en høyere plassert logo har jeg aldri sett før... sikker på at det ikke gikk ann å plassere den enda litt høyere..?
Nye drakter i 2010?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Tror jeg ville kledd en slik drakt med nr 10 NOSA på ryggenSkal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339Kommentar
-
Blir nok ny drakt på lørdag jaKommentar
-
altså...
FOR en turn on, å endelig se Nosa med nr 10 på ryggen!
Drakta er... ok... likte ikke diadora logoen på høyre skulder, likte ikke at det så ut som om Bergmann ahr fått LSK logoen i halsen..
Likte ikke Peab logoen der den var nå.. føler at jeg leser en handleliste av logoer, istedenfor å se på drakta..
likte ikke den rød i det hele tatt, fjorårets var mye mere sexy.. og at vi har røde drakter er en vits.. vi er de gule og svarte.. bør klare å få til noe der..
liker ikke at Nordea logoen er blå, men den har vi vel klaget på lenge nok uten å bli hørt.. gjett en gang hvorfor jeg ikke er kunde der a...
MEN.. det jeg ikke liker mest av alt.. er at jeg ikke har den nye drakta på meg nå.. tror den kan gjøre susen!*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Skal det være "show" på sportshuset før draktene blir lagt ut for salg, eller selges de så fort dørene åpner? Jeg skal bort på dagen så jeg rekker ikke å kjøpe den før eventuelt mandag, og jeg vil ha den til første seriekampKommentar
-
Kommentar
-
Synes det så bra ut. Ganske tøffe. Det skal dog sies at jeg er ikke noen person som er så opptatt av selve drakta - kan godt være ei gul helsetrøye med klubblogoen på for min del. Bare den som er inne i drakta spiller med hjerte utenpå drakta og for klubben. Da er jeg fornøydKommentar
-
Ikke tøffe, ikke pene, ikke stilige, men de klarer å få draktene til å se ut som en bærepose fra et portugisisk supermarked med smuglervarer fra Nord-Afrika. Her er det mer enn en feil:
1. Logon SKAL være over hjertet, ikke adamseplet, brystbenet eller navlen.
2. Svarte armer ser i beste fall ut som noe fra 90-tallet, det gikk an å unnskylde da, nå ser det ut som en noe en 8-åring som har lekt med fotballspillet sitt og hobbymaling har kladda sammen.
3. Den sorte T'en foran på drakta: dette minner stygt om noe fra Coventry fra 80-tallet.
Jeg kommer ikke til å bruke en krone på den drakta, og den kommer til å stå igjen i historien som en av LSK's verste drakter noensinne.
Bortedrakta er dog ganske bra; ren, enkel og rød. Mer enn jeg hadde håpet på.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Når går kontrakta med Diadora ut?
Årets drakt er helt grei, men jeg savner sårt en Adidas "three stripes"-drakt.
Vi har i hvert fall tippeligaens desidert fineste keeperdrakt.Kommentar
-
Kommentar
-
Ikke tøffe, ikke pene, ikke stilige, men de klarer å få draktene til å se ut som en bærepose fra et portugisisk supermarked med smuglervarer fra Nord-Afrika. Her er det mer enn en feil:
1. Logon SKAL være over hjertet, ikke adamseplet, brystbenet eller navlen.
2. Svarte armer ser i beste fall ut som noe fra 90-tallet, det gikk an å unnskylde da, nå ser det ut som en noe en 8-åring som har lekt med fotballspillet sitt og hobbymaling har kladda sammen.
3. Den sorte T'en foran på drakta: dette minner stygt om noe fra Coventry fra 80-tallet.
Jeg kommer ikke til å bruke en krone på den drakta, og den kommer til å stå igjen i historien som en av LSK's verste drakter noensinne.
Bortedrakta er dog ganske bra; ren, enkel og rød. Mer enn jeg hadde håpet på.
tidligere har jeg likt bortedraktene bedre enn hjemmedraktene, men iår er det hjemmedrakta som er tøffest. bortedraktene er jo ikke noe annet enn noen bæreposer, mens hjemmedraktene har hvertfall ett design.Kommentar
Kommentar