Nye drakter i 2010?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Hmmm...det har latt meg passere at noen spillere fortsatt banner over fottøyet. Har samtlige spillere fått frislepp på sko, eller er det forskjell på kong Salomo og Jørgen Hattemaker her??For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Det er enkelt spillere som har det skrevet i kontrakt at de kan velge fottøy annet enn diadora, hvis det er bestemt i fra lege eller lignende pga skader etcKim R
FORZA FUGLA - så lenge enga taper er jeg fornøyd ;)
---------------------------Kommentar
-
-
Er det mulig å vente med lansering av ny drakt til dagen før seriestart?! Vil ingen tjene penger på draktsalg i denne klubben?! Jeg regner med at LSK får noen kroner i kassa for hver solgte drakt, og da må det være gunstig å få den ut på markedet tidligere. Brann hadde vel sine ute før jul, og kunne innkassere noen ekstra kroner på røde drakter under trærne i Bergen. Her har Sportsklubben noe å lære..Kommentar
-
Husk at dette er et produkt som skal selges over lang tid. Jeg tror ikke totalt antall solgte drakter på årsbasis ville økt nevneverdig selv om den kom f eks 1. februar. Det må jo først være en etterspørsel der, og den tror jeg kommer når serien starter og temperaturen stiger.
Men julesalget er som kjent noe annet. Så dersom det er praktisk mulig, så er det jo bra om LSK rekker det ved neste korsvei.Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Er sikkert noe LSK gjør for å kunne gjøre noe "exlusivt" og vise den frem for sponsorer (+chrizza som det ser ut som har fått prata seg til en plass som vanlig ). Uansett syns jeg den trenden er noe dritt. Drakta bør frigjøres leeenge før.Kommentar
-
-
Kommentar
-
Daukjøtt Felt CKommentar
Kommentar