen kan jeg ikke ta på min kappe.

                      Uansett hvem som spiller, det viktigste er at LSK begynner å vinne, og det starter på søndag! Hvis Søgård scorer hat-trick er det ingenting som gleder meg mer enn det! Det har du mitt ord på, selv om jeg er fra Rælingen. :-)

                      Mvh "forstyrret" Ræling

                      Kommentar

                      • Rønnern
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6690

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av dIsTurBeD
                        Men ettersom jeg har hatt sesongkort på Åråsen de siste 4 sesongene og har fulgt laget siden jeg var 6 år gammel, så tar jeg ikke kritikken din så veldig personlig. Føler meg temmelig oppdatert.
                        Åhhh, jeg beklager så mye. Her trodde jeg at du ikke hadde sett noen kamper på Åråsen i det siste, men så viser det seg at du ser kampene, men forstår ikke hva som foregår utpå banen.

                        Opprinnelig skrevet av dIsTurBeD
                        Hvis Søgård scorer hat-trick er det ingenting som gleder meg mer enn det! Det har du mitt ord på, selv om jeg er fra Rælingen. :-)
                        Jeg får da virkelig håpe at du har såpass gangsyn at du kan glede deg over at LSK-spillere har suksess, selv om du ikke liker dem.
                        Mvh Ronnie "The Runner"
                        LSK for alltid

                        Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                        Kommentar

                        • dIsTurBeD
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2004
                          • 668

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Rønnern
                          Åhhh, jeg beklager så mye. Her trodde jeg at du ikke hadde sett noen kamper på Åråsen i det siste, men så viser det seg at du ser kampene, men forstår ikke hva som foregår utpå banen.

                          Jeg får da virkelig håpe at du har såpass gangsyn at du kan glede deg over at LSK-spillere har suksess, selv om du ikke liker dem.
                          Det er nok delte meninger om hvem som forstår hva av det som foregår ute på banen. Jeg har mine meninger, og du har dine. Høres ikke ut som vi blir helt enige med det første, men jeg tror sikkert vi blir akkurat like glade/forbanna når LSK vinner/taper. Så lenge vi holder med samme lag er det ok at vi ikke blir enige.

                          Jeg har aldri sagt at jeg misliker Espen, jeg mener derimot at han ikke er en høyre kantspiller, og at jeg holder Kasey og Koren som bedre alternativer sentralt. Så slik er det.

                          Mvh Nils fra Rælingen

                          Kommentar

                          • Rønnern
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 6690

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av dIsTurBeD
                            Jeg har aldri sagt at jeg misliker Espen, jeg mener derimot at han ikke er en høyre kantspiller, og at jeg holder Kasey og Koren som bedre alternativer sentralt. Så slik er det.
                            Bare for å ha klargjort det så kom Espen inn som i LSKs A-stall somhøyreback og i vinter spilte han et par treningskamper på høyresiden og det var en oppgave han utførte bra.

                            Jeg tror Espen får fortsette sentralt, der er han best for LSK, men han er intet håpløst valg på høyre kant.
                            Mvh Ronnie "The Runner"
                            LSK for alltid

                            Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                            Kommentar

                            • Håkon Henriksen
                              Administrator
                              • Nov 2003
                              • 6411

                              #15
                              Men for å trekke Werhman inn i denne tråden igjen

                              Han spilte bra igjen i dag... Jobber, spiller bra syns nå jeg da...

                              Og Rælingen er et "idyllisk" sted

                              .
                              Håkon Henriksen
                              -
                              Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                              -
                              ALT FOR FUGLA

                              Kommentar

                              • Anders_Bakken
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2004
                                • 542

                                #16
                                Helt enig...syntes Kasey styrte midtbanen meget bra de første 20-25 minuttene...etter det gjorde han en del rart...men han får i vhertfall godkjent hos meg..

                                Kommentar

                                • andee
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2004
                                  • 1191

                                  #17
                                  Enig i at Kasey stort sett var ganske bra i dag. Eneste å trekke på var vel at han litt mista ballen/bomma på pasningen i litt farlig posisjon et par ganger. Grunnen til at han gjør det er jo bare fordi han prøver å være kreativ - mens de andre muligens var i dårlig bevegelse. Syns heller han skulle fått fullført kampen, i motsetning til Espen - vi skulle jo tross alt spille ut Sogndal, ikke fighte dem av banen.
                                  TS05 - Felt C

                                  Kommentar

                                  Working...