Opprinnelig skrevet av pondus73
Stabæk i kvartfinale
Collapse
X
-
Ultras Felt C Lillestrøm -
Opprinnelig skrevet av King_Raymondvi er "uslåelige" på hjemmebane og gutta har bestemt seg for at de skal til cupfinalen. Dette er ikke undervurdering, dette er rein skjær fakta!hilsen pålKommentar
-
Opprinnelig skrevet av palOpprinnelig skrevet av King_Raymondvi er "uslåelige" på hjemmebane og gutta har bestemt seg for at de skal til cupfinalen. Dette er ikke undervurdering, dette er rein skjær fakta!Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av pondus73Dette er en kamp der det blir lett å undervurdere motstanderen og da driter vi oss ut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeg har uansett stor tro på seier hjemme mot Stabæk. Såpass bør vi kunne forvente!Kommentar
-
I følge Aftenposten er hjemmebane bestemt:
Kvartfinalene (nå med bekreftet hjemmelag fra NFF):
Vålerenga - Brann
Molde - Odd Grenland
Lillestrøm - Stabæk
Hønefoss - Ham-Kam
Mjeldes kommentar er smart å si foran en kvartfinale; "Det blir en utfordring. Kjempespennende. Dette blir den moralske finalen" - spesielt siden mye mulig ingen av dem kommer til finalen.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av iLOpprinnelig skrevet av CocaJerryDette var fin trekkning, Stabekk slår vi på Åråsen.
Blir uansett kult med et "best i Akershus" oppgjør igjen.Kommentar
-
Jeg er ganske glad i tall og har derfor prøvd å regne meg frem til hvor stor sjanse det er for at vi når finalen....
Jeg anslår at det er ca 70 % sjanse for at vi når semifinalen. På hjemmebane skal vi slå et 1.divisjonslag, men en del tilfeldigheter vil også avgjøre.
I semien er det 33 % sjanse for å møte enga eller brann. I en slik duell vil jeg tro det er femti/femti om vi går videre til finalen, litt avhengig av hjemme/borte. Men med dagens forutsetninger er det 50 % sjanse.
Dersom vi møter et av de to andre semifinalelagene vil jeg anslå at vi vinner ca 60 % mot de lagene som er igjen.
0,7x((0,33x0,5+0,67x0,6)=ca 40 %
Under gjeldende forutsetninger er det ca 40 % sjanse for at LSK kommer til cupfinalen i år og 60 % for at vi IKKE går videre til cupfinalen.
Kommentar
-
Fugla kommer til å høvle over de blå smurfene fra STB! Mikkemus-Nannskog kommer ikke til å komme til en sjanse engang men bli pakket inn av midtforsvaret vårt.Kjøp Citroën !Kommentar
-
Da er det farvel til cupen for LSKs del. Med sine hauger med mongloide supportere, blir dette lett match for Stabæk. LSK og KFL er faktisk bare regjerende Norgesmester i en øvelse, og det er undervurdering av motstanderen.
Så synd at vi ikke lærte noe som helst fra semin i fjor...
Spør du meg hadde det vært mye bedre å møtt bydelslaget på Ullevaal, kanskje jeg kunne sluppet å lese at dette blir lett match på forsiden av kfl.no.
Men, det var gøy så lenge det varte. Nå gruer jeg meg til pipekonserten på Åråsen :cry:Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Stabekk ligger i toppen av divisjonen under oss, og det står om en semifinaleplass i cupen. Det holder med å slå fast dette. Vi trenger hverken å undervurdere eller overvurdere dem. Regner ellers med at Brann slår ut apekattene og håper på semifinale mot Brann på Åråsen.synging, mentalitet - Kanari-FansenKommentar
-
Husker plankekjøringa mot Skeid og Bryne. For ikke snakke om kampen mot Mossekråkene. Full kontroll.
Er det noe Lillestrøm er gode på så er det å kløne mot laber motstander.
Detta fikser golfspillerne greit. Setter 100kr på Ingerbritt & co.Kommentar
-
Hvordan blir fordelingen av biletter til finalen i år??
Hehe, neida..
Blir ikke no lett match.. Stabæk er mye bedre enn Moss f.eks, så vi må være topp konsentrert og yte maks! Gjør vi det så skal det gå greit..................Kommentar
-
Vi som supportere må kunne si at vi slår Stabæk enkelt - hva spillerne tenker er noe annet. Klarer vi ikke å slå et 1 div.lag så er det mer flaut enn å tape med store sifre i Bergen! Ja cup er cup, men ikke når det står om en semi billett. Dette skal og bør gå greit... Jeg blir utrolig flau hvis dette skulle ryke. Trur heller ikke at LSK kommer til å slippe til hr. Nannskog til altfor mange sjanser. 8)Kommentar
-
Har du fått med deg at det faktisk var griseflaks at vi dunka Moss på Åråsen for bare noen uker siden?
Selvsagt skal vi slå pannebånd gutta, men denne fella med undervurdering har vi tråkka rett uti før. Blir litt skremt over at så mange innkasserer dette på forhånd. LSK har dessuten statistisk sliti endel mot sossegutta.
Vi er favoritter, men ikke glem at hovmod står for fall.
Tørr jeg minne om farsen fra i fjor da folk begynte å diskutere bilett fordelinga til finalen, FØR kampen mot Lyn....Kommentar
-
Ja det kan du minne om men jeg og mange supportere forventer her en enkel og grei seier. Jeg satt selv å så LSK mot Moss. Jeg trur ikke Uwe lar gutta gå i samme fella. De dreit seg virkelig ut, men vi viste styrke og vant til slutt. Denne gangen vil ikke Uwe la dette skje. Vi vinner greit, jeg setter 1000 spenn på oddsen.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av PaddisVi som supportere må kunne si at vi slår Stabæk enkelt - hva spillerne tenker er noe annet.
Nei, jeg setter penga på Stabæk, har liten tro på at LSKs spillere og supportere klarer å ta Stabæk seriøst.
Vi er Norges beste lag akkurat i øyeblikket, det var vi i fjor sommer også....Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Kommentar