Nye drakter i 2010?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Stiller meg positivt til Legea.
Mange pene og stilrene drakter:
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
For et tåpelig utsagn. Det er beste er utvilsomt av LSK benytter den leverandøren som betaler mest for at deres drakter skal bli benyttet. Selvsagt så lenge kvaliteten er innenfor akseptabelt nivå - Legea er sannsynligvis under både Kappa, Diadora og andre "nivå 2" leverandører, men om de funker i VM funker de for Fugla.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Hvis ingen andre enn "Spar Kjøp-produsenter" er interessert i å bli vår draktleverandør, har vel kanksje klubben en vei å gå når det gjelder innsalget av produktet LSK....? Adidas, Nike og Puma står vel nesten i kø for å levere hos de største klubbene i andre ligaer. Greit nok at Tippeligan er liten og tam , men få i landet har vel større potensiale til å selge en haug med supporterdrakter enn Fugla.Kommentar
-
Siden det sportslige er som å stå opp 5 om morran,er jeg spent på hva som skjer i kulissene her.Kommentar
-
Adidas!
Adidas,som har kontorer rett over Martin's, boer vel vaere et naturlig valg! Syns det er en smule rart at de ikke allerede har "made a move". Er jo kjempegod reklame for de!
Liker generelt ogsaa adidas-draktene veldig godt... Og naar det kommer til sko er jeg rimelig sikker paa at adidas' predators eller f50 er foretrukket blant spillerne fremfor diadora,eller hva det naa er LSK-spillerne bruker naa...Kommentar
-
Adidas,som har kontorer rett over Martin's, boer vel vaere et naturlig valg! Syns det er en smule rart at de ikke allerede har "made a move". Er jo kjempegod reklame for de!
Liker generelt ogsaa adidas-draktene veldig godt... Og naar det kommer til sko er jeg rimelig sikker paa at adidas' predators eller f50 er foretrukket blant spillerne fremfor diadora,eller hva det naa er LSK-spillerne bruker naa...Kommentar
-
Kommentar
Kommentar