Helt ærlig. Who cares???? Om de stilte i gule bæreposer hadde jeg jo møtt opp på Åråsen alikevel.
Nye drakter i 2010?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Kommentar
-
Det ryktes mye om nye drakter, og det er nok ikke bare tullebukk som vet gitt...Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Om jeg skal håpe på noe som helst håper jeg virkelig LSK velger en leverandør utenom det vanlige. Ja til Legea, Admiral eller Pony!Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
De velger vel strengt tatt Nike fordi Nike betaler best? Nike betaler best for at flest mulig skal kunne si at "flest superstjerner velger Nike" og kjøpe Nike's produkter?
Om jeg skal håpe på noe som helst håper jeg virkelig LSK velger en leverandør utenom det vanlige. Ja til Legea, Admiral eller Pony!
Eneste fordelen som jeg kan se med Legea er at de ikke leverer sko. Slik at man faktisk kan stå fritt til og velge selv.Tar seg en pause til mars 2012..Kommentar
-
Alle vet jo at det kommer nye drakter hvert år. Spørsmålet er jo om hvem som blir utstyrsleverandøren.
Mye tyder på at en ny leverandør kommer og at det kommer inn mye nytt neste år av supporterutstyr ettersom LSK Shopen selger ut alt på 50% eller mer.Kommentar
-
Economy always wins - om du kunne velge å spille i Adidas for 5 mill i året eller Nike for 4, hvem ville du valgt?Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Men det er jo mye annet som spiller inn her. Tror du LSK ville solgt mest supportereffekter med Legea eller Nike?Tar seg en pause til mars 2012..Kommentar
-
Sannsynligvis er forskjellen i salg for LSK ytterst liten - jeg vil tro forkjellen i avtalen med leverandøren er vesentlig større.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Gla jeg ikke er den som må endre stolsetene på Diadora.. Tribunen hadde kledd en nike-logo..Kommentar
-
Det viktigste er at LSK slipper å spille med "fitteskoa" til Diadora, som jeg hørte en spiller omtale dem som. Skoa er spillernes arbeidsverktøy, og forskjellen på gode og dårlige sko når det kommer til skader, poeng osv. er enorm.Kommentar
-
Jeg tipper vilt basert på gamle foruminnlegg og tror vi får bortedraket lik Palermo's hjemmedrakt, dog med hvit shorts og/eller strømper.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar