Nå har ikke jeg lest gjennom alle innleggene, men noen som vet når de nye draktene kommer ut for salg?
Nye drakter i 2010?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Markedsavdelingen
LSK skal ha honnør for den jobben de gjør ift. sponsorer osv. Det betyr at de kanskje ikke har tid til å jobbe seriøst med draktsalg, billettsalg, markedsføring av kamper osv. De kvittet seg med 2 stk. i denne avdelingen for under 2 år siden. Jeg skjønner ikke logikken i dette da det er store inntektsmuligheter på både salg av supporter utstyr og økt billetttsalg. Snakk om å spare seg til fant. Jeg er ikke det minste forundret over dårlig salg av sesongkort og supp. utstyr. Disse 2 postene alene kunne generert flere millioner kroner hvis noen hadde jobbet seriøst med det. På tide å få orden på dette. Synes det er flaut å se min klubb ta dette så lite seriøst.Fugla ForeverKommentar
-
Kommentar
-
Jeg skulle igrunn ønske vi fortsatte med 2009 draktene! De var de beste på lenge, kjøpte jo bortedrakta så skulle gjerne kjøpt hjemmedrakta denne sesongen og allikvel være up to datelønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....Kommentar
-
Last edited by Emil B; 05.03.2010, 08:01.Kommentar
-
lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....Kommentar
-
Stemmer det. Tiden flyr..Men nå var vel ikke jeg helt edru i går heller.Fin den der,men fungerer vel ikke i praksis da vi møter sorte shortser.Ja den blå har jeg klart å ignorere for godt.Kommentar
-
Denne drakta her, samt hjemmedrakta samme året er de eneste fine draktene Diadora har klart å levere.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
2008 hadde vi blå bortedrakt
2009 hadde vi den røde drakta
2007 hadde vi sort bortedrakt
pesonlig syns jeg settet som var i 2009 var veldig bra, utrolig fine drakter =)Kim R
FORZA FUGLA - så lenge enga taper er jeg fornøyd ;)
---------------------------Kommentar
Kommentar