Nye drakter i 2010?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • superbøffel
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 5611

Opprinnelig skrevet av Stabellmaster
    Virker som det er mange/noen på det her forumet som har null sans for klær eller mote. Synes draktene våre før diadora var veldig kjedelige. Etter diadora kom mener jeg vi stort sett har hatt de feteste draktene i hele tippeligaen.

tidligere har jeg likt bortedraktene bedre enn hjemmedraktene, men iår er det hjemmedrakta som er tøffest. bortedraktene er jo ikke noe annet enn noen bæreposer, mens hjemmedraktene har hvertfall ett design.
    Vi kan gjerne diskutere mote, men da bør du huske en ting; klassiske plagg går aldri av moten. Tarantino sa det bra da han laget Reservoir Dogs: "It's impossible to look uncool in a black suit."

Lag en "black suit" til gutta, ikke døgnfluer som ballgensere, bolebukser, eller andre "one-hit wonders". Det er sjelden moteriktig da, og det blir det garantert ikke i fremtiden.
    Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• McGuffy
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 5102

Kall meg gjerne en idiot, men jeg syns ikke årets drakt ser så ille ut etter et par visninger.

It grows on you....

Kommentar

• Seb.R
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 4159

Virker som det er mange/noen på det her forumet som har null sans for klær eller mote. Synes draktene våre før diadora var veldig kjedelige. Etter diadora kom mener jeg vi stort sett har hatt de feteste draktene i hele tippeligaen.

tidligere har jeg likt bortedraktene bedre enn hjemmedraktene, men iår er det hjemmedrakta som er tøffest. bortedraktene er jo ikke noe annet enn noen bæreposer, mens hjemmedraktene har hvertfall ett design.
        Så uenig som jeg kunne blitt. Mote er ikke kul mote bare fordi man legger til elementer ingen har benyttet før. (For eks de gamle prikkene på skuldra, dagens midtstilte logo osv.)

Simple is better. Et meget godt eksempel på det er den nåværende United-drakta.
        Jeg skulle gjerne sett at LSK overrasket med en retodrakt en sesong.
        www.sebastianramsland.com
        www.twitter.com/sebramsland

Kommentar

• Boudewijn
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Jul 2007
          • 207

Virker som det er mange/noen på det her forumet som har null sans for klær eller mote.
          Hyggelig at du også Jan-Thomas er fuglafan. Det var nytt for meg, men jeg er jo selvfølgelig glad for alle som flagger sin fuglasympati. Skal Christopher stå sammen med deg eller JK i år?
          Byråkratkanaris

Kommentar

• mr.Jordbakke
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2005
            • 3845

Opprinnelig skrevet av Seb.R
            Når går kontrakta med Diadora ut?

Årets drakt er helt grei, men jeg savner sårt en Adidas "three stripes"-drakt.
            Konktrakten går ut 31.12.2010, men det er nok mer sannsynlig at den neste drakta blir Nike og ikke Adidas.
            NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

Mvh
            Mr.Jordbakke

Kommentar

• morten
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 2156

Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
              Konktrakten går ut 31.12.2010, men det er nok mer sannsynlig at den neste drakta blir Nike og ikke Adidas.
              Det hadde vært en drøm.Årets drakter er forresten ganske kule
              Badekar
              http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

Kommentar

• Percy Nilegård
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2003
                • 5146

Får håpe en eventuell drakt vokser på meg og. De jeg har kjøpt tidligere har krympa Logoen er jo som andre har påpekt totalt malplassert. Foretrekker også å ha trøye i en farge, men til nød kan det være noen striper el i svart. Denne har alt for mye svart. Det er også veldig synd at fotballen har begynt å bruke hockeydrakter men det får gå.
                "Alltid blodsprengt"!
                Fong/Macho

Even Nordlien

Kommentar

• erlando
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jul 2006
                  • 858

Skulle si det samme som innlegget over:
                  -ser ut som en hockeydrakt. Yuk.

For mye sort. For mye rødt. Altfor mye blått.
                  Ja til pause i pausen!

Kommentar

• Tvilling
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2006
                    • 1480

Mote har jeg ikke greie på.. og når jeg titter inn på tråden her virker det som om mange har sterke meninger.
                    For min del synes jeg drakten virker mer kanarifugl-aktig enn fjorårets - og det kan jo passe bra
                    Synes tallene kunne vært rene - tegnet i svart uten noe krims-krams.
                    Dog kan jeg garantere at gjennom kommene kamper så vil ikke draktene være noe irritasjonsmoment.. De røde fungerer og de gul-svarte er gul-svarte - til det laget som ER tippeligaens mest trofaste lag
                    Last edited by Tvilling; 11.03.2010, 10:46. Begrunnelse: skrivefeil

Kommentar

• okb
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 2377

Opprinnelig skrevet av erlando
                      Skulle si det samme som innlegget over:
                      -ser ut som en hockeydrakt. Yuk.

For mye sort. For mye rødt. Altfor mye blått.
                      Jeg utfordrer deg, erlando!

Oppgave 1:
                      Send meg ditt forslag til ny drakt for 2011. Ikke finn et bilde på internett. Ikke kopier fra noen andre. Sett deg ned og tegn med papir, fargestifter og en god slump oppfinnsomhet.

I oppgaven skal du ha med:
                      a) Du skal ta hensyn til at LSKs drakter skal inneholde begge hovedfargene som er SVART og GUL.
                      b) Sponsorer. Du skal ta hensyn til sponsorer som ønsker fargelogoer på draktene (medfører mer penger i kassa og bedre spillere).

Oppgave 2 (valgfritt om du ønsker å svare):
                      LSK skal ha en bortedrakt. Denne bortedrakten skal ha et snev av historikk over seg. Den originale bortedraktfargen er rød. Utform en passende drakt i forhold til denne fargen.

Send til: Ole Kristian Bakkene, Lillestrøm Sportsklubb, C.J. Hansensvei 3b, 2007 Kjeller.

Jeg lover. Jeg spanderer en pils på deg hvis du kommer med et forslag! :-P

Du skal også få karakter av meg hvis du vil..
                      Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

Kommentar

• glasgow
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2007
                        • 1252

Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke

Spiller nesten ingen rolle hvem merke drakten har når sponsorene ødelegger drakta med all reklamen.
                        Skjønner at det er disse pengene vi lever av, men fy faan a gitt.
                        Dette kan ikke kalles pent.
                        huff og huff.

Kommentar

• Skinke
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2007
                          • 3914

Ryktene sier at drakta ikke er godkjent av nff enda pga det er for mye svart. Er det noe i disse ryktene?
                          Daukjøtt Felt C

Kommentar

• superbøffel
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2005
                            • 5611

Opprinnelig skrevet av Skinke
                            Ryktene sier at drakta ikke er godkjent av nff enda pga det er for mye svart. Er det noe i disse ryktene?
                            Jeg krysser fingrene! Om selv NFF ser hvor jævlig dette ser ut er det utrolig at forumet klarer å hylle disse bæreposene...
                            Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• Percy Nilegård
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2003
                              • 5146

Opprinnelig skrevet av Skinke
                              Om det stemmer så er det jo rimelig godt gjort av LSK/Diadora.
                              "Alltid blodsprengt"!
                              Fong/Macho

Even Nordlien

Kommentar

• veiron
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 6267

Ok, Superbøffel, nå tror jeg alle har fått med seg at du synes de nye draktene er forferdelig. Kan du ikke fortsette grininga i armkroken til mora di?

Kommentar

• Stabellmaster
                                  Seniormedlem
                                  Forumsadist
                                  • May 2008
                                  • 112

Opprinnelig skrevet av superbøffel
                                  Jeg krysser fingrene! Om selv NFF ser hvor jævlig dette ser ut er det utrolig at forumet klarer å hylle disse bæreposene...
                                  Er det en bærepose av de draktene, så er det den røde. Hvordan mener du vi skulle fått bort all reklamen? På de røde er det jo bare reklamen som står frem. på de gule så har dem hvertfall prøvd å få fokuset bort fra noe annet.

Vi har jo før blitt kjent som det laget med de styggeste draktene. det har vi på ingen måte nå lengere.

Kommentar

• okb
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 2377

Opprinnelig skrevet av superbøffel
                                    Jeg utfordrer deg også, superbøffel! Jeg slenger til og med inn et signert bilde av Otto Fredrikson og en kulepenn jeg har liggende med Kanarifansen-logoen på.

Oppgave 1:
                                    Send meg ditt forslag til ny drakt for 2011. Ikke finn et bilde på internett. Ikke kopier fra noen andre. Sett deg ned og tegn med papir, fargestifter og en god slump oppfinnsomhet.

I oppgaven skal du ha med:
                                    a) Du skal ta hensyn til at LSKs drakter skal inneholde begge hovedfargene som er SVART og GUL.
                                    b) Sponsorer. Du skal ta hensyn til sponsorer som ønsker fargelogoer på draktene (medfører mer penger i kassa og bedre spillere).

Oppgave 2 (valgfritt om du ønsker å svare):
                                    LSK skal ha en bortedrakt. Denne bortedrakten skal ha et snev av historikk over seg. Den originale bortedraktfargen er rød. Utform en passende drakt i forhold til denne fargen.

Send til: Ole Kristian Bakkene, Lillestrøm Sportsklubb, C.J. Hansensvei 3b, 2007 Kjeller.

Jeg lover. Jeg spanderer en pils på deg hvis du kommer med et forslag! :razz:

Du skal også få karakter av meg hvis du vil..
                                    Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

Kommentar

• superbøffel
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2005
                                      • 5611

Opprinnelig skrevet av veiron
                                      Ok, Superbøffel, nå tror jeg alle har fått med seg at du synes de nye draktene er forferdelig. Kan du ikke fortsette grininga i armkroken til mora di?
                                      Nei, absolutt ikke. Jeg kommer til å benytte enhver anledning til å spre edder og galle om dette makkverket av en drakt. Det er derfor dette kalles et forum:
                                      Diskusjonsforum er betegnelsen på et sted på internett der mennesker kan diskutere sammen. Det finnes mange ulike typer diskusjonsforum, basert på forskjellig teknologi. Diskusjonsforumenes historie stammer helt tilbake til internetts spede begynnelse, da de gjerne ble kalt oppslagstavler.

Ergo, et sted der man diskutere ulike meninger. jeg skal holde kjeft når alle som skryter av den nye bæreposen holder kjeft.
                                      Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• Stabellmaster
                                        Seniormedlem
                                        Forumsadist
                                        • May 2008
                                        • 112

Opprinnelig skrevet av Seb.R
                                        Så uenig som jeg kunne blitt. Mote er ikke kul mote bare fordi man legger til elementer ingen har benyttet før. (For eks de gamle prikkene på skuldra, dagens midtstilte logo osv.)

Simple is better. Et meget godt eksempel på det er den nåværende United-drakta.
                                        Jeg skulle gjerne sett at LSK overrasket med en retodrakt en sesong.
                                        Hvis du gjør noe slikt med oss så blir draktene bare bæreposer. vi har vel 5-6 reklameplakater som skal på drakten. og da er det lurt med elementer som får fokuset fra det slik at det blir den gule drakta folk ser, ikke reklamene. Dette blir noe annet for klubber med bare en hovedsponsor.

Kommentar

• superbøffel
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2005
                                          • 5611

Er det en bærepose av de draktene, så er det den røde. Hvordan mener du vi skulle fått bort all reklamen? På de røde er det jo bare reklamen som står frem. på de gule så har dem hvertfall prøvd å få fokuset bort fra noe annet.

Vi har jo før blitt kjent som det laget med de styggeste draktene. det har vi på ingen måte nå lengere.
                                          Så du tror at ved å kaste på enda flere elementer så forsvinner reklamen mer i bakgrunnen? Herregud mann, det blir som å tro man blir edru av å drikke mer sprit, for den spriten du drikker nå utlikner den du drakk i stad.

Om vi har vært kjent for å ha de styggeste draktene har vi så til de grader befestet den posisjonen nå.
                                          Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

Working...