Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Uff. Jeg fryktet egentlig det. Stabæk har en helvetes god spiss. Dessuten hadde det vært kjipt å tape mot Stabæk i og med at jeg bor her, men jeg kan vel ikke være for skuffa, vi trakk jo et 1. divisjons lag!
Uff. Jeg fryktet egentlig det. Stabæk har en helvetes god spiss. Dessuten hadde det vært kjipt å tape mot Stabæk i og med at jeg bor her, men jeg kan vel ikke være for skuffa, vi trakk jo et 1. divisjons lag!
Og vi har et helvetes godt forsvar.....og hvis vi i tillegg får hjemmebane, så burde det være en grei kamp.
Forbundsstyret avgjør hvem som får hjemmekamp. Kampene spilles 20. og 21. august, og nærmere tidspunkt og hvilken klubb som spiller på hjemmegress blir klart i løpet av dagen.
Dette tar vi, det er jeg sikker på. Fikk nok den smekken vi trengte mot Moss så undervurdering blir det ikke.
Alle frykter denne Nannskog, men egentlig burde Stabæk frykte oss.
Det er vi som er formlaget i Tippeligaen og i Norge.
Forsvaret vårt tar nok Nannskog ut av kampen og da er det ikke noen særlig farligheter igjen.
Spiller vi en god kamp knuser vi dem, spiller vi et OK kamp vinner vi. Og spiller vi en dårlig kamp tror jeg faktisk vi vinnersjanser da også! :lol:
Det lukter cupfinale nå som jeg ser de beste lagene ryker en etter en 8)
På VG står det bortekamp, hvem vet??
Håper selv på borte slik at vi får hjemmekamp i semifinalen!
Herlig trekning.... Dette blir to siffra????!
Vi møter Stabæk på Åråsen i kvartfinalen, og en eventuell semifinale blir trukket. Dvs, de to lagene som kommer først opp av vikingskipet får hjemmekamp i semifinalen.
Utrolig bra, hjemmekamp mot Stabæk var det beste vi kunne håpe på. Vi er i toppen av tippeligaen og dem holder så vidt følge med storlag som Bryne og Sandefjord i adecco ligaen. Dette blir plankekjøring. Så møter vi kamma eller Molde hjemme i semin, før vi pisser på enga i cupfinalen, fy faaaan jeg gleder meg til denne høsten!!
Dette blir ingen lett kamp!!!!!
Greit at Stabæk spiller i første, men det er ingen garanti!!!
Vi bør ikke henge oss opp i bare Nannskog da de har mange gode spillere!
Dette er en kamp der det blir lett å undervurdere motstanderen og da driter vi oss ut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentar