Med overskriften "Tidenes sponsoravtale for Lillestrøm" var min første tanke at de enedelig hadde skaffet en sponsor som førte til en pen drakt og samtidig penger i kassa.
Nye drakter i 2010?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.Jordbakke -
fopr å gå tilbake til topic...
er det noen som vet når det kommer nye drakter?
hvordan de vil se ut?
kommer de mot formodning til å finnes i langarmet variant også?*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
Langermede drakter burde være forbudt i fotball. Keeper kan til nød få lov å stille i lange ermer.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Det hjelper heller ikke at VÅR hovedsposor også sponser og har logoen sin på treningsdressene til søpla.Kommentar
-
Kommentar
-
Merk at det er et spørsmål og ingen påstand :-)
-okb! - snart klar for match!Kommentar
-
Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Enig med Raymond at det er pent med LSK i svarte bortedrakter.
Hvorfor benyttes ikke komplementærfarger når bortedrakt skal designes? Det vil si lilla og hvite farger:
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Jeg vet det er litt tåpelig, men det er jo lov til å håpe at Nordea i år veier gjenkjennelsesverdien av logoen på drakta opp mot den umiddelbare reaksjonen på blåfargen. D..ven så stygg den er mot det gule.
Kan da ikke være reklameverdi i sånt. Ja til svart bunn på Nordealogoen!
Det blir drakt uten "reklamepakka" for min del! Fatter ikke at man skal betale 150!?!? kroner mer for at jeg skal går rundt med stygg reklame. Drakta bør jo være billigere for drakta med reklame, og det bør sponses av de som har logoen sin på drakta.
JA TIL GULT OG SVART!Bonden i Bjarmanns Bønder / Lillehammer KanarisKommentar
-
¤ 2010 drakta til LSK ¤
Hei
Er det noen som har sett noen smakebit eller har noen formening om hvordan drakta for kommende sesson ser ut?
Er litt spent serru, jeg likte 2009 drakta veldig godt!Kim R
FORZA FUGLA - så lenge enga taper er jeg fornøyd ;)
---------------------------Kommentar
-
Uhm er ikke dette Lotto drakter? alt av logoer og slik tilsier jo det.Gi alt, stå på LSKKommentar
-
Jeg mente ikke å legge inn det innlegget her da jeg så det var lotto.Fant aldri siden til koreanerne..Kommentar
-
Kommentar
-
Er det noen grunn til at du tror vi kommer til å få Macron drakter slik som Napoli? Siden du kaller det kvalifisert gjetning mener jeg... Personlig tror jeg det blir diadora i år ogsåKommentar
-
Haha! Klønete! Jeg tok det for gitt at dem hadde Diadora og titta ikke engang på merket. Ok, Twente eller Osasunas da. Hvem er Diadoras Italienske flaggskip nå egentlig? Om man ser på hvilke klubber de leverer til får man ikke hakeslepp. Tilfeldig? Håper vi kan fikse en deal med et annet merke ved neste korsvei."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
Kommentar