Opprinnelig skrevet av Emil B
Nye drakter i 2010?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Det blir litt varmere. Men faen, vi bruker jo ikke de draktene så jævlig ofte, har ikke sett nok på kampprogrammet til å se om vi må bruke noe bortedrakter i de to værste sommer mnd, men om vi ikke må det, så ser jeg ingen grunn til å ikke bruke svarte. Faen. Schillern og gutta trente bak skedsmohallen på grus av IS, i 15 minus. Dagens spellere klager på at dem må bruke en svart trøye en gang i mai.Kommentar
-
Fatter ikke hva folk klager over, her har Lsk fått inn en sponsor som vil satse på Lsk og ikke minst legger igjen en god slump penger noe som igjen kanskje er med på og bidra til at vi får en ny spiller eller to. Men det virker nesten som enkelte her inne mener at en drakt fri for reklame er viktigere en at vi overlever i tippeligaen. Jeg personlig syns det er viktigere at Lsk overlever økonomisk en at vi ikke har reklame på drakta.Kommentar
-
Fatter ikke hva folk klager over, her har Lsk fått inn en sponsor som vil satse på Lsk og ikke minst legger igjen en god slump penger noe som igjen kanskje er med på og bidra til at vi får en ny spiller eller to. Men det virker nesten som enkelte her inne mener at en drakt fri for reklame er viktigere en at vi overlever i tippeligaen. Jeg personlig syns det er viktigere at Lsk overlever økonomisk en at vi ikke har reklame på drakta.
Det er fordi at draktene ser så jævlig jalla ut! Skal ikke mere enn et par år tilbake (tror det var 06) som nordealogoen var i svart. Da så faktisk draktene okey ut.Kommentar
-
Det er også en balansegang i hva som er pent og ikke. Det samme i forhold til hva man kan leve med for at klubben skal overleve en vanskelig tid.
Det vil alltid være enklere å klage på at ting ikke er pent enn å komme med konstruktive løsninger. Det samme i dette tilfellet.Kommentar
-
Tror vi trygt kan slå fast at blå nordealogo ikke er LSKs valg. Noen i markedsavdelingen til Nordea som har kommet fram til at folk kjenner igjen den blå logoen fortere."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Og da velger vi selvsagt og trykke den med blå bakgrund framfor i værste fall og miste Nordea som sponsor.Jeg skulle ønske vi hadde så mye penger at vi kunne gjøre som Barca men slik situasjonen i Lsk er så er jeg sjeleglad for at vi har noen som vil bruke penger på oss.Kommentar
-
Kommentar
-
Du har ikke vært på Island og sett de klubbene som er sponsa av Bónus, skjønner jeg. Her er Fylkirs oransje drakt med rosa hovedsponsor.
Kommentar
-
-
Jeg vet det er litt tåpelig, men det er jo lov til å håpe at Nordea i år veier gjenkjennelsesverdien av logoen på drakta opp mot den umiddelbare reaksjonen på blåfargen. D..ven så stygg den er mot det gule.
Kan da ikke være reklameverdi i sånt. Ja til svart bunn på Nordealogoen!For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Jeg vet det er litt tåpelig, men det er jo lov til å håpe at Nordea i år veier gjenkjennelsesverdien av logoen på drakta opp mot den umiddelbare reaksjonen på blåfargen. D..ven så stygg den er mot det gule.
Kan da ikke være reklameverdi i sånt. Ja til svart bunn på Nordealogoen!
Det der er nok grundig undersökt og analysert av Nordeas markedsavdeling eller et eller annet PR-byrå. Gjenkjennelsesfaktoren er nok betraktelig mindre med svart logo. Hvilke bokstaver som finnes i en logo spiller ikke så stor rolle. Det viktigste er typsnitt, form og ikke minst farge (Wow! Hvilken effekt!). Når Nordea i tillegg langer ut en rekordbra avtale etter to ganske begredelige sesonger, så bör vi först og fremst väre takknemlige."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Dream on....
Det der er nok grundig undersökt og analysert av Nordeas markedsavdeling eller et eller annet PR-byrå. Gjenkjennelsesfaktoren er nok betraktelig mindre med svart logo. Hvilke bokstaver som finnes i en logo spiller ikke så stor rolle. Det viktigste er typsnitt, form og ikke minst farge (Wow! Hvilken effekt!). Når Nordea i tillegg langer ut en rekordbra avtale etter to ganske begredelige sesonger, så bör vi först og fremst väre takknemlige.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
Kommentar