Nye drakter i 2010?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Firmaer flest liker å "ta avstand fra" og ikke forbindes med slikt, men samtidig ønsker man også å skape en gjenkjennelseseffekt rund logoen sin. De liker å få plantet logo og firmanavn inn i hode på folk flest, det gjøres ved å plassere den rundt på flest mulig steder. Hjernen din vil da etter å ha sett logoen mange nok ganger forbinde det med noe kjent, trygt og bra, og ikke han halvfulle som sjangla på vei ned mot Åråsen.Kommentar
-
Det er artig å studere denne draktdebatten litt fra utsiden. Folk er irritert for at reklamen på drakta er "stygg", og at den ikke passer. Her burde LSK stilt strengere krav, mener jeg å lese mellom linjene...
Hallo!! Våkn opp!
Nordea sponser LSK med med cirka seks millioner kroner i året. I følge rb tidens største sponsoravtale for klubben vår.
Jeg regner med at de fleste på forumet mener at en hovedsponsor er viktig, og at vi skal ta i mot pengene... Eller skal vi heller si følgende:
«Ok, vi aksepterer at dere sponser oss, men på èn betingelse: Dere må forandre grunnfargene i logoen deres slik at den ikke kommer så godt fram på drakta».
Hvilken posisjon tror man egentlig at LSK har i et av tidenes trangeste sponsormarkeder? Tror man det bare er å velge og vrake i sponsorer? Har LSK prestert så bra de siste årene at vi er attraktive for så mange andre næringslivsaktører i denne størrelsesorden?
Svaret på disse spørsmålene er selvfølgelig NEI! Men takket være et langt og godt forhold til Nordea så har man kommet i mål med en avtale som virker guntsig for Lillestrøm Sportsklubb.
Og siden Nordea da bruker så mye penger på en såpass liten klubb, så er det selvfølgelig viktig for dem å synes best mulig. Det er jo hele poenget med sponsing.
Så kan man sikkert rope slagord om at man er "mot kapitalkreftene", "mot den moderne fotballen" og alt det der.. Men jeg synes det er bra at vi forholder oss til realitetene, og tydeligvis har en markedsavdeling som i alle fall på sponsorsiden gjør en meget god jobb.Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
(og det var en kommentar til de siste 20 innleggene omtrent, samt dagens innlegg i "stygge drakter" -tråden)For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg er ikke veldig opptatt av draktenes utseende, hverken i år eller før om åra . Det enste jeg ikke liker er all påklistra reklame, men litt må en vel lide for kronasjen.
Denne tråden er derimot alltid morsom. Den markerer liksom starten på sesongen for meg. Moteløvene kan få lov å diskutere opp og i mente nå på slutten av vintertørka, snart har vi viktigere ting å bruke tastaturet til.
Apropos;
Men blå bortedrakter, det er en uting! Årets røde er helt greie.Fugla mot nye høyderKommentar
-
De respekterer jeg. Men for meg synes jeg det blir kulere med lik drakt som spillerene.Kommentar
-
Det beste ville være hvis man fikk en hovedsponsor som alene stod for reklamen på drakta.
Fargen til Nordealogoen er i seg selv ikke blandt de verste, men i kombinasjon med Peab, Øye, Axa, Riis bilglass, Åkrene, Mot og Netcom blir det langt fra hva man kan kalle pent. At det er Diadora som er draktsponsor synes jo knapt i forhold. Jeg synes forøvrig at shortsen ser stygg ut med den store Åkrenelogoen.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg synes man skulle vurdere hensikten med å endre draktene. Molde har skjønt det. De har valgt drakt både av markedshensyn og for å skremme vannet av motstanderene. Jeg er ikke i tvil om at det siste kommer til å fungere. Et eksempel til etterfølgelse.
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
Kommentar